Ventegodt plumpede ikke i
Fra : Bo Warming

Dato : 14-12-05 17:12

Ventegodt plumpede ikke i

den fælde, som medierne havde sat op. Han sagde nej til sex. Men
medierne klipper så de får den historie de ønsker.

Tønder-faderen, hvis datter forsvarer ham (og de to ved ved bedst, om
der var dårlige aspekter i hjemmets sexlege) vil nok også af en
klogere eftertid blive frikendt.

Make love, not war.

Bo Warming, Bjelkes Alle 46, Nørrebro

Fra : andropov

Dato : 14-12-05 17:57

On Wed, 14 Dec 2005 17:12:27 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Ventegodt plumpede ikke i
>
>den fælde, som medierne havde sat op. Han sagde nej til sex. Men
>medierne klipper så de får den historie de ønsker.

Mon ikke Ventegodt bliver frikendt. Der er trods alt andre end
Ventegodt som har anvendt Vaginal akupressur i alternativ behandling.

Man kan vel ikke dømme manden på hvilke ord han siger under
behandlingen.
http://www.cfje.dk/cfje/Lovbasen.nsf/ID/LB02579260?OpenDocument

Eller vil folk mene man kan dømme ham for injurier: "fornærmelige ord
eller handlinger" ....

At han så påstår at kunne behandle kræft er der vidst mange andre
alternative behandlere som har påstået og mon de er blevet dømt...

Fra : Bo Warming

Dato : 14-12-05 22:32

"andropov" <nospam@andropov.dk> wrote in message

> [...]
>
> At han så påstår at kunne behandle kræft er der vidst mange andre
> alternative behandlere som har påstået og mon de er blevet dømt...

Når man er læge skal der meget til for at der dømmes.

Jørn Ege der tjente millioner på brystforstørring, blev så misundt af
fagfæller at han fik dom.
Min netop afdøde lægeven Finn Buxbom blev opereret af ham for
rygsmerter og anså ham for et utrolig dygtig kirurg

Fra : andropov

Dato : 14-12-05 23:00

On Wed, 14 Dec 2005 22:32:28 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Når man er læge skal der meget til for at der dømmes.

Muligvis.

> [...]

>Min netop afdøde lægeven Finn Buxbom blev opereret af ham for
>rygsmerter og anså ham for et utrolig dygtig kirurg

Men der var vidst et par penis og brystoperationer som kiksede...

Fra : Bo Warming

Dato : 14-12-05 23:57

> Muligvis.

> Men der var vidst et par penis og brystoperationer som kiksede...

I USA udføres bypass på samlebånd med ekspertkirurger der udfører det
svære og slavekirurger der gør parat, og de er klart dygtigere end
danske hospitalskirurger og er på højde med Jørn Ege privatklinikken

"Hvor der handles der spildes"
sig det igen
"hvor der handles der spildes",
og vi har ikke informed consent og malpracitice insurance og
erstatningspsykose som USA
Jørn Ege var pioner og trailblazer og misbrugtes af pionerer mht klynk
(og Finn Buxbom skrev i EB om hans fortjenester , netop da hetzen mod
Ege var værst - læger får alt optaget, mit forsvar for Tønder-faderen
med den tiårige sexglade pige vil ingen optage. Buxbom og jeg havde
brainstormet om hvordan Ege burde forsvares, og det var fantastisk at
EB virkelig trygte så total en nedgøring af deres hetz)

De der vil skade udseende og gøre sig moderigtige via kosmetisk kirurg
er RABLENDE SKØRE OG HYSTERISKE, så det kan ikke undre, at der blandt
Eges mange hundreder af sådanne patienter var et par med
uforudsigeligt lavt immunsystem og extrem kværulerelyst
Er man udstødt, forbigået og vil have opmærksomhed. så kan hele
underbevidstheden være spændt for den vogn, der hedder at dette skal
mislykkes så martyrium opnås.

Ulykkesfugle sørger for at komme til skade så de kan nå frem til
kørestolens paradis
Pædofile keder sig undertiden så meget at de sørger for at blive
opdaget og får opmærksomhed hos medfanger osv osv

"Hvor megen fordel ofrer ikke mennesket, hvor lidet "egennyttigt" er
det ikke! Alle dets affekter og lidenskaber vil have deres ret - og
hvor fjernt står ikke affekten egennyttens kloge nytte! Man vil ikke
sin "lykke"; man skal være englænder for at kunne tro, at mennesket
altid søger sin egen fordel." Nietzsche

Fra : andropov

Dato : 15-12-05 08:25

On Wed, 14 Dec 2005 23:57:23 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>I USA udføres bypass på samlebånd med ekspertkirurger der udfører det
>svære og slavekirurger der gør parat, og de er klart dygtigere end
>danske hospitalskirurger og er på højde med Jørn Ege privatklinikken

Nå, meningen var at der skulle reklameres lidt for det private
erhvervsliv her :)

Men som alle vel snart ved var Jørn Ege en klamhugger og hvis det
amerikanske hospitalsvæsen ikke er bedre ser det ikke godt ud for dem.

