Sterilisation
Fra : XXX

Dato : 16-12-05 00:46

Hvorfor skal det være gratis at blive steriliseret?

Er en liderlig idiot mere værd for samfundet end en tandlægepatient?

Føj, siger jeg bare!

Fra : Jim

Dato : 16-12-05 01:07

"XXX" <not@this.level> skrev i en meddelelse
> Hvorfor skal det være gratis at blive steriliseret?
>
> Er en liderlig idiot mere værd for samfundet end en tandlægepatient?
>
> Føj, siger jeg bare!

Ja, jeg ville gerne have ønsket, at dine forældre aldrig var blevet
liderlige.

J.

Fra : Tony

Dato : 16-12-05 06:25

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse

> Ja, jeg ville gerne have ønsket, at dine forældre aldrig var blevet
> liderlige.
>
> J.

Og her gik jeg og troede at hans mor var undfanget af helligånden.

Tony

Fra : Jim

Dato : 16-12-05 11:01

"Tony" <tony@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse

> Og her gik jeg og troede at hans mor var undfanget af helligånden.

Nå ja... den slags, der ikke behøver penetration for at blive svanger..
"Av"!

J.

Fra : XXX

Dato : 16-12-05 12:10

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in news:43a2053c$0$2084
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Ja, jeg ville gerne have ønsket, at dine forældre aldrig var blevet
> liderlige.

Hold dig venligst til problemstillingen!
Bold-ej-mand!

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 16-12-05 10:30

"XXX" <not@this.level> skrev i en meddelelse
> Hvorfor skal det være gratis at blive steriliseret?
>
> Er en liderlig idiot mere værd for samfundet end en tandlægepatient?
>
> Føj, siger jeg bare!

Tjah, sådan er der jo så meget.

Hvorfor skal det være fradragsberettiget at være medlem af en fagforening,
men ikke en fodboldklub.

Thorkild

Fra : Henning Sørensen

Dato : 16-12-05 11:00

"Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> skrev i en
meddelelse

> Tjah, sådan er der jo så meget.
>
> Hvorfor skal det være fradragsberettiget at være medlem af en
fagforening,
> men ikke en fodboldklub.
>
> Thorkild

Fordi fodboldklubben får offentlig støtte.

/Henning.

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 16-12-05 12:25

"Henning Sørensen" <hkksnews@privat.dk> skrev i en meddelelse

> fagforening,

> Fordi fodboldklubben får offentlig støtte.

Det mener du ikke arbejdsformidlingen gør, blot som et eksempel.

Thorkild

Fra : Egon Stich

Dato : 16-12-05 16:43

> "Henning Sørensen" <hkksnews@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Det mener du ikke arbejdsformidlingen gør, blot som et eksempel.
>
> Thorkild

Arbejdsformidlingen har ikke noget med fagforeninger at gøre.
Utroligt, så uoplyst du er.

Egon

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 16-12-05 20:10

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse news:UmCof.642

> Arbejdsformidlingen har ikke noget med fagforeninger at gøre.
> Utroligt, så uoplyst du er.

Nåå, ser man det.

Thorkild

Fra : Egon Stich

Dato : 17-12-05 13:48

"Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse

> "Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse

> Nåå, ser man det.
>
> Thorkild

Der lærte du noget?

Egon

Fra : Henning Sørensen

Dato : 17-12-05 00:34

> [...]
> meddelelse

> Arbejdsformidlingen har ikke noget med fagforeninger at gøre.

Ja - det er faktisk enestående - dejligt med et grin sådan en fredag aften

/Henning.

Fra : Henning Sørensen

Dato : 16-12-05 11:06

"XXX" <not@this.level> skrev i en meddelelse
> Hvorfor skal det være gratis at blive steriliseret?
>
> Er en liderlig idiot mere værd for samfundet end en tandlægepatient?
>
> Føj, siger jeg bare!

Er du misundelig?

Jeg er personligt glad for at være blevet "steriliseret",
det sparer mange penge til p-piller, for ikke at snakke om
konens heldbred...

Samfundsmæssigt sparer det sikkert nogle aborter, så pengene er såmænd
nok sparet ind igen skal du se.

Mht til tandlæge, så er det vist uomtvisteligt, at helbred også har med
bisserne at gøre, hvorfor det naturligvis burde være gratis at få lavet
standardbehandlinger.

Iøvrigt er der en del støtte til tandlægeregningen, men jeg tror da også,
at
faste aftalte priser med det offentlige ville gøre tandlægens lønpose lige
knap
så tung, som den er i dag.

/Hennnig.

Fra : Kent Rådbjerg

Dato : 17-12-05 00:57

Efter mange tanker skrev XXX:
> Hvorfor skal det være gratis at blive steriliseret?
>
> Er en liderlig idiot mere værd for samfundet end en tandlægepatient?
>
> Føj, siger jeg bare!

Hvad har liderlighed med sterilisation at gøre; udover at den
steriliserede, som stadig kan være liderlig, ikke kan videregive sine
gener?

Mvh
Kent.