Bo Warming : Smidt ud af Z: Han lugter
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-12-05 18:16

skrev pressen om den flitige skribent læs:

men som man kan læse er der håb :
Altså han ligner en landsbytosse - i bedste fald'

Men Warming har håb om genoptagelse som medlem:

- Den dag han er almindeligt soigneret, hans stue er til at komme ind
i og opholde sig i.
--
MvH
Bo M Mogensen

Fra : Jakob Nielsen

Dato : 26-12-05 18:44

<snip uvedkommende indlæg.>

Hvad er det du ikke forstår?

Fra : **** JENS ****

Dato : 27-12-05 02:51

Jakob Nielsen wrote:
> <snip uvedkommende indlæg.>
>
> Hvad er det du ikke forstår?

hvem du svarer.

Fra : **** JENS ****

Dato : 26-12-05 18:58

Bo M Mogensen wrote:
> [...]
>
> Men Warming har håb om genoptagelse som medlem:
>
> - Den dag han er almindeligt soigneret, hans stue er til at komme ind

jeg syntes du selv skriver du ikke har været i bad det sidste år så dine
forældre var nødt til at købe en tur i bilvasken til dig ?

Fra : Bo Warming

Dato : 26-12-05 20:47

"**** JENS ****" <postkasse@mailglobal.net> wrote in message

> jeg syntes du selv skriver du ikke har været i bad det sidste år så
> dine forældre var nødt til at købe en tur i bilvasken til dig ?

Du digter. JEg nyder langt karbad ugentlig, og måske jeg lugter mindre
end folk flest, fordi jeg oftest er nøgen, dvs ventilation nedsætter
gæring af armhuletalg til smørsyre.
Anders Peter Johnsen og andre har været i min stue og har ikke set,
følt eller lugtet noget problem - udover rod, og det er smagssag. JEg
kan finde mine ting, for der er system i rodet.

BoMM og andre "ligner en landsbytosse" og det er der intet forkert
ved.

Fra : Spacey

Dato : 26-12-05 21:48

> "**** JENS ****" <postkasse@mailglobal.net> wrote in message
Glistrup i folketinget? Manden er jo bindegal.....

Kenneth

Fra : GB

Dato : 26-12-05 22:12

"Spacey" <tgsremove@stofanet.dk> wrote in news:43b05701$0$11696$ba624c82
@nntp02.dk.telia.net:

> Glistrup i folketinget? Manden er jo bindegal.....

Glistrup burde være integrations-minister.

GB

Fra : Bo Warming

Dato : 26-12-05 23:26

"GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message
> "Spacey" <tgsremove@stofanet.dk> wrote in
> @nntp02.dk.telia.net:

> Glistrup burde være integrations-minister.

Ingen slinger i valsen der

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 27-12-05 01:03

On 26 Dec 2005 21:11:32 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

>"Spacey" <tgsremove@stofanet.dk> wrote in news:43b05701$0$11696$ba624c82
>@nntp02.dk.telia.net:

>Glistrup burde være integrations-minister.

ja på afdeling o. sammen med jens jesus og de andre.

Fra : Bo Warming

Dato : 27-12-05 07:42

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop-virker-ikke.com> wrote in message
> ja på afdeling o. sammen med jens jesus og de andre.

BoMM: fuldstændigt ku ke luk faler ra.

BW: Bo Mogensen er så flippet at han er gevinst for flere ng'er og jeg
glæder mig til igen at se ham og er inviteret til hans lejlighed i
Vesterbro-Valby-kvarteret, der har verdensrekord i lav-IQ og mange
skitzo-diagnosticerede

Glistrup gående tur med familiens hund, når han ikke har besøg af sine
mange børn og børnebørn, er i sit Virum-parcelhus indbegrebet af
borgerlig normalitet og usindsyge.

Skitzofrene får næsten aldrig børn.

