Bluetooth højtaler til bil
Fra : Hornbech

Dato : 25-01-06 10:01

I godmorgen danmark på tv2 idag den 25/1 viste de forskellige dimser man
kunne sætte til cigarettænderen i bilen.
Der blev vist en bluetooth enhed man kunne koble til cigarettænderen, så man
havde en trådløs enhed i bilen.

Er der nogen der ved hvor man kan købe sådan en henne

På forhånd tak
René

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 25-01-06 10:08

Mon ikke der bliver langt nogle links op i løbet af formiddagen !.

/S

Fra : Hornbech

Dato : 25-01-06 15:16

Nej jeg kan heller ikke finde andre (ældre) ting under biler

Mvh
René

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 25-01-06 15:36

Har du sendt dem en mail, for at få nogle links ?

Fra : peter6715

Dato : 25-01-06 16:41

jeg tror at den kan købes hos www.mytrendyphones.dk , der har jeg set den

Billedmaler
Peter Hansen
6715 Esbjerg N
www.billedmaler.dk

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 25-01-06 20:16

> [...]
> man havde en trådløs enhed i bilen.
>
> Er der nogen der ved hvor man kan købe sådan en henne

T.Hansen har noget lignende til 598.-
http://www.thansen.dk/product.asp?c=651929830&n=648665175&pn=1558477644

MvH
Mikael