Lysleder beton
Fra : Jesper Villadsen

Dato : 23-01-06 18:46

Hej

Har lige set GameZone tv på dk4......

Der var en mand inde i studiet og vise en ny teknologi hvor der er
integreret
lysledere i beton elementer....

Efterfølgende har jeg prøvet at google det men uden held
Har også set på DK4´s www uden resultat....

Det er jo et meget fedt emne så er der nogen som ved noget?

Med Venlig Hilsen

Jesper Villadsen

Fra : Sybil

Dato : 23-01-06 20:00

"Jesper Villadsen" <jespervilladsen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har også set på DK4´s www uden resultat....
>
> Det er jo et meget fedt emne så er der nogen som ved noget?

De havde det også med i Go'morgen Danmark for lang tid siden, hvor det blev
præsenteret sammen med nanosokker og lign.

Majken

Fra : Glenn Møller-Holst

Dato : 23-01-06 20:49

Jesper Villadsen wrote:

> [...]
> Har også set på DK4´s www uden resultat....
>
> Det er jo et meget fedt emne så er der nogen som ved noget?

Hej Jesper

Søg f.eks. efter:

http://www.google.dk/search?hl=da&q=light+concrete+fiber

http://www.google.dk/search?hl=da&q=light+concrete+fibre

mvh/Glenn

Fra : Jesper Villadsen

Dato : 23-01-06 21:47

Kanon - eng. er ikke min stærke side så mange tak for hjælpen!!!

Med Venlig Hilsen

Jesper Villadsen