SOny E k700i, sender kun 1 sms og så komme~
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 27-01-06 16:08

ja nu er min tlf der blivet tosset.
hvis har en joke jeg skal sende ud til mine venner.
så sætter jeg dem alle ind og så begynder jeg at sende.
efter den har sent den første begynder den med nr 2 men inden den får sent
den kommer den med "Afsendelsen mislykkes".
så bliver sms med dem da skulle have dem smidt ned som klade.
så hvis jeg går der ind og sende dem der fra sender den kun 1 igen og så
kommer den med den samme meddelse igen.
Det har altid virket men nu virker det ikke ??
nogel der kan hjælpe mig
har jeg pillet hved nået jeg ikke skulle pille hved

Thomas

Fra : John

Dato : 27-01-06 18:28

Thomas Pedersen skrev:
> [...]
> Det har altid virket men nu virker det ikke ??
> nogel der kan hjælpe mig
> har jeg pillet hved nået jeg ikke skulle pille hved

Har du "Maks. SMS længde" sat til "Maks. tilgæng." eller "Passe til en SMS"?

Du indstiller det inde i "Indstillinger" under "Meddelelser".

Mvh

John

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 29-01-06 10:46

hejsa

ja det er ikke det der er galt.
Det hvis jeg få en joke og skal sende den fx til 5 personer.
så sender den beskeden til den første person. og så når den skal igang med
nr 2 så siger den at forsøg mislykkes og smider beskeden i klade.
hvis jeg gå ind i klade og vil sende der fra så kan jeg sende til nr 2 på
listen men ikke nr 3 så kommer den med forsøg mislykkes. så skal jeg sende
igen for at sende til nr 3 og sådan skal jeg blive hved.
det er nået den lige er begyndt på.
håber at i kan hjælpe mig

thomas

Fra : Mark la Cour

Dato : 30-01-06 07:28

Hej Thomas.

Har du prøvet at opdatere softwaren i din telefon?

Hvis du kommer frem til en løsning, vil du så give mig besked, for jeg har
nogenlunde det samme problem med min T610'er.

Med venlig hilsen

la Cour