Grønne afgifter og miljøet
Fra : Morten Astrup Christ~

Dato : 12-01-06 11:24

Jeg kunne godt tænke mig at finde nogle informationer omkring de grønne
afgifter, udviklingen i disse og samtidig nogle tal der fortæller om,
hvilken udvikling der samtidig er sket med miljøet, altså mængder af udledte
forurenende stoffer osv.

Jeg har prøvet at lede på www.statistikbanken.dk men har svært ved at finde
ud af hvor jeg præcist skal slå op. Er der nogen som kan give mig et hint
til det?

Alle links og henvisninger er meget velkomne!

På forhånd tak.

Mvh Morten

Fra : Brian Elmegaard

Dato : 12-01-06 11:54

"Morten Astrup Christensen" <astrupFJERNMIG@gmail.com> writes:

> Alle links og henvisninger er meget velkomne!

Kan du kome videre fra:
http://www.ens.dk/sw11660.asp

Ellers kan man få noget ud af at søge på skat.dk.

--
Brian (remove the sport for mail)
http://www.et.web.mek.dtu.dk/Staff/be/be.html

Fra : Sten Schou

Dato : 14-01-06 00:33

"Morten Astrup Christensen" <astrupFJERNMIG@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hint til det?
>
> Alle links og henvisninger er meget velkomne!

Denne her er også interessant: http://www.naboertilvindmoller.dk/ omend
den nok ikke er så politisk korrekt.

Hilsen Sten