Er Nokia 3120 værd at bruge penge på?
Fra : Søren Nielsen

Dato : 23-01-06 16:28

Hej

Nu er jeg lige kommet af med min 6230i'er og havde faktisk besluttet mig for
at finde en K750i. Men så kom jeg tilfældigvis til at kigge på Nokia 3120,
der vist kan dække mine behov.
Er der nogen her, der har den telefon og kan sige god for den? Fejl og
mangler? Fordele og ulemper?

Søren

Fra : Kim Kristensen

Dato : 23-01-06 20:52

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:43d4f615$0$193$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> der vist kan dække mine behov.
> Er der nogen her, der har den telefon og kan sige god for den? Fejl og

Min søn har haft sådan en i ca. 7 måneder, og der har den været 100%
problemfri. Den minder på alle måder om min 6100, den er bare lidt større
med lidt færre funktioner. Men alt i alt en god telefon, hvis de funktioner
den har er nok.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Søren Nielsen

Dato : 23-01-06 22:02

Kim Kristensen wrote:

> [...]
> problemfri. Den minder på alle måder om min 6100, den er bare lidt
> større med lidt færre funktioner. Men alt i alt en god telefon, hvis

Tak, det tror jeg. Den skal bare bruges som reservetelefon, indtil jeg
finder det rigtige tilbud på en K750i, men hvis jeg nu blev glad nok for
den, så kunne det jo være jeg også sparede udgiften til en K750i :)

Søren