Er Carsten Jensen gået i behandling hos Sø~
Fra : GB

Dato : 16-12-05 23:55

Hvad fanden har Carsten Jensen gang i?

Siden han blev fyret fra Berlingerens "Groft Sagt"-rubrik, er han åbenbart
konverteret til Ståhej-ål-Medbier, eller hvad de nu hedder.

Følg hans tirader i dagspressen - underholdning, eller grund til bekymring.
Døm selv.

GB

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 17-12-05 01:28

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> konverteret til Ståhej-ål-Medbier, eller hvad de nu hedder.
>
> Følg hans tirader i dagspressen - underholdning, eller grund til

Carsten Jensen har altid været en lallende idiot. Manden formulerer sig i
billeder og man spørger sig selv om hvilken svamp der nu ligger bag de
halusinationer.

Manden er en tumpe.

Thorkild

Fra : Mark Jensen

Dato : 17-12-05 01:36

On Sat, 17 Dec 2005 01:28:18 +0100, "Thorkild Poulsen"
<thor@superthorkild.fjerndette.dk> wrote:

>Carsten Jensen har altid været en lallende idiot. Manden formulerer sig i
>billeder og man spørger sig selv om hvilken svamp der nu ligger bag de
>halusinationer.
>
>Manden er en tumpe.

Jeg tror han har en pointe omkring Dansk Folkeparti, men den drukner i
hans forfærdelige sprogbrug. Det gør det altså svært at tage seriøst,
hvis man med de groveste gloser, vores sprog har til rådighed sviner
andre til for deres dårlige manerer...

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 17-12-05 09:37

"Mark Jensen" <jesperj@it.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hans forfærdelige sprogbrug. Det gør det altså svært at tage seriøst,
> hvis man med de groveste gloser, vores sprog har til rådighed sviner

Undskyld, men jeg kan ikke finde mindre grove gloser end "lallende idiot" om
Carsten Jensen.

Thorkild

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 17-12-05 13:04

"Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> on lørdag 17.
december 2005 at 9:36 +0100 wrote:
>Undskyld, men jeg kan ikke finde mindre grove gloser end "lallende idiot"
>om
>Carsten Jensen.

Er det virkelig hvad dit sproglige beredskab formår - det tvivler jeg på

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311