Opera mini - problemer?
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 25-01-06 08:32

Hej alle

Pludselig er Opera mini holdt op med at virke. Den kan ikke komme
på nettet. Det er måske sket et sted i skiftet fra Telmore til
Unoeuro, men jeg ville lige høre om andre har det samme problem.

--
Bertel

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 25-01-06 12:03

Bertel Lund Hansen <nospamfilius@lundhansen.dk> posting:

>Pludselig er Opera mini holdt op med at virke. Den kan ikke komme
>på nettet.

Jeg har oplevet det samme, men det har dog kun været med nogle
testversioner, der ikke har været alment offentliggjorte. Jeg er
ikke helt sikker på årsagen. En gang var vist pga. koks hos
udbyderen, Sonofon. En anden gang hjalp det, så vidt jeg husker, at
geninstallere Opera Mini, af en eller anden grund.
Jeg har ikke oplevet det med frigivne versioner.

Hvis du hentede Opera Mini i går først eller midt på dagen, har du
sikkert build 2959. Sidst på dagen i går blev den erstattet af 2960.
Måske løser den problemet.

Jeg har i øvrigt ikke bemærket andre klage over samme fejl på
http://my.opera.com/community/forums/forum.dml?id=111

--
What is life, except excuse for death,

100 kB webbrowser: http://www.opera-mini.com (v1.2)

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 25-01-06 12:24

Christian Bohr-Halling skrev:

> Jeg har oplevet det samme, men det har dog kun været med nogle
> testversioner, der ikke har været alment offentliggjorte.

Pludselig virker det igen. Jeg ved ikke hvad der var galt. Før
det kom i orden prøvede jeg at hente nye indstillinger og også at
følge Telmores guide til manuel opsætning. Det virkede ikke lige
efter, men nu gør det.

> Hvis du hentede Opera Mini i går først eller midt på dagen, har du
> sikkert build 2959. Sidst på dagen i går blev den erstattet af 2960.
> Måske løser den problemet.

Det er et par uger siden jeg hentede den. Jeg har prøvet én gang
at genhente fordi jeg var i tvivl om om der var dukket fejl op.
Jeg fik blot at vide at jeg havde fået én gang, og jeg kunne ikke
få den igen.

--
Bertel

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 25-01-06 12:37

> [...]

>at genhente fordi jeg var i tvivl om om der var dukket fejl op.
>Jeg fik blot at vide at jeg havde fået én gang, og jeg kunne ikke

Jeg har uden problemer genhentet Opera Mini flere gange fra
http://mini.opera.com via telefonens standardbrowser.
Måske skal du på din telefon først slette den gamle version.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 25-01-06 12:50

Christian Bohr-Halling skrev:

> Jeg har uden problemer genhentet Opera Mini flere gange fra
> http://mini.opera.com via telefonens standardbrowser.

Jeg prøvede lige igen. Nu gik det fint.

--
Bertel

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 25-01-06 13:10

Bertel Lund Hansen <nospamfilius@lundhansen.dk> posting:

>Jeg prøvede lige igen. Nu gik det fint.

Kan i øvrigt lige tilføje følgende link med ændringer mellem version
1.1 og 1.2 (sidstnævnte frigivet i går):
http://www.opera.com/docs/changelogs/operamini/120/