må jeg henlede jeres opmærksomhed
Fra : Martin Bak

Dato : 11-01-06 23:12

undskyld mig, men jeg har brug for kvalificerede råd. Tillad mig at henlede
jeres opmærksomhed på dette spørgsmål, og denne tråd, oprettet i
dk.videnskab.sundhed

Jeg er er klar over, at det er grænsende til OT men det er mit indtryk, at
flere herindefra måske kunne have et bud på spørgsmålene.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Søren

Dato : 12-01-06 00:10

Hej Martin

Jeg er dybt berørt af den tragiske historie, hvis bare jeg kunne lindre den
smerte du må føle.
Jeg kan kun forestille mig hvor slemt det må være at miste sit barn.

Du kan ikke bringe din søn til live igen.
Bevar de positive minder fra hans korte liv.
Jeg er sikker på at du var din søns største idol, bliv ved med at lev op til
hans forventninger.
Du må ikke bebrejde dig selv.

Det latinske navn for pneumokokker er: Streptococcus pneumoniae.
Tilsyneladende mest berygtet for at give akut mellemøre betændelse og
lungebetændelse.

Jeg har lige fundet lidt fra Statens Serum Institut:
http://www.ssi.dk/sw25449.asp
Og Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Streptococcus_pneumoniae

Med venlig hilsen

Søren Nielsen