ufo
Fra : Michael Knudsen

Dato : 13-12-05 16:00

her er en optagelse af en ufo, hvis nogen skulle være interesseret

http://www.lookatentertainment.com/v/v-1783.htm

Michael

Fra : Jan Pedersen

Dato : 13-12-05 16:09

"Michael Knudsen" <toffi@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> her er en optagelse af en ufo, hvis nogen skulle være interesseret
>
> http://www.lookatentertainment.com/v/v-1783.htm
>
> Michael

Ja ufo er jo bare uidentificeret flyvende objekt...når det senere
identificeres er det ikke længere en ufo.
En sko der flyver igennem luften på et foto er også en ufo indtil nogen
identificerer den som en sko :)

Fra : Michael Knudsen

Dato : 13-12-05 16:22

"Jan Pedersen" <jantheman28@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> identificeres er det ikke længere en ufo.
> En sko der flyver igennem luften på et foto er også en ufo indtil nogen

Og ?

michael

Fra : Jan Pedersen

Dato : 13-12-05 22:17

> "Jan Pedersen" <jantheman28@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og ?
>
> michael

Dermed er ufoer komplet uinteressante....

Fra : Rado

Dato : 13-12-05 19:56

On Tue, 13 Dec 2005 16:00:05 +0100, "Michael Knudsen"
<toffi@tdcadsl.dk> wrote:

>her er en optagelse af en ufo, hvis nogen skulle være interesseret
>
>http://www.lookatentertainment.com/v/v-1783.htm

Ja at det skulle være en ballon (som mange UFO observationer jo nok
er) bliver jo afkræftet med den fart den pludselig forsvinder med.

--
Rado

You can always tell the pioneers - they're the ones with arrows in their
backs.

Fra : Kurt Kjær Jensen

Dato : 13-12-05 21:28

Rado wrote:

> Ja at det skulle være en ballon (som mange UFO observationer jo nok
> er) bliver jo afkræftet med den fart den pludselig forsvinder med.

Det kræver vist ikke andet end en tynd snor over til én af altanerne på
bygningen ovre til højre. Man kan jo ikke se hvor meget ballon'en bliver
deformeret af det kraftige ryk...

--
Venlig hilsen
Kurt

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 13-12-05 20:02

Michael Knudsen skrev:

> her er en optagelse af en ufo, hvis nogen skulle være interesseret
>
> http://www.lookatentertainment.com/v/v-1783.htm

De må sgu' da blive rundtossede, de ufonauter. Og sikke en G-påvirkning
de bliver udsat for når de flyver væk. Jeg tror godt at man kan konklu-
dere at de ikke har blyanter, kaffekopper m.m. om bord.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
PNX · http://pnx.dk/

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 14-12-05 17:19

Klaus Alexander Seistrup wrote:

> De må sgu' da blive rundtossede, de ufonauter. Og sikke en G-påvirkning
> de bliver udsat for når de flyver væk. Jeg tror godt at man kan konklu-
> dere at de ikke har blyanter, kaffekopper m.m. om bord.

Jeg tror det video-klip er rent fup.

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 14-12-05 17:30

Martin Jørgensen skrev:

> Jeg tror det video-klip er rent fup.

Tænk engang.

--
Klaus Alexander Seistrup
Copenhagen, Denmark

Fra : Michael Knudsen

Dato : 14-12-05 20:54

"Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i en meddelelse

> Jeg tror det video-klip er rent fup.

Hvorfor?

Michael

Fra : Rado

Dato : 15-12-05 08:17

On Wed, 14 Dec 2005 17:18:49 +0100, Martin Jørgensen
<unoder.spam@spam.jay.net> wrote:

>Jeg tror det video-klip er rent fup.

Tro hører hjemme i dk.livssyn.kristendom. ikke i dk.videnskab ;)

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 15-12-05 10:46

Rado wrote:
-snip-

> Tro hører hjemme i dk.livssyn.kristendom. ikke i dk.videnskab ;)

Så ved jeg ikke hvad du laver i denne tråd.
FUT: væk.

Fra : Mogens Michaelsen

Dato : 18-12-05 23:32

Klaus Alexander Seistrup skrev:

> [...]
> de bliver udsat for når de flyver væk. Jeg tror godt at man kan konklu-
> dere at de ikke har blyanter, kaffekopper m.m. om bord.

Ikke hvis fremdriften har noget med antityngde at gøre, på en
sådan måde, at ufonauterne ingen inertimasse har - så mærker de
ikke nogen G-påvirkning.

(godt nok en anelse spekulativt!)

--
Mogens Michaelsen
http://mogmichs.blogspot.com/

Fra : Michael Knudsen

Dato : 19-12-05 08:02

"Mogens Michaelsen" <momi@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke hvis fremdriften har noget med antityngde at gøre, på en
> sådan måde, at ufonauterne ingen inertimasse har - så mærker de
> ikke nogen G-påvirkning.
>
> (godt nok en anelse spekulativt!)

jo, men du gør dig i det mindste en tanke om det, andre kommer bare med en
rygmarvsreaktion på sådanne fænomener

Michael

Fra : Mogens Michaelsen

Dato : 18-12-05 23:23

Michael Knudsen skrev:
> her er en optagelse af en ufo, hvis nogen skulle være interesseret
>
> http://www.lookatentertainment.com/v/v-1783.htm
>
> Michael

Prøv lige at downloade videoen og køre den sidste del (ca. 1/5)
billede for billede. Så bliver objektet ikke alene aflangt, men
der optræder tilsyneladende *to* objekter!

Hvad forklaringen er, ved jeg ikke, men vil et normalt objekt
opføre sig sådan - eller blive affotograferet sådan?

Hvordan en UFO muligvis vil se ud ved hurtig hastighed er der
en interessant artikel om i tidsskriftet "Gamma" fra Niels Bohr
Instituttet:

http://www.gamma.nbi.dk/

(nr. 138: Hvordan ser en meget hurtig flyvende tallerken
egentlig ud?)

--
Mogens Michaelsen
http://mogmichs.blogspot.com/

Fra : Ulrik Smed

Dato : 19-12-05 00:08

Mogens Michaelsen wrote:
> Prøv lige at downloade videoen og køre den sidste del (ca. 1/5)
> billede for billede. Så bliver objektet ikke alene aflangt, men
> der optræder tilsyneladende *to* objekter!

Det er normalt ved video. Det samme sker med bolden i en fodboldtkamp (eller
gjorde, før de brugte kameraer med meget kort eksponeringstid per billede).
Bygningen bliver også dobbelt og udtværet da kameraet bevæger sig hurtigt
til sidst.

--
Ulrik Smed
Aarhus, Denmark