Min ven BoMM er interessant case ved at overgå alle krigsforbrydere i
samfundsskadelighed, når han fx tilskynder til vold mod en
foredragsholder og igen og igen roser de autonomes lemlestelsesforsøg,
der let kunne være blevet dødelige(deres kasteskyts har omfattet
brosten og toiletkumme)

Behandlingsdømte sindsyge er sjældent så afstumpede, empati-manglende,
følelseskolde og destruktive som Bo Mogensen - det er sådant, der gør
ham interessant og en Guds gave til dk.politik og dk.snak.seksualitet
m.m.

Landsforrædderisk ønske om muslimovertagelse af Danmark indgår i
BoMM-synderegisteret, og ved uhæmmet at udstille sig som stalinistisk
og værre end de Sct.Hans-indlagte, er hans debat-indsats af megaværdi.

At han kender sin Camus er een grund til, at jeg håber snart igen at
møde ham, men hellere i biograf og efterføgende restaurant end i hans
slumlejlighed.

Fra : Bøf

Dato : 31-12-05 00:36

"GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message
> "Spacey" <tgsremove@stofanet.dk> wrote in
> @nntp02.dk.telia.net:

> Glistrup burde være integrations-minister.

Integration? Ved du hvad det ord betyder?

/BØF

Fra : Steen Johansen

Dato : 31-12-05 03:26

"Bøf" <rsfo@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message

> Integration? Ved du hvad det ord betyder?
>
> /BØF

Jeg er ikke helt sikker, men er det ikke enkeltbiletter eller noget i den
stil?
MvH Steen

Fra : '**** JENS ****'

Dato : 31-12-05 08:19

Bøf wrote:
> "GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message

> Integration? Ved du hvad det ord betyder?
>
> /BØF

at du er homoseksuel ?

Fra : Steen Jensen

Dato : 26-12-05 23:18

GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

> Glistrup burde være integrations-minister.

Han er godtnok lidt aparte, men er der noget seksuelitet i ham

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 27-12-05 01:03

Fra : **** JENS ****

Dato : 27-12-05 02:53

Bo Warming wrote:
> [...]
> kan finde mine ting, for der er system i rodet.
>
> BoMM og andre "ligner en landsbytosse" og det er der intet forkert

har du svært ved at se hvem jeg skriver til BW ? eller hedder du Bo M
Mogensen også kaldet pillebo ?

Fra : Bo Warming

Dato : 27-12-05 06:55

> [...]

Men nul ønske om genoptagelse i dødt parti, der engang var verdens
bedste men nu er ligegyldigt

Hvem kan gætte hvem "du selv" er?

Han praler også af at psykofarmaka-piller hjalp ham til at blive
normal - skal han hedde "Pille-Anders"

> har du svært ved at se hvem jeg skriver til BW ? eller hedder du Bo
> M Mogensen også kaldet pillebo ?

Tja, jeg kommer vel til at gøre en jule-undtagelse fra bold-ej-mand
idealet

Kære Jens - er det dig der hedder "Jens Jesus" ? Og du vil frelse
verden fra misforståelser om to Bo'er?

Jeg svarer til alskens læsere og ikke kun til den foregående i tråden,
og der er slet ikke behov for at holde rede i hvem er hvem, for sagen
er altafgørende.
Jeg nævner Bo Mogensens påtagne psykoseramt-adfærd som eksempel, og
livet er for kort til at gå op i om det opleves som svar til netop
ham. Han er rimelig kendt på denne ng, dog vidste jeg ikke at
"Pille-Bo" skulle være øgenavn.

Har mange mennesker leget at de var bil i en bilvask og hvad er
erfaringerne?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 27-12-05 11:14

Bo Warming wrote:

> Kære Jens - er det dig der hedder "Jens Jesus" ? Og du vil frelse
> verden fra misforståelser om to Bo'er?

Hvad satan Bo, du har jo humor ?

