hvad er Deja-vu
Fra : Jørgen P

Dato : 09-01-06 13:43

Jeg har en forklaring fra Politiken dansk ordbog, men den er meget kort, er
der noget videnskabelig forklaring på fænomenet.

Deja-vu: En følelse af at man oplever noget som man har været igennem
tidligere

Jørgen Poulsen

Fra : Henrik Madsen

Dato : 09-01-06 13:51

"Jørgen P" <jorgen@poulsen.tdcadsl.dk> writes:

> Jeg har en forklaring fra Politiken dansk ordbog, men den er meget kort, er
> der noget videnskabelig forklaring på fænomenet.

Har du ikke spurgt om det før?

--
Højt Skum
Henrik Madsen

Fra : Holst

Dato : 09-01-06 14:27

Henrik Madsen wrote:

> Har du ikke spurgt om det før?

Hehe ...

Fra : OK

Dato : 09-01-06 13:52

Jørgen P wrote:
> [...]
> kort, er der noget videnskabelig forklaring på fænomenet.
>
> Deja-vu: En følelse af at man oplever noget som man har været igennem

Gå til Google search, skriv: "define: deja vu" tryk enter og du vil få
nogle svar.

Fra : Jørgen P

Dato : 09-01-06 14:27

Tak for hjælpen kendte ikke denne søge mulighed i google.dk
Jørgen

P.s Henrik må have en klæbe hjerne, for nu jeg tænker over det har jeg
måske gjort det for en par år siden eller er det en Deja-vu :)

Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-06 15:40

"Jørgen P" <jorgen@poulsen.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
>
> P.s Henrik må have en klæbe hjerne, for nu jeg tænker over det har
> jeg måske gjort det for en par år siden eller er det en Deja-vu :)

For et halvt århundred siden var spiritisme en stor sag, og nogle mene
at huske fra tidlgere liv

Deja-vu = allerede set (fransk)

Læs Scherfigs "Idealisterne".

Reinkarnation er anderledes sophistikeret - de der genfortale
oplevelser ved fransk hof i 1780 var vist ret lette at gennemskue som
historisk belæste og opmærksomhedssøgende

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 11-01-06 21:04

> [...]
> kort, er der noget videnskabelig forklaring på fænomenet.
>
> Deja-vu: En følelse af at man oplever noget som man har været igennem

Deja-vu = en fejl i matrix...

--
| lars.g.j | e-mail: remove dots | www.lgj.dk | oz2lgj |
Zoe, about Reavers: If they take the ship, they'll rape us to