Går Ahmadinejad med turban?
Fra : Zeki

Dato : 14-12-05 18:36

I de seneste par år har jeg opfattet George Bush som verdens farligste mand.
Men efterhånden er jeg ved at hælde mere og mere til den iranske præsident
Mahmoud "udslet Israel" Ahmadinejad.

Hans seneste udbrud mod vesten er nu, at holocaust er en "myte" og Tyskland
burde huse Israel. (http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=424766)

Hvis Ahmadinejad har en mission som hedder at provokere Vesten, samtidig med
at han angiveligt er ved at erhverve atomvåben, så er han foreløbig slubbet
godt afsted med det ene.

Nostradamus skrev for flere hundrede år siden, at der ville udbryde endnu en
global krig i starten af det andet årtusinde. Denne krig ville blive startet
af "en mand med en turban."

Mvh
Zeki

Fra : Henri Gath

Dato : 14-12-05 18:44

"Zeki" <zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nostradamus skrev for flere hundrede år siden, at der ville udbryde endnu
> en global krig i starten af det andet årtusinde. Denne krig ville blive

Bare rolig....he will be taken care of.......

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 15-12-05 01:39

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse news:43a059cd$0$47082$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Bare rolig....he will be taken care of.......

Ja ligesom ham her ikke

On the evening of February 13, 1945, an orgy of genocide and barbarism
began against a defenseless German city, one of the greatest cultural centers
of northern Europe. Within less than 14 hours not only was it reduced to flaming
ruins, but an estimated one-third of its inhabitants, possibly as many as a half a million,
had perished in what was the worst single event massacre of all time.

"You guys burnt the place down, turned it into a single column of flame.
More people died there in the firestorm, in that one big flame, than died
in Hiroshima and Nagasaki combined." --Kurt Vonnegut, Jr
http://www.rense.com/general19/flame.htm

Gå efter bolden ikke manden , eller er det omvendt.

Jan Rasmussen

Fra : GB

Dato : 15-12-05 06:54

"Jan Rasmussen" <7@7.7> wrote in

> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Ja ligesom ham her ikke

Uuuuh-ha - HITLER! Nøjj, hvor er do døwtig.

GB

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 16-12-05 14:49

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse news:Xns972D4633EA2BCYouremail@62.243.74.162...
> "Jan Rasmussen" <7@7.7> wrote in

> Uuuuh-ha - HITLER! Nøjj, hvor er do døwtig.

Jeg syntes ikke at dit indlæg bærer voldsomt præg af du fattede pointen.

Jan Rasmussen

Fra : Trans

Dato : 14-12-05 19:01

Zeki wrote:

> Hans seneste udbrud mod vesten er nu, at holocaust er en "myte" og Tyskland
> burde huse Israel. (http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=424766)

Det er da et fremskridt, at landet skal flyttes og ikke bare udslettes.

> Hvis Ahmadinejad har en mission som hedder at provokere Vesten, samtidig med
> at han angiveligt er ved at erhverve atomvåben, så er han foreløbig slubbet
> godt afsted med det ene.

Ja, Mofaz og hans luftvåben har endnu ikke været der.

> Nostradamus skrev for flere hundrede år siden, at der ville udbryde endnu en
> global krig i starten af det andet årtusinde. Denne krig ville blive startet
> af "en mand med en turban."

Ja, det er ham, man ser her:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/4522956.stm
Amerikanerne kan ikke finde ham, fordi deres efterretningsfolk ikke kan
tale arabisk, urdu eller farsi.

Bent

Fra : Per Rønne

Dato : 14-12-05 20:04

Zeki <zeki@nope.dk> wrote:

> Nostradamus skrev for flere hundrede år siden, at der ville udbryde endnu en
> global krig i starten af det andet årtusinde. Denne krig ville blive startet
> af "en mand med en turban."

Men indehaveren af den indholdsløse, iranske præsidentpost er ikke
gejstlig - og går derfor ikke med turban.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jim

Dato : 14-12-05 20:40

> Men indehaveren af den indholdsløse, iranske præsidentpost er ikke
> gejstlig - og går derfor ikke med turban.

Vi skal snarere lede efter en Zawahiri eller Osama Bin Shithead.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 14-12-05 22:48

> [...]
> Mahmoud "udslet Israel" Ahmadinejad.
>
> Hans seneste udbrud mod vesten er nu, at holocaust er en "myte" og

Jamen han har jo ret, er der noget der var rimeligt så var det vel at det
blev tyskerne der skulle afstå land til en jødisk stat. Når alt kommer til
alt så var det tyskerne der begik folkemordet og ikke palæstinænserne. Var
der nogen der skulle betale for det her, havde det vel været rimeligt at det
blev tyskerne.

Angående det her med at holocaust er en "myte", er der vel kun at sige til
det at vi alle véd at holocaust har fundet sted og hvis alle ved at
holocaust har fundet sted, så er det interessante hvorfor må han ikke sige
at holocaust er en "myte". Han kunne jo ligeså godt hævde at jorden var
flad.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 14-12-05 23:44

> [...]
> han foreløbig slubbet godt afsted med det ene.