--
Ejvind

Fra : **** JENS ****

Dato : 27-12-05 16:10

Ejvind Kruse wrote:

> Hvad satan Bo, du har jo humor ?

har du nu skiftet netluder igen ejvind ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 28-12-05 10:02

**** JENS **** wrote:

> har du nu skiftet netluder igen ejvind ?

Jeg ville lige prøve noget fremmed, det er vel ok ?

--
Ejvind

Fra : **** JENS ****

Dato : 28-12-05 19:56

Ejvind Kruse wrote:

> Jeg ville lige prøve noget fremmed, det er vel ok ?

ok bare det kun er en prøve ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 31-12-05 11:57

**** JENS **** wrote:

> ok bare det kun er en prøve ?

Du er altså lidt jaloux ?

--
Ejvind

Fra : '**** JENS ****'

Dato : 31-12-05 12:44

Ejvind Kruse wrote:

> Du er altså lidt jaloux ?

nej leg du bare med din netluder ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 01-01-06 11:27

'**** JENS ****' wrote:

> nej leg du bare med din netluder ?

Tak, skatter.

--
Ejvind

Fra : '**** JENS ****'

Dato : 01-01-06 17:19

Ejvind Kruse wrote:

> Tak, skatter.

det hjælper ikke ejvind, du ved nyt år nye venner ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 03-01-06 11:55

'**** JENS ****' wrote:

> det hjælper ikke ejvind, du ved nyt år nye venner ?

Det vil sige du skipper Ole her fra den 1. ?

--
Ejvind

Fra : *** Jens ***

Dato : 04-01-06 02:38

Ejvind Kruse wrote:

> Det vil sige du skipper Ole her fra den 1. ?

det var venner, ikke familie ejvind ?

Fra : **** JENS ****

Dato : 27-12-05 16:00

Bo Warming wrote:
> [...]
> idealet
>
> Kære Jens - er det dig der hedder "Jens Jesus" ? Og du vil frelse

ja jeg er sgu da jesus, vidste du ikke det bo ?

> [...]
> livet er for kort til at gå op i om det opleves som svar til netop
> ham. Han er rimelig kendt på denne ng, dog vidste jeg ikke at

det er da hans mellemnavn.

> Har mange mennesker leget at de var bil i en bilvask og hvad er
> erfaringerne?

pillebo blev vist til en rødhud ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 31-12-05 11:58

**** JENS **** wrote:

> ja jeg er sgu da jesus, vidste du ikke det bo ?

Lige før var du da på den anden side ?

--
Ejvind

Fra : '**** JENS ****'

Dato : 31-12-05 12:45

Ejvind Kruse wrote:

> Lige før var du da på den anden side ?

bliver du nu forvirrede ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 01-01-06 11:28

'**** JENS ****' wrote:

> bliver du nu forvirrede ?

Nej, jeg virrer ikke med noget.

--
Ejvind

Fra : '**** JENS ****'

Dato : 01-01-06 17:20

Ejvind Kruse wrote:

> Nej, jeg virrer ikke med noget.

det siger mæhtte ellers ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 03-01-06 11:56

'**** JENS ****' wrote:

> det siger mæhtte ellers ?

Passer jo ikke, hun svarer dig jo ikke.

--
Ejvind

Fra : *** Jens ***

Dato : 04-01-06 02:39

Ejvind Kruse wrote:

> Passer jo ikke, hun svarer dig jo ikke.

jov jov jeg må bare ikke sige det til dig ?

Fra : Hauge

Dato : 26-12-05 22:32

Bo M Mogensen wrote:
> - Den dag han er almindeligt soigneret, hans stue er til at komme ind
> i og opholde sig i.

Det er måske derfor du har gang i posedamerne og mændene, et hul er jo et
hul?

/Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20051226213220@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Bo Warming

Dato : 26-12-05 23:25

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> wrote in message

> Det er måske derfor du har gang i posedamerne og mændene, et hul er
> jo et hul?

