Nokia n70
Fra : Per Lorentzen

Dato : 24-01-06 16:56

Har en N70 telefon. Kjøpte nytt minnekort på 1 GB. Alt ser bra ut,
kortet kommer opp, viser at det er ledig 1 GB, men når jeg overfører
musikk til kortet stopper det opp med 512MB. Får ikke lastet inn mer enn
halvparten av kapasiteten. Hva gjør jeg?

Per

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 24-01-06 17:17

Hvad hedder det kortet ?

Måske er det kortet der ikke kan understøttes af telefonen.

/S

Fra : Per Lorentzen

Dato : 24-01-06 17:31

Kortet er et Kingston 1GB MMC mobile altså dual voltage kort.
Telefonen var oppgitt å støtte 512 mb, men nå står det på sidene til
Nokia at telefonen støtter 1 GB.

Per

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 24-01-06 19:02

De tal Nokia opgiver er ikke altid rigtige....

Du kan måske formatere kortet som 2x512 istedet for...

Fra : Robert Piil

Dato : 26-01-06 23:31

On Tue, 24 Jan 2006 17:31:29 +0100, Per Lorentzen <p-kloren@online.no>
wrote:

>Kortet er et Kingston 1GB MMC mobile altså dual voltage kort.
>Telefonen var oppgitt å støtte 512 mb, men nå står det på sidene til
>Nokia at telefonen støtter 1 GB.

Prøv at ringe til Nokia Support og hør om der er kommet ny software
til telefonen, siden den nu understøtter mere hukommelse.
--
Robert Piil

Efterlysning af stjålet Fender Precision bas:
<http://piil.org/blog/archives/255-Efterlysning-Fender-Precision-Bas-argang-76-78.html>

Fra : GRISEN

Dato : 05-02-06 23:48

On Thu, 26 Jan 2006 23:31:08 +0100, Robert Piil <piil@nospam.dk> wrote:

Jeg har haft et Kingston 1GB MMC mobile til at virke i min N70.
Det har virket med firmware 2.0536.0.2 12-09-05 RM-84 og 3.0546.2.3 18-11-05 RM-84

*
Jan