Ja det er utroligt, hvis jeg husker et stykke tid tilbage, så kunne man spekulere
over hvordan 'the neo-cons' dog ville skabe fokus på Iran efter Irak invasionen,
man må sige at den har de fået serveret på et sølvfad.

> Nostradamus skrev for flere hundrede år siden, at der ville udbryde endnu en global krig i starten af det andet årtusinde. Denne
> krig ville blive startet af "en mand med en turban."

Det var med ovenstående i tankerne jeg lavede denne her
'Constalation on Election Day' http://home19.inet.tele.dk/fs2002/Iran-Celestia.jpg

Denne her lidt ældre 'new age' sag, er pludselig ikke så fjern, med Ahmadinejad i tankerne.
http://home19.inet.tele.dk/fs2002/OnceAgain.wmv
http://home19.inet.tele.dk/fs2002/cut1.wmv

Ovenstående klip er fra "Legend of Atlantis - Secret Brotherhood.mpg"
http://www.emule-project.net

Jan Rasmussen

Fra : Lyrik

Dato : 14-12-05 23:50

> [...]
>præsident Mahmoud "udslet Israel" Ahmadinejad.
>
> Hans seneste udbrud mod vesten er nu, at holocaust er en "myte" og
+++++++++++++++++++++
Ahmadinejad optræder som en supernationalistisk mellemting mellem Mogens
Glistrup og Jesper Langballe.-bare en joke..

Iran er jo oversat "Ariernes land."
De har aldrig glemt at "den store euroleder", nemlig Adolf Hitler,
fremstillede netop "arierne" som herrefolket.
Han var tillige jødernes fjende. Alt sammen lækkerbiskner for en persisk
arier.
Han ville endvidere forbrødre sig med islam.

Han var og er,deres europæiske drømmehelt.
Så blev "drømmehelten i vesten" væltet og man sagde at han var fuld af løgn.

Arierne var ikke herrefolk. Stærke helte.
Jøderne var vestens venner.
Vi vil ikke have noget med fundamentalistisk islamisk sharia at gøre.

De mistede deres vestlige drømmehelt.

Nu "renser" Ahmadinejad -Hitler. Perserne er igen ægte ariske herrefolk.

Det ser ikke så godt ud hvis han ligefrem satser på det.

Der er en stærk strømning i selv moderne vestligt integrerede islamiske
kredse til at nære racistiske tilbøjeligheder mod jøder.
De bliver ofte omtalt som en samlet flok. Selvom muslimer selv siger at man
"skal ikke generalisere", men se på mennesket individuelt, så gælder denne
standard ikke jøder, i hvert fald ikke hele tiden.
Der kommer syndige glimt i øjnene når jøderne nedgøres alle som en,-verbalt.
Ahmadinejads farlighed ligger i at han puster til disse racistiske
tendenser.

En helt integreret muslim sagde i dag til mig at "vesten kan ikke gøre noget
imod Iran." Han mente at de kunne gøre hvad der passede dem, uden at der
skete noget.
Vi får se...

Glædelig Jul alligevel.

jens

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 15-12-05 01:00

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse news:dnq7jm$sar$1@newsbin.cybercity.dk...

> En helt integreret muslim sagde i dag til mig at "vesten kan ikke gøre noget imod Iran." Han mente at de kunne gøre hvad der
> passede dem, uden at der skete noget.
> Vi får se...

Det tror jeg han har ret i, Iran har på de seneste fået nogle rigtigt gode venner
jeg tænker på Kina, Rusland, Venezuela

1. Iran har indgået nogle kæmpe oile og gas kontrakter med Kina

http://www.atimes.com/atimes/China/GF04Ad07.html
T h e t i e s t h a t b i n d C h i n a, R u s s i a a n d I r a n

"In March 2004, China's state-owned oil trading company, Zhuhai Zhenrong Corporation,
signed a 25-year deal to import 110 million tons of liquefied natural gas (LNG) from Iran.
This was followed by a much larger deal between another of China's state-owned oil companies,
Sinopec, and Iran, signed in October 2004. This deal, worth about $100 billion, allows China to
import a further 250 million tons of LNG from Iran's Yadavaran oilfield over a 25-year period.
In addition to LNG, the Yadavaran deal provides China with 150,000 barrels per day of crude
oil over the same period. "

"At the end of 2004, China became Iran's top oil export market"

2. Våben kontrakter med Rusland. seneste nye indkøb.

http://www.defenseindustrydaily.com/2005/12/iran-buying-sa15/tor-m1-sam-systems-from-russia/index.php
Iran Buying SA-15/Tor M-1 SAM Systems from Russia
Reuters are reporting that Russia will sell about 30 Tor M-1 (SA-15 Gauntlet) surface-to-air missile systems.
Those missiles will now find their way to Iran, where they will be emplaced between 2006-2008 around the
Bushehr nuclear power plant. That reactor is due to be completed by Russia in 2007, and is widely seen as
a component of Iran's atomic bomb program.
Interfax news agency separately quoted a source as saying the deal, which would also include modernising
Iran's air force and supplying some patrol boats, was worth more than $1 billion, including $700 million or so for the SA-15s.

