FTP Server ???
Fra : Lars Engelhardt

Dato : 13-06-01 11:11

Hejsa

Hvordan faen s{tter jeg en FTP server op p} en ADSL forbindelse. Jeg
kan kun f} serveren til at finde IP nummeret lokalt p} mit netkort, og
ikke min Internet IP ??

--
Lars Engelhardt - 3400 Hiller|d - DENMARK
webmaster@lars-engelhardt.dk

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 13-06-01 15:10

"Lars Engelhardt" <webmaster@lars-engelhardt.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Hvordan faen s{tter jeg en FTP server op p} en ADSL forbindelse. Jeg
> kan kun f} serveren til at finde IP nummeret lokalt p} mit netkort, og
> ikke min Internet IP ??

lidt mere information om hvilken adsl forb. du har ville hjælpe gevaldigt.
Hvis du har en løsning med en router (cybercity, WOL, NE2, Pro@ccess) skal
du have din router til at forwarde pakker på port 21 og 22 til den lokale ip
hvor du har ftp'en kørende. Dette gøres forskelligt afhængigt af hvilken
router du har...

--

Stig Meyer Jensen
stig@smj.dk