Desuden synes jeg også at huske at det amerikanske hospitalsvæsen
faktisk er dyrere end det danske så ikke altid så godt med den
privatisering som højrefløjsere lefler for.
Derudover er arbejdsmiljøet for den enkelte også bedre på offentlige
arbejdspladser. Kender selv til en som havde arbejdet i det private
erhvervsliv og kom ind til kommunen, og var glad for det, så han ikke
fik kappet endnu flere år af sit liv på grund af stress over at skulle
stå på pinde for en privat arbejdsgiver.

>"Hvor der handles der spildes"
>sig det igen
>"hvor der handles der spildes",

Hvor Jørn Ege er der spildes :)

>og vi har ikke informed consent og malpracitice insurance og
>erstatningspsykose som USA

Ja, vi er et bedre land end USA og det ønsker vi ikke skal ødelægges
af højrefløjsere som er ved at ske for øjeblikket.

Alt bliver ligeså stille privatiseret efterhånden som tiden er moden
til det. Jeg hørte lige journalister citere fra Foghs minimalstatsbog
forleden i TV og der fortalte de næsten ordret hvad jeg har skrevet
ovenover.

>Jørn Ege var pioner og trailblazer og misbrugtes af pionerer mht klynk
>(og Finn Buxbom skrev i EB om hans fortjenester , netop da hetzen mod
>Ege var værst - læger får alt optaget,

Fordi læger kan noget som menigmand ikke kan så er der nok en tendens
til at de får optaget revl og krat.

> mit forsvar for Tønder-faderen
>med den tiårige sexglade pige vil ingen optage.

Folk går jo lidt amok når det har med pædofili at gøre. Men det er jo
også børn som er meget udsatte så vel naturligt nok. Det er nærmest
naturens orden.

> Buxbom og jeg havde
>brainstormet om hvordan Ege burde forsvares, og det var fantastisk at
>EB virkelig trygte så total en nedgøring af deres hetz)

Var det så ikke efter de havde fået solgt alle de aviser som kunne
sælges på hetzen :) Så kunne de bagefter tjene penge på dit forsvar af
ham.

Fra : Bo Warming

Dato : 15-12-05 15:46

> [...]
>
> Men som alle vel snart ved var Jørn Ege en klamhugger og hvis det
> amerikanske hospitalsvæsen ikke er bedre ser det ikke godt ud for

Man er naiv hvis man tror EB-historier

> [...]
> stå på pinde for en privat arbejdsgiver.

> Hvor Jørn Ege er der spildes :)

> Fordi læger kan noget som menigmand ikke kan så er der nok en

Læger gøres til guder af medierne.
De opreklameres urimeligt

> Folk går jo lidt amok når det har med pædofili at gøre. Men det er
> jo
> også børn som er meget udsatte så vel naturligt nok. Det er nærmest
> naturens orden.

Fysisk forbrydelse er værst.
Pædofilis skadevirkninger er meget overdrevne

> Var det så ikke efter de havde fået solgt alle de aviser som kunne
> sælges på hetzen :) Så kunne de bagefter tjene penge på dit forsvar
> af
> ham.

Medie-selvsving ses bl.a. vedr Ventegodt, der gjordes "klam" men nu
fremgår det at han er ukritisabel.

Fra : andropov

Dato : 15-12-05 18:53

On Thu, 15 Dec 2005 15:46:16 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Man er naiv hvis man tror EB-historier

Til andre tider er de vidst gode nok...
Iøvrigt er det vel stort set alle medier som har kritiseret Jørn Ege.

>Læger gøres til guder af medierne.
>De opreklameres urimeligt

Men det kræver vidst også høje karakterer at studere medicin så måske
blandt andet derfor.

I gammel tid kunne man nærmest blive læge blot man var adelssøn eller
lignende fordi fattige ikke havde råd til at studere. I dag er
kvaliteten af læger nok bedre.

>Medie-selvsving ses bl.a. vedr Ventegodt, der gjordes "klam" men nu
>fremgår det at han er ukritisabel.

Spændende at se hvordan det går med hans retsag.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-12-05 00:54

> Til andre tider er de vidst gode nok...
> Iøvrigt er det vel stort set alle medier som har kritiseret Jørn
> Ege.

Jeg mener ikke EB er værre end andre. Medierne er alle
statskontrollerede og establishment opreklamerende mht lægevæsen

> [...]
> kvaliteten af læger nok bedre.

> Spændende at se hvordan det går med hans retsag.

Uspændende. Der er ikke retfærdighed ved domstole - de skal gavne
offentlig ansatte , normale behandlere