3. Generelle gode forbindelser med Venezuela

Chavez to visit Iran early next year - 2005/12/03
http://www.iribnews.ir/Full_en.asp?news_id=202599&n=31
Caracas , Dec 3 - Venezuelan President Hugo Chavez announced late
Friday that he plans to visit Iran early next year to bolster the fight against
imperialism, US hegemonic pretensions status.

Chavez said his government rejects the US aggression toward Iran over its nuclear program.

Today we can say that Iran and Venezuela, the Iranian revolution and the Venezuelan revolution,
are brothers; we have achieved it. And that brotherhood hopes for a world of equals, Chavez said.
--

Tractors delivered to Venezuelans 2005/12/02
http://www.iribnews.ir/Full_en.asp?news_id=202534

Iranian ambassador to Caracas Ahmad Sobhani and several senior Venezuelan
officials and MPs including ministers of agriculture, infrastructure, energy and mines
and housing were present in the ceremony.

Some 400 tractors were delivered to farmers in the ceremony and President Chavez
drove one of them for several minutes.

Several thousand people in the city of Bolivar took part in a parade
when the president stood to review them along with 100 tractors decorated with national flags of Iran and Venezuela.
--

Iran , Venezuela eye joint banks 2005/12/03
http://www.iribnews.ir/Full_en.asp?news_id=202616&n=40

In the third meeting of Iran-Venezuela joint economic commission, Tahmasebi also
called for meetings of the kind every six months.

Given to the bilateral economic activities, the minister said in addition to the construction of
cement plant and a plant for assembling tractors and cars, Tehran and Venezuela have started
some projects such as production of flour, dairy products and plastic spare parts of cars.

Da Rusland og Kina sidder permenet i sikkerhedsrådet og kan nedlægge veto
ja så,,,,

Jan Rasmussen

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 15-12-05 01:14

"Jan Rasmussen" <7@7.7> skrev i en meddelelse news:43a0b1dc$0$84016$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Det tror jeg han har ret i, Iran har på de seneste fået nogle rigtigt gode venner
> jeg tænker på Kina, Rusland, Venezuela

Israel spiller hardball,,

http://www.timesonline.co.uk/article/0,,2089-1920074,00.html
The Sunday Times December 11, 2005

Israel readies forces for strike on nuclear Iran
Uzi Mahnaimi, Tel Aviv, and Sarah Baxter, Washington

ISRAEL'S armed forces have been ordered by Ariel Sharon,
the prime minister, to be ready by the end of March for possible
strikes on secret uranium enrichment sites in Iran, military sources have revealed.

The order came after Israeli intelligence warned the government that Iran was

operating enrichment facilities, believed to be small and concealed in civilian locations.

Iran's stand-off with the International Atomic Energy Agency (IAEA) over nuclear inspections and aggressive rhetoric from Mahmoud
Ahmadinejad, the Iranian president, who said last week that Israel should be moved to Europe, are causing mounting concern.

The crisis is set to come to a head in early March, when Mohamed El-Baradei, the head of the IAEA, will present his next report on
Iran. El-Baradei, who received the Nobel peace prize yesterday, warned that the world was "losing patience" with Iran.

A senior White House source said the threat of a nuclear Iran was moving to the top of the international agenda and the issue now
was: "What next?" That question would have to be answered in the next few months, he said.

Defence sources in Israel believe the end of March to be the "point of no return" after which Iran will have the technical expertise
to enrich uranium in sufficient quantities to build a nuclear warhead in two to four years.

"Israel - and not only Israel - cannot accept a nuclear Iran," Sharon warned recently. "We have the ability to deal with this and we're
making all the necessary preparations to be ready for such a situation."

The order to prepare for a possible attack went through the Israeli defence ministry to the chief of staff. Sources inside special
forces command confirmed that "G" readiness - the highest stage - for an operation was announced last week.

Gholamreza Aghazadeah, head of the Atomic Organisation of Iran, warned yesterday that his country would produce nuclear fuel. "There
is no doubt that we have to carry out uranium enrichment," he said.

He promised it would not be done during forthcoming talks with European negotiators. But although Iran insists it wants only nuclear
energy, Israeli intelligence has concluded it is deceiving the world and has no intention of giving up what it believes is its right
to develop nuclear weapons.

A "massive" Israeli intelligence operation has been underway since Iran was designated the "top priority for 2005", according to
security sources.

Cross-border operations and signal intelligence from a base established by the Israelis in northern Iraq are said to have identified
a number of Iranian uranium enrichment sites unknown to the the IAEA.

Since Israel destroyed the Osirak nuclear reactor in Iraq in 1981, "it has been understood that the lesson is, don't have one site,
have 50 sites", a White House source said.