Selvfølgelig smider intet parti en person ud, fordi hans "stue ikke er
til at komme ind i og opholde sig i"
Politik sker på TV og i aviser.
EB fordrejede et sært brev
Jeg hjalp dem til det - forførte dem, og jeg klager ikke. Man lærer
ikke at forstå samfundet, hvis ikke man lader fjolser som EB løbe
linen ud og gøre sig til grin.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-12-05 23:55

On Mon, 26 Dec 2005 23:25:06 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>EB fordrejede et sært brev

jamen hvorfor er der så ikke kommet noget dementi på : f.eks. om
anstændig personlig fremtræden - herunder at være renvasket, friseret,
uden overvældende kropslugt ?

der er da ikke blevet offentligt gjort andre grunde til at du blev
heldt ud af partiet ?

Fra : Bo Warming

Dato : 27-12-05 07:14

> [...]
> friseret,
> uden overvældende kropslugt ?
>
> der er da ikke blevet offentligt gjort andre grunde til at du blev

Hvorfor skulle en avis gå op i noget så uinteressant som grunde til
udhældning af et dødt parti?

Kun fordi jeg lækkede et skørt mellemleder-brev om lugt netop,
mens MosesHansen&BW-arm-i-arm var hot,
gad denne frokostavis-der-skabte-min-sæddonorformidling røre ved en
afdanket bums som mig, der ikke har tillidsposter i et levende og
aktivt parti.

Fra : Per Hagemann

Dato : 27-12-05 15:33

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop-virker-ikke.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> uden overvældende kropslugt ?
>
> der er da ikke blevet offentligt gjort andre grunde til at du blev

Det er jo håbløst at basere sig på massemedier, hvis man vil kende det
faktuelle i en sag. Søg på Google Grupper, hvis du vil have mere information
om eksklusionen af Bo Warming 2002.

I det hele taget: søg på nettet inden du vil have et emne belyst, så vi
slipper for ufrivillige morsomheder. Du er næsten lige så uinformeret som
kvindelige radikale folketingsmedlemmer.

--
Sura 9:20 "De, som tror og udvandrer (fra deres hjem) og kæmper for Allahs
sag med deres ejendele og deres liv, har den højeste rang for Allahs åsyn.

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 27-12-05 11:16

Hauge wrote:

> Det er måske derfor du har gang i posedamerne og mændene,
> et hul er jo et hul?

Hvor mange kilo kroner snød du Ole for ?
Bare sådan cirka.

--
Ejvind

Fra : **** JENS ****

Dato : 28-12-05 19:57

Ejvind Kruse wrote:

> Hvor mange kilo kroner snød du Ole for ?
> Bare sådan cirka.

det må være en del siden det kræver en betonblander ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 31-12-05 11:59

**** JENS **** wrote:

> det må være en del siden det kræver en betonblander ?

Måske Ole bare er smålig ?

--
Ejvind

Fra : '**** JENS ****'

Dato : 31-12-05 12:46

Ejvind Kruse wrote:

> Måske Ole bare er smålig ?

så nu vil hauge sætte ham på plads en gang for alle med en klat beton ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 01-01-06 11:28

'**** JENS ****' wrote:

> så nu vil hauge sætte ham på plads en gang for alle med en klat beton ?

Var det ikke nemmere bare at knalde ham én ?

--
Ejvind

Fra : '**** JENS ****'

Dato : 01-01-06 17:20

Ejvind Kruse wrote:

> Var det ikke nemmere bare at knalde ham én ?

hauge er vist ikke til det lort som dig og thordreng dyrker ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 03-01-06 11:57

'**** JENS ****' wrote:

> hauge er vist ikke til det lort som dig og thordreng dyrker ?

Du kender vist ikke Haugen, skatter.

--
Ejvind

Fra : *** Jens ***

Dato : 04-01-06 02:41

Ejvind Kruse wrote:

> Du kender vist ikke Haugen, skatter.

jeg kommer jo heller ikke privat sammen med ham som du gør ?