Er der kun mig eller har i også problemer ~
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 27-01-06 14:32

hvis jeg skal sende sms til et par stykke alser vidersende den så sende den
kun 1 og så kommer den med en fejl og signalet svinger meget.
det er en sony ericsson K700I
jeg sende sms fra Nykøbing Falster.
har i stødt på samme problem ???

thomas

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 27-01-06 15:13

Vil anbefale dig at skilde dig af med dit Telia abb. Da Telia generelt har
temmelig dårlig dækning i DK

Skift evt. til TDC MaxSMS. Der skulle dækningen være iorden.

/S

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-06 15:26

"6400 - Sredna" <dsl271018@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> temmelig dårlig dækning i DK
>
> Skift evt. til TDC MaxSMS. Der skulle dækningen være iorden.

Hvad med Unotel (?), de benytter også TDC´s netværk og er nok de pt.
billigste på markedet.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 27-01-06 15:29

Nu kender vi jo ikke til hvad T.P. bruger sit Telia abb. om han kun sender
sms'er el. om der også ringes.

/S

Fra : Bruno

Dato : 27-01-06 15:44

6400 - Sredna wrote:
> Vil anbefale dig at skilde dig af med dit Telia abb. Da Telia generelt har
> temmelig dårlig dækning i DK

Tænk jeg har endnu aldrig oplevet problemer, så generalt kan det vist
ikke være.

> Skift evt. til TDC MaxSMS. Der skulle dækningen være iorden.

Og jeg som troede alle havde solgt deres TDC aktier

Mvh

Bruno

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 27-01-06 16:04

hejsa
ja har mange problemer med telia.
men det hva detsværer ikke det da hva problemet har lavet lidt test.
fandt ud af nu kan min tlf kun sende en SMS af gangen.
det er sku da pisse irreterne.
thomas

Fra : Calle.

Dato : 28-01-06 02:43

Thomas Pedersen wrote:
> [...]
> men det hva detsværer ikke det da hva problemet har lavet lidt test.
> fandt ud af nu kan min tlf kun sende en SMS af gangen.
Skift abb. Telia Er noget SKOD
--
**** Calle ****

Fra : Calle.

Dato : 28-01-06 02:42

Bruno wrote:
> Tænk jeg har endnu aldrig oplevet problemer, så generalt kan det vist
> ikke være.
Jo det er da den dårligste dækning man kan tænke sig.
Havde før Orange på et an min mange abb. uden problemer.
Da Telia købte Orange valgte man at slukke nogle af masterne, og så skide på
kundernes dækning!!!!!!!!!!
Mage til skrammel skal man lede længe efter. Mit kort ligger stadig i
skuffen, bare for at have et nummer til fylde i deres DB
--
**** Calle ****