If a military operation is approved, Israel will use air and ground forces against several nuclear targets in the hope of stalling
Tehran's nuclear programme for years, according to Israeli military sources.

It is believed Israel would call on its top special forces brigade, Unit 262 - the equivalent of the SAS - and the F-15I strategic
69 Squadron, which can strike Iran and return to Israel without refuelling.

Jan Rasmussen

Fra : Ole Kreiberg

Dato : 15-12-05 14:05

On Wed, 14 Dec 2005 23:50:19 +0100, "Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk>
wrote:

> [...]
>imod Iran." Han mente at de kunne gøre hvad der passede dem, uden at der

Enhver af kritik af jøderne og Israel bliver på sædvanlig
McCarthyistisk paranoid vis udskreget som nazisme. Selv hvis nogen
formaster sig til at forholde sig lidt kritisk og tvivlende i forhold
til historieskrivningen vedrørende jødernes skæbne i de tyske
koncentrationslejre under anden verdenskrig, bliver de udskreget som
nazister eller antisemitter.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 15-12-05 15:16

Ole Kreiberg wrote:

> [...]
> til historieskrivningen vedrørende jødernes skæbne i de tyske
> koncentrationslejre under anden verdenskrig, bliver de udskreget som

Og dèt er jo egentlig fuldstændigt logisk, da denne "kritik" som regel
består i vilde "zionistiske sammenssværgelsesteorier" - der altså til
umiddelbar forveksling ligner dem, man netop ser i Nazismen - tilsat
mere eller mindre direkte beskyldninger om at de overlevende KZ-fanger
"alligevel bare er nogle løgnagtige jøder, man pr. definition ikke kan
stole på".

Holocaust-revisionismen er netop et instrument for ekstreme, militant
antisemitiske højrefløjssynspunkter, hvad enten det så måtte være Jonni
Hansen i Greve eller een eller anden sindssyg islamofascist som
Ahmedinejad i Iran, der prøver at anlægge den som pseudolegitimering.

Anders Peter Johnsen

Fra : Ole Kreiberg

Dato : 15-12-05 20:58

On Thu, 15 Dec 2005 15:15:51 +0100, Anders Peter Johnsen
<anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

>Og dèt er jo egentlig fuldstændigt logisk, da denne "kritik" som regel
>består i vilde "zionistiske sammenssværgelsesteorier"

Ja, det er jo det, som de politiske korrekte massemedier påstår om
ting, som de ikke er i stand til at argumentere imod.

> - der altså til
>umiddelbar forveksling ligner dem, man netop ser i Nazismen

Nazismen rager nutidens danskere en papand. Det var et rent
tysk fænomen.

>- tilsat
>mere eller mindre direkte beskyldninger om at de overlevende KZ-fanger
>"alligevel bare er nogle løgnagtige jøder, man pr. definition ikke kan
>stole på".

Ja det er så antirevisionisternes debatniveau

> [...]
>Hansen i Greve eller een eller anden sindssyg islamofascist som
>Ahmedinejad i Iran, der prøver at anlægge den som pseudolegitimering.

Ja skældsordene er mange, når antirevisionisterne slipper op for
saglige argumenter.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 16-12-05 00:17

Ole Kreiberg wrote:

> Ja, det er jo det, som de politiske korrekte massemedier påstår om
> ting, som de ikke er i stand til at argumentere imod.

De færreste gider at diskutere med notoriske Bo Warming-typer, der
allerede på forhånd har besluttet sig for at alt, hvad alle andre siger
pr. definition er udslag af en større, halvmetafysisk konspiration imod
dem. Dertil kommer selvfølgelig det hyppigt anvendte princip om "omvendt
bevisførsel", hvor disse personer altså i deres åbenlyse storhedsvanvid
tror at hele omverdenens historieforståelse afhænger af lige netop
_deres_ personlige, politisk motiverede mening om allerede rigeligt
dokumenterede Verdenshistoriske begivenheder.

Det er jo ikke til at afgøre om man skal grine eller græde over sådanne
tosser...Af dén grund behøver man dog imidlertid heller ikke ligefrem at
gasse dem...

> Nazismen rager nutidens danskere en papand. Det var et rent
> tysk fænomen.

Dette "rent tyske fænomen" kostede altså tydeligvis en hel del danske
statsborgere - og adskillige millioner statsborgere i mange andre lande
- livet. Du overser jo sjovt nok lige hele dén temmeligt centrale
begivenhed i sidste århundrede, som vi andre normalt kalder "Anden
Verdenskrig"?

> Ja det er så antirevisionisternes debatniveau

Det er jo mere eller mindre dèn centrale, dybt afskyelige påstand,
revisionister gang på gang må ty til for at tilbagevise alle de
tusindvis af historiske vidnesbyrd, der modsiger deres temmeligt
forskruede nazi-nostalgiske glansbilledeforestillinger: Nazismen var
erklæret militant og antisemitisk, og jeg fatter ærligt talt ikke dette
mærkelige behov for bortforklaringer af dèt simple faktum.

