Netscape 6.1beta browser på vej
Fra : Stig Nygaard

Dato : 13-06-01 12:28

Hej

Bare lige en lille opfølgning på misforståelsen om at Netscape har droppet
deres browser:

http://www.zdnet.com/zdnn/stories/news/0,4586,5092590,00.html?chkpt=zdhpnews
01%3E

--

Mvh.
Stig Nygaard

Homepage: http://home.worldonline.dk/~snygaard/
Rockland: http://www.rockland.dk/
Bandlist.dk: http://bandlist.dk/ - Tjek det nye design ud !

* EB 5/9 2000: http://www.eb.dk/visartikel.iasp?pageID=107578 *

Fra : Wired Earp

Dato : 14-06-01 00:57

Stig Nygaard wrote:

> Bare lige en lille opfølgning på misforståelsen om at Netscape
> har droppet deres browser

Den udkom som prerelease idag. Det sjove er at der står mange steder
at den er droppet uden at nogen griber ind. Det er noget værre noget.

http://fileforum.betanews.com/detail.php3?fid=942950549

--
Wired Earp
Wunderbyte

Fra : Wired Earp

Dato : 14-06-01 01:29

Jeg wrote:

> Den udkom som prerelease idag. Det sjove er at der står mange
> steder at den er droppet uden at nogen griber ind.

De har sgu nok travlt med at fikse alle de tåbelige fejl der er i
foreliggende betaversion. Den er fuldstændig lige så langt ude som
Mozilla091. Billige japanske lort. Nu rykkede det endelig for dem og
så ramlede det hele. Latterlige skodfabrik.

--
Wired Earp
Wunderbyte

Fra : // Ralley

Dato : 17-06-01 18:50

Netscape.....................måske burde de droppe den.

Det kan godt ske at den er meget behagelig at bruge, men det er fandme
besværligt at lave noget til den.
Der er så mange ting den ikke kan, så som CSS og javascript.......

// Ralley

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 17-06-01 18:55

// Ralley wrote:

> [...]
> besværligt at lave noget til den.
> Der er så mange ting den ikke kan, så som CSS og javascript.......

Nu ved jeg godt at vi skal holde os langt væk fra browser diskutioner,
men sådan en bemærkning kan jeg ikke lade stå ubesvaret! Netscape har
alle dage understøttet javascript. Faktisk er javascript en Netscape
opfindelse. CSS understøtter 4.x på et begrænset niveau 6'eren derimod
understøtter det fuldt ud lige så godt som Opera, IE, konquer og andre
browsere.
EOD.

--
/Lars

HTML software: <http://go.to/HTMLEasyColors>
Brug venligst Re: og ikke Sv: ved svar, da beskeder
der begynder med Sv: bliver slettet fra mange servere

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 17-06-01 19:30

On Sun, 17 Jun 2001 19:54:41 +0200, Lars Hoffmann <lars@hoffmann.ac>
wrote:

> [...]
>opfindelse. CSS understøtter 4.x på et begrænset niveau 6'eren derimod
>understøtter det fuldt ud lige så godt som Opera, IE, konquer og andre

Jeg har lige lavet en side som ifølge W3C bruger korrekt HTML og CSS og
kun IE kan vise den korrekt.
Både Opera 5.11 og Mozila viser den helt forkert (på hver deres måde
selvfølgelig!)

http://www.3x7.dk/3x7.php

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/

Fra : Dennis Skærup Højlun~

Dato : 17-06-01 21:45

Stefan Bruhn wrote:
>Jeg har lige lavet en side som ifølge W3C bruger korrekt HTML og CSS og
>kun IE kan vise den korrekt.
>Både Opera 5.11 og Mozila viser den helt forkert (på hver deres måde
>selvfølgelig!)

Så er spørgsmålet om det nu også er IE's måde at vise den, der er den
rigtige (ikke bare efter din mening, men efter koden).

--
Dennis Skærup Højlund Andersen (http://euph.dk)

:: Lejlighed i Århus søges!! ::
:: http://dennisandersen.dk/lejlighed/ ::

Fra : Mickey

Dato : 17-06-01 21:59

"Dennis Skærup Højlund Andersen" <usenet@euph.dk> skrev:

> Så er spørgsmålet om det nu også er IE's måde at vise den, der er den
> rigtige (ikke bare efter din mening, men efter koden).

se det er jo et ganske udemærket spørgsmål...

--
|-|$235-|)k - Mickey
http://susie.dk - mickey(at)susie.dk

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 17-06-01 22:21

On Sun, 17 Jun 2001 22:45:22 +0200, Dennis Skærup Højlund Andersen
<usenet@euph.dk> wrote:

>Så er spørgsmålet om det nu også er IE's måde at vise den, der er den
>rigtige (ikke bare efter din mening, men efter koden).

Altså jeg har en DIV med min menu, og noget login værk.
Menuen står midt på skærmen, loginnet står til venstre (som det skal,
der er sat float:left; på.)

Nu er jeg ikke så vild til positionering med CSS (mit første forsøg på
at slippe for tabeller).

Min side kan ses her med CSS position: www.3x7.dk/3x7.php
Den gamle version, med tables her: www.3x7.dk

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 17-06-01 22:24

Stefan Bruhn <news002@3x7.dk> wrote:

> Jeg har lige lavet en side som ifølge W3C bruger korrekt HTML og CSS og
> kun IE kan vise den korrekt.

Hvor ved du fra at IE viser den korrekt ?

--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 18-06-01 06:18

On Sun, 17 Jun 2001 23:24:29 +0200, jesper@gylling.net (Jesper Haaber
Gylling) wrote:

>Hvor ved du fra at IE viser den korrekt ?

Det ved jeg vel heller ikke...
Men den viser den sådan som min forståelse for koden siger at den bør
vises.