Cool BT dongle - men, hvorfra???
Fra : Pistolprinsen

Dato : 22-01-06 11:54

Hejsa,

En af mine bekendte af en cool BT dongle - sådan en vil jeg osse have!

Donglen ligner nærmest en forvokset cigaret-stik til bilen, og man skal blot
sætte den i cigaret-stikket i bilen.
Donglen indeholder et Bluetooth del, der skaber forbindelse til hans
mobil-telefon, og så indeholder donglen en lille FM-sender.

Han kan nu sidde i bilen og høre de MP3'ere han har liggende i sin
mobiltelefon over bilens stereo-anlæg - MP3'ere bliver sender til donglen
via BlueTooth og dernæst udsendt via den lille FM-sender!

Pissesmart!

Men, spørgsmålene er:

- Hvor finder man en sådan en?
Min bekendt fik den foræret som en slags gave/reklame på en
forretningsrejse i Tyskland, og der er intet på den, der indikerer, hvem der
har produceret den - blot gave-firmaets navn, og de har bestemt INTET med
udviklingen af sådanne produkter at gøre!

- Kan den virke med min SE K750i?
Min bekendt har den til at virke med en Nokia, men burde den ikke osse
kunne virke med SE?

Nogle, der kan hjælpe?

Pistolprinsen

Fra : Fischer

Dato : 22-01-06 12:21

> - Hvor finder man en sådan en?

Jeg har set dem solgt på QXL.

> - Kan den virke med min SE K750i?

Det vil jeg da helt sikkert tro.

Du skal selvfølgelig være opmærksom på, at alle i nærheden med en FM-radio
på samme frekvens kan jo lytte med på dine samtaler.

*Fischer

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 22-01-06 12:39

Fischer presented the following explanation :
> Du skal selvfølgelig være opmærksom på, at alle i nærheden med en FM-radio på
> samme frekvens kan jo lytte med på dine samtaler.

Og at det iøvrigt er ulovligt at sende på FM frekvenserne uden
sendetilladelse...

"Advertising is the art of convincing people to spend money they don't
have for something they don't need." - Will Rogers

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 22-01-06 14:42

Henrik Stidsen <nntpspam@hs235.dk> wrote:

> Fischer presented the following explanation :

> Og at det iøvrigt er ulovligt at sende på FM frekvenserne uden
> sendetilladelse...

Griffen iTrip FN Transmitter til iPods.

http://www.macconnection.com/ProductDetail?Sku=5201792

Husk at betale Copy Dan afgift!

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 22-01-06 14:52

It happens that Axel Hammerschmidt formulated :
> Husk at betale Copy Dan afgift!

Og at anskaffe en FM sendetilladelse - og held og lykke med det...

"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly
by."
- Douglas Adams

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 22-01-06 15:17

Henrik Stidsen <nntpspam@hs235.dk> wrote:

> It happens that Axel Hammerschmidt formulated :

> Og at anskaffe en FM sendetilladelse - og held og lykke med det...

Undrer du dig ikke over, at du skal betale en ny afgift til kunstneren,
fordi du bruger en trådløs forbindelse? Eller at (næsten-) alle, der bor
i ejendomme med fællesantenneanlæg skal?

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 22-01-06 15:38

Axel Hammerschmidt expressed precisely :
> Undrer du dig ikke over, at du skal betale en ny afgift til kunstneren,
> fordi du bruger en trådløs forbindelse? Eller at (næsten-) alle, der bor
> i ejendomme med fællesantenneanlæg skal?

??

"To be or not to be. That's not really a question." - Jean-Luc Godard

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 22-01-06 15:53

Henrik Stidsen <nntpspam@hs235.dk> wrote:

> Axel Hammerschmidt expressed precisely :
>
> ??

Copy Dan!

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 22-01-06 16:41

Axel Hammerschmidt explained on 22-01-2006 :

> Copy Dan!

Jeg er ikke helt med på hvor du vil hen. Du skriver at man skal betale
copydan afgift når man sender (musik) på FM båndet. Jeg tilføjer at man
skal huske sendetilladelsen også. Derfra kan jeg ikke helt følge hvor
du vil henad...

"Age is something that doesn't matter, unless you are a cheese."
- Luis Bunuel

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 22-01-06 18:39

> [...]

> copydan afgift når man sender (musik) på FM båndet. Jeg tilføjer at man
> skal huske sendetilladelsen også. Derfra kan jeg ikke helt følge hvor

Nej. Du skrev først, at man skal have en sendetilladelse og så tilføjede
jeg, at man osse skal betale Copy Dan afgift. Så gentager du bare at
skal anskaffe en sendetilladelse.

Jeg spørger så om det ikke undre dig, at man skal betale en
ophavsretsafgift til kunstneren en gang til, fordi man sender trådløst.

Men det gør det måske ikke?

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 22-01-06 23:13

Axel Hammerschmidt formulated on søndag :
> Jeg spørger så om det ikke undre dig, at man skal betale en
> ophavsretsafgift til kunstneren en gang til, fordi man sender trådløst.