Se dog selv deres egne stærkt anti-jødiske propaganda-film "Jøden Süss"
og "Den Evige Jøde", hvis du virkelig skulle være i tvivl...

> Ja skældsordene er mange, når antirevisionisterne slipper op for
> saglige argumenter.

Det er faktisk ikke skældsord. Det er ren konstatering. Eller du synes
måske at jeg er grov over for din nye iranske legekammerat?

Hvorfor har du virkelig så svært ved at acceptere dét simple faktum, at
nazisterne i fuld overensstemmelse med sin egen syge "logik"
masseudryddede civile, som denne ideologi enten fandt "uværdige" eller
ligefrem betragtede som "fjender"?

Anders Peter Johnsen

Fra : Ole Kreiberg

Dato : 16-12-05 10:38

On Fri, 16 Dec 2005 00:17:23 +0100, Anders Peter Johnsen
> [...]

>_deres_ personlige, politisk motiverede mening om allerede rigeligt
>dokumenterede Verdenshistoriske begivenheder.

Jeg kan forstå, at du foretrækker at gå efter manden og ikke bolden.
Massiv nedrakning af revisionisterne er din måde at tackle
revisionismens udfordring på.

> [...]
>- livet. Du overser jo sjovt nok lige hele dén temmeligt centrale
>begivenhed i sidste århundrede, som vi andre normalt kalder "Anden

Det er så spørgsmålet, hvem der er skyld i anden verdenskrig. Jeg vil
mene, at det var Versaillestraktaten, som ikke løste de konflikter,
der havde skabt første verdenskrig, samtidig med at den skabte en hel
del nye ved at placere betydelige tyske mindretal under
tjekkoslovakisk og polsk herredømme. Sidstnævnte konflikter kunne have
været løst eller betydeligt formindsket, hvis man havde givet
befolkningen i de omstridte områder ret til at stemme om områdernes
nationale tilhørsforhold på samme måde, som man gjorde i 1920
vedrørende Sønderjyllands status. Om spørgsmålet om Østrigs
tilslutning til Tyskland ønskede selv de østrigske socialdemokrater en
folkeafstemning. Dette blev dem nægtet ifølge Versaillestraktaten. Da
man således ikke kunne opnå en retfærdig løsning med demokratiske
midler, tyede man til mere udemokratiske og hårdslående midler.

Den forhenværende engelske premierminister John Major kaldte en gang
Første og Anden Verdenskrig for Trediveårskrigen. Den startede i 1914
og sluttede næsten 31 år senere i 1945 kun afbrudt af en våbenhvile
mellem 1918 og 1939.

>Det er jo mere eller mindre dèn centrale, dybt afskyelige påstand,

Hvad afskyeligt er der ved, at det skulle vise sig, at færre døde end
oprindeligt antaget? Jo færre der døde jo bedre - ikke sandt.

> [...]
>erklæret militant og antisemitisk, og jeg fatter ærligt talt ikke dette
>mærkelige behov for bortforklaringer af dèt simple faktum.

De fleste ikke-tyske revisionister er bedøvende ligeglad med den helt
igennem _tyske_ nazisme, som med nutidige øjne under alle
omstændigheder er at betragte som en anakronisme.

>Se dog selv deres egne stærkt anti-jødiske propaganda-film "Jøden Süss"
>og "Den Evige Jøde", hvis du virkelig skulle være i tvivl...

Hvad er så specielt ved disse film? De er vel ikke værre end de
antityske propagandafilm, som de allierede fremstillede.

>Det er faktisk ikke skældsord. Det er ren konstatering. Eller du synes
>måske at jeg er grov over for din nye iranske legekammerat?

Du forsvarer den racistiske apartheidstat, Israel.

> [...]
>nazisterne i fuld overensstemmelse med sin egen syge "logik"
>masseudryddede civile, som denne ideologi enten fandt "uværdige" eller

Det er deres modstanderes ønsketænkning og måde at legitimere deres
egne krigsforbrydelser og verdensdominans.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 16-12-05 11:48

Ole Kreiberg wrote:

> Jeg kan forstå, at du foretrækker at gå efter manden og ikke bolden.
> Massiv nedrakning af revisionisterne er din måde at tackle
> revisionismens udfordring på.

Selve argumentationen falder som regel fra hinanden i udgangspunktet,
når revisionister fremfører deres usammenhængende postulater:

"Nazisterne var slet ikke så onde imod jøderne som det påstås: Tværtimod
er det de snedige jøder selv, der bare har opdigtet Holocaust for at
tilegne sig Israel, bla-bla-bla-bla...."

Sjovt bygger denne opfattelse jo NETOP på den nazistiske jødeopfattelse,
altså at jøder allesteder nødvendigvis er led i een stor "zionistisk
sammensværgelse". Og helt ærligt så lyder det altså ikke meget kønnere
at du og andre hvide mennesker fyrer dèn slags af end når
hjerneforskruede islamofascister som Ahmedinejad prædiker det...

> Det er så spørgsmålet, hvem der er skyld i anden verdenskrig.

Aha, så nu skal Holocaust altså dermed bekvemt tørres på de allierede?

> [...]
> Første og Anden Verdenskrig for Trediveårskrigen. Den startede i 1914
> og sluttede næsten 31 år senere i 1945 kun afbrudt af en våbenhvile

Dette er alligevel Holocaust totalt og aldeles ligegyldigt: At tyskerne
måske mente at have et nederlag at hævne burde ikke på nogen måde
"automatisk" lede til dè infame udryddelseskampagner mod civile, som
nazisterne umiddelbart bedrev på Østfronten og senere perfektionerede
med etableringen af dødslejrene.

Du sammenligner æbler og appelsiner her...

> Hvad afskyeligt er der ved, at det skulle vise sig, at færre døde end
> oprindeligt antaget? Jo færre der døde jo bedre - ikke sandt.

Det er en perfid løgn og en direkte hån imod ikke bare flere millioner
døde, men også de overlevende, som altså systematisk direkte beskyldes
for at "lyve" af folk, der helst ivrigt vil bortlyve gaskamre og
krematorier, fordi det passer dårligt i deres egen pronazistisk-
propagandistiske verdensbillede...

> De fleste ikke-tyske revisionister er bedøvende ligeglad med den helt
> igennem _tyske_ nazisme, som med nutidige øjne under alle
> omstændigheder er at betragte som en anakronisme.

Overhovedet ikke: Den fundamentale antisemitiske tro på at jøder styrer
Verden - og andre racer og folkeslag - gennem store mystiske
konspirationer finder stadig grobund i ikke blot vestlige
underklasse-miljøer, men også blandt arabere og herboende muslimer.

> Hvad er så specielt ved disse film? De er vel ikke værre end de
> antityske propagandafilm, som de allierede fremstillede.

Disse propagandfilm var rettet direkte imod egne civile eller civile i
besatte lande. Som man altså tydeligvis mente skulle udryddes som rotter.

> Du forsvarer den racistiske apartheidstat, Israel.

Pak hellere din postulerede "politiske korrekthed" sammen, når du
fremturer med dit naziapologetiske revisionistgejl...

> Det er deres modstanderes ønsketænkning og måde at legitimere deres
> egne krigsforbrydelser og verdensdominans.

Du ville måske ønske at tyskerne havde vundet krigen og Danmark dermed
stadig var en del af et nazitysk Europa?

Jeg fatter virkelig ikke du er så åbenlyst prøjserliderlig...

Du minder mig mest af alt om den lyseblå fascist-flodhest Dolph fra
satireprogrammet "Wulffmorgenthaler": "Tyskland er det eneste land i
Verden, der aldrig har begået nogen historiske fejltagelser! FAKTUM!"

Anders Peter Johnsen

Fra : Ole Kreiberg

Dato : 16-12-05 13:47

On Fri, 16 Dec 2005 11:47:34 +0100, Anders Peter Johnsen
> [...]

>er det de snedige jøder selv, der bare har opdigtet Holocaust for at
>tilegne sig Israel, bla-bla-bla-bla...."

Revisionisternes kerneargumenter er ikke lig med de ovennævnte
polemiske. Revisonismen handler dybest set, om det var teknisk muligt
at dræbe og kremere det antal jøder indenfor det tidsrum og på den
måde, som den etablerede historieskrivning hævder. Alt andet er
ligegyldig mudderkastning.

> [...]
>at du og andre hvide mennesker fyrer dèn slags af end når
>hjerneforskruede islamofascister som Ahmedinejad prædiker det...

Det, du her omtaler, er klassisk antisemitisme og ikke specielt
nazistisk. Nazismen byggede på den klassiske antisemitisme, som var
meget udbredt på den tid over hele verden.

>Aha, så nu skal Holocaust altså dermed bekvemt tørres på de allierede?

Virkeligheden er sjældent sort-hvid men findes snarere i forskellige
grå nuancer.

> [...]
>"automatisk" lede til dè infame udryddelseskampagner mod civile, som
>nazisterne umiddelbart bedrev på Østfronten og senere perfektionerede

Anden Verdenskrig og nazismen handlede ikke primært om jøderne men
snarere om stormagtskonflikter om dominans. Spørgsmålet om jøderne var
kun en detalje i det samlede billede af Anden Verdenskrig.

>Det er en perfid løgn og en direkte hån imod ikke bare flere millioner
>døde,

Hvorfor vil jøderne absolut have, at så mange jøder døde. Der må da
siges at være gode nyheder for jøderne og menneskeheden, hvis der døde
færre jøder end oprindeligt antaget. Det er da ikke noget at føle sig
forurettet over

> [...]
>for at "lyve" af folk, der helst ivrigt vil bortlyve gaskamre og
>krematorier, fordi det passer dårligt i deres egen pronazistisk-

Hvad rager det egentlig disse overlevende jøder og deres
efterkommere, hvad en dansker som mig mener, der slet ikke var født
den gang, og hvis lands regering og befolkning ikke deltog i det
påståede holocaust hverken som bødler og ofre.

> [...]
>konspirationer finder stadig grobund i ikke blot vestlige
>underklasse-miljøer, men også blandt arabere og herboende muslimer.

Antisemitismen er meget ældre end nazismen, og her tror jeg, at de
fleste jøder giver mig ret.

>Disse propagandfilm var rettet direkte imod egne civile eller civile i
>besatte lande. Som man altså tydeligvis mente skulle udryddes som rotter.

Den danske modstandsbevægelse fremstillede også en propagandafilm,
der sammenlignede tyskerne med snudebiller - altså skadedyr. Hvor
smagsløst det end er at fremstille en metafor, der sammenligner
mennesker med rotter og biller, er det altså ikke noget at hidse sig
op over 60 år efter.

>Du ville måske ønske at tyskerne havde vundet krigen og Danmark dermed
>stadig var en del af et nazitysk Europa?

Nej da. Jeg er jo dansker og set fra et dansk geografisk synspunkt,
er et stærkt og dominerende Tyskland langt mere skræmmende og truende
end et stærkt og dominerende USA.

>Jeg fatter virkelig ikke du er så åbenlyst prøjserliderlig...

Jeg ønsker kun sandheden, og jeg er ligeglad med, om den falder ud
til tyskernes fordel her 60 år krigens afslutning. Jeg tror, at
nutidens tyskere har lært det samme af de to verdenskrige som
danskerne af 1864, nemlig, at de er for små og deres modstandere for
store til, at der kan opnåes noget ved krig.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 16-12-05 15:40

"Ole Kreiberg" <kreiberg15@yahoo.dk> skrev i en meddelelse news:ftb5q1piqb2b05j98qdgiaej46fqpclrtp@4ax.com...

> Anden Verdenskrig og nazismen handlede ikke primært om jøderne men
> snarere om stormagtskonflikter om dominans. Spørgsmålet om jøderne var
> kun en detalje i det samlede billede af Anden Verdenskrig.

FDR var i vært fald ikke meget for at gribe ind da han hade chancen.

http://www.wymaninstitute.org/congcont.php
The Day George McGovern Bombed Auschwitz

World leaders will gather at Auschwitz, site of the former Nazi death camp, on January 26 to commemorate the sixtieth anniversary of
the Allies' liberation of the camp. The event will help focus needed attention on the horrors of genocide, then and now. But it
will be haunted by the knowledge in 1944, that Allied bomber pilots had Auschwitz within their gun sights, yet were never given the
order to attack.

George McGovern was one of those pilots.

McGovern, the former U.S. Senator and 1972 Democratic presidential nominee, recently spoke on camera for the first time about his
experiences as one of the American pilots who flew over Auschwitz. In a meeting with interviewers from Israel Television and the
David S. Wyman Institute for Holocaust Studies, McGovern recalled his days as the pilot of a B-24 "Liberator" in the 455th Bomb
Group, targeting German synthetic oil plants in occupied Poland--many of them within a few miles of the Auschwitz gas chambers.

After the Allies gained control of the Foggia air base in Italy in December 1943, Auschwitz was for the first time within striking
distance of Allied planes. In June 1944, U.S. diplomats and Jewish leaders in Switzerland received a detailed report about
Auschwitz, prepared by two escapees. They described the mass-murder facilities, and drew diagrams showing where the gas chambers
and crematoria were located.

As a result, Jewish organizations repeatedly asked the Roosevelt administration to order the bombing of Auschwitz and the railroad
lines leading to the camp. The War Department rejected the proposals as "impracticable," claiming such raids would require
"considerable diversion" of planes needed for the war effort. U.S. officials claimed to have conducted a "study" which found that
bombing Auschwitz was not militarily feasible. But no evidence of the alleged study has ever been found.

Ironically, military resources were diverted for various other non-military reasons. Secretary of War Henry Stimson blocked the Air
Force's plan to bomb the Japanese city of Kyoto, because of its artistic treasures, and his deputy John McCloy --who rebuffed many
of the requests to bomb Auschwitz-- diverted U.S. bombers from striking the German city of Rothenburg, because of its famous
medieval architecture. General George Patton even diverted U.S. troops in order to rescue 150 Lipizzaner horses in Austria.

The administration's "diversion" argument was just "a rationalization," Senator McGovern said in the interview. How much of a
"diversion" would it have been, when he and other U.S pilots were already flying over the area?

In the summer and fall of 1944, the Allies repeatedly bombed the oil factories near Auschwitz--at a time when hundreds of Jews were
being gassed daily in the camp. On December 26, McGovern's squadron dropped fifty tons of bombs on oil plants in Monowitz, an
industrial section of Auschwitz, located less than five miles from the site where an estimated 1.6-million people were murdered
during 1942-1944.

"There is no question we should have attempted ... to go after Auschwitz," McGovern said in the interview. "There was a pretty good
chance we could have blasted those rail lines off the face of the earth, which would have interrupted the flow of people to those
death chambers, and we had a pretty good chance of knocking out those gas ovens."

Even if there was a danger of accidentally harming some of the prisoners, "it was certainly worth the effort, despite all the
risks," McGovern said, because the prisoners were already "doomed to death" and an Allied bombing attack might have slowed down the
mass murder process, thus saving many more lives.

Some years ago, in a supermarket in my old Congressional district in Brooklyn, I (Stephen Solarz) chanced to meet a woman who had a
tattooed number on her arm. When she told me she had been in Auschwitz, I asked her what she thought of the argument that bombing
the camp would have been wrong because prisoners would have been killed. She replied: "It would have been our finest hour, because
we assumed we would all be killed anyway and this would at least have shown us that the world had not forgotten us and some of the
Nazis would certainly have been killed as well."

"Franklin Roosevelt was a great man and he was my political hero," McGovern said. "But I think he made two great mistakes in World
War Two." One was the internment of Japanese-Americans; the other was the decision "not to go after Auschwitz ... God forgive us
for that tragic miscalculation."

One hopes the world leaders meeting at the Auschwitz site on January 26 will reflect not only upon the savagery of the Nazis, but
also on the role of bystanders, then and now. As Senator McGovern emphasized, the Auschwitz experience should produce "a
determination that never again will we fail to exercise the full capacity of our strength in that direction ... we should have gone
all out [against Auschwitz], and we must never again permit genocide."

Jan Rasmussen

Fra : Ole Kreiberg

Dato : 16-12-05 18:18

On Fri, 16 Dec 2005 15:40:08 +0100, "Jan Rasmussen" <7@7.7> wrote:

>FDR var i vært fald ikke meget for at gribe ind da han hade chancen.

Ja både Churchill, Eisenhower og De Gaulle har skrevet hvert deres
værk om anden verdenskrig udfra deres egen rolle, og ikke i et af
disse værker omtales noget om jødeudryddelse og gaskamre, så for disse
vigtige allierede ledere var holocaust blot en detalje, der var for
ubetydelig til at nævne.

Fra : Egon Stich

Dato : 16-12-05 17:15

> Ja skældsordene er mange, når antirevisionisterne slipper op for
> saglige argumenter.

Skældsord af en tilstrækkelig styrke til at dække, hvad man bør udtale om
dine holdninger til rigtigheden af sagen om udryddelsen af jøderne, findes
ganske enkelt ikke.

Og jeg synes, det er ufatteligt, at nogen kan benægte denne sag.
Især så længe, der stadig findes ikke så få, der kender - har kendt
øjenvidner..!!

Egon

Fra : Ole Kreiberg

Dato : 16-12-05 18:23

On Fri, 16 Dec 2005 17:14:47 +0100, "Egon Stich"
<stich-foto@stich-foto.dk> wrote:

> [...]
>dine holdninger til rigtigheden af sagen om udryddelsen af jøderne, findes

Jeg forstår slet ikke, hvorfor du overhovedet bekymrer dig om, hvad
jeg mener. En hver har ret til at mene, hvad han vil. Jeg skylder i
hvertfald ikke jøderne og tyskerne noget som helst.

>Og jeg synes, det er ufatteligt, at nogen kan benægte denne sag.
>Især så længe, der stadig findes ikke så få, der kender - har kendt
>øjenvidner..!!

Ingen af disse øjenvidner har rent faktisk overværet en gasning. De
baserer deres udsagn på rygter og formodninger - i bedste fald på
noget, der minder om indicier.

Fra : Egon Stich

Dato : 17-12-05 13:50

> [...]
>
> Ingen af disse øjenvidner har rent faktisk overværet en gasning. De
> baserer deres udsagn på rygter og formodninger - i bedste fald på

Dig kan man ikke tage alvorlig mere.

Egon

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 20-12-05 12:53

"Ole Kreiberg" <kreiberg15@yahoo.dk> wrote in message

> Ingen af disse øjenvidner har rent faktisk overværet en gasning. De
> baserer deres udsagn på rygter og formodninger - i bedste fald på
> noget, der minder om indicier.

Nåmen siden du ved alt på forhånd - kan du ikke også stikke mig syv rigtige
i Lotto?

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 16-12-05 12:38

"Zeki" <zeki@nope.dk> wrote in message

> Hans seneste udbrud mod vesten er nu, at holocaust er en "myte" og
Tyskland
> burde huse Israel. (http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=424766)

Tjah - han virker ikke som en person der evner at forstå selv enkle
sammenhænge. Mon ikke han vil gå hele vejen?

Det er ihvertfald påfaldende at han - og hele hans stab - ikke engang
besidder evnerne til *selv* at fabrikere nogle anti-jødiske
konspirationsteorier men må importere dem fra Vesten (som alt andet)!!!