> Men det gør det måske ikke?

næ, egentlig ikke

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 24-01-06 17:30

"Axel Hammerschmidt" <hlexa@hotmail.com> wrote in message
> Henrik Stidsen <nntpspam@hs235.dk> wrote:

> Jeg spørger så om det ikke undre dig, at man skal betale en
> ophavsretsafgift til kunstneren en gang til, fordi man sender trådløst.
>
> Men det gør det måske ikke?

Nej for du _må_ ikke sende det trådløst.. så det er ikke et aktuelt issue
jo..

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 24-01-06 21:23

Flemming Lynggaard <flemmingl@gmail.com> wrote:

> "Axel Hammerschmidt" <hlexa@hotmail.com> wrote in message

> Nej for du _må_ ikke sende det trådløst.. så det er ikke et aktuelt issue
> jo..

http://www.ipod-europe.net/product.asp?idProduct=3096

"FREE SHIPPING IN DENMARK"

Jeg har sent et spørgsmål, om FM transmitteren i iTrip er tilladt i
Danmark. Jeg vender tilbage med evt svar.

(Men derfor undre det mig alligevel, at man skal betale en
ophavsretsafgift til kunstneren en gang til, fordi man sender trådløst)

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 25-01-06 00:06

Axel Hammerschmidt explained :
> (Men derfor undre det mig alligevel, at man skal betale en
> ophavsretsafgift til kunstneren en gang til, fordi man sender trådløst)

Det er altså ikke så mærkeligt. Du spreder det via radio, det koster en
afgift fordi du gør det tilgængeligt for andre. Sådan er det, alle
radiostationer betaler afgifter for det musik de spiller, sender du fra
din MP3 afspiller via FM båndet til din autoradio er du faktisk ligeså
meget radio som DR og skal derfor have de nødvendige tilladelser og
betale de fastsatte afgifter.

"The precogs are never wrong. But sometimes they... disagree. "
- Dr. Iris Henimen, The Minority Report

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 25-01-06 10:20

Henrik Stidsen <nntpspam@hs235.dk> wrote:

> Axel Hammerschmidt explained :
>
> Det er altså ikke så mærkeligt. Du spreder det via radio, det koster en
> afgift fordi du gør det tilgængeligt for andre.

Ikke i det her tilfælde. Det er bare en teknisk anordning, som erstatter
en ledning. Der er ingen "andre" involveret.

> [...]
> er du faktisk ligeså meget radio som DR og skal derfor have de nødvendige
> tilladelser og betale de fastsatte afgifter.

Du skal se bort fra at man bruger FM båndet. Det kunne i øvrigt lige så
godt være via Bluetooth. Der skal osse betales en ny afgift, når
signalet "videresendes" gennem et fællesantenneanlæg i en boligforening,
selvom modtageren allerede har betalt ophavsretsafgiften til kunstneren
gennem sin licens.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 25-01-06 15:26

Axel Hammerschmidt used his keyboard to write :

> Ikke i det her tilfælde. Det er bare en teknisk anordning, som erstatter
> en ledning. Der er ingen "andre" involveret.

Jo, også i det her tilfælde. Når du sender på de frekvenser der hører
til FM båndet så bruger du FM bånder og leger dermed radiostation. Der
er andre involveret idet du bruger FM båndet som andre også bruger og
som kræver tilladelse. Kører du f.eks. på motorvejen vil bilerne foran,
bagved og i den anden bane sandsynligvis kunne opfange det du sender
til din egen radio.

> [...]
> signalet "videresendes" gennem et fællesantenneanlæg i en boligforening,
> selvom modtageren allerede har betalt ophavsretsafgiften til kunstneren

Du skal ikke betale afgift for at sende det via bluetooth. Derfor kan
vi ikke bare se bort fra at du vil benytte FM båndet til at sprede
radio. Fællesantenner er en helt anden kategori.

"I´m sorry for whatever I´m going to do and I swear I didn´t do any of
that stuff I did." - Rufus Riley, The Minority Report

Fra : Carl

Dato : 25-01-06 16:37

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> wrote in message

> [...]
> og i den anden bane sandsynligvis kunne opfange det du sender til din egen

Jeg tog sådan en dims med hjem fra usa i sommer. Den fungerer upåklageligt
inde i bilen, men blot 3 meter fra bilantennen forsvandt signalet. Så hvis
man kan modtage signalet i en anden bil på motorvejen, er der nok andet man
skal bekymre sig om

I øvrigt har jeg kun brugt den nogle få gange - det var atter en dims som
jeg måtte eje, men hurtigt blev træt af at benytte.

--
mvh. Carl Dragert
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=531

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 25-01-06 16:56

Carl wrote on 25-01-2006 :

> [...]
> man kan modtage signalet i en anden bil på motorvejen, er der nok andet man

3 meter - det er jo også rigeligt til at dem i den anden vognbane kan
lytte med.

Men, det er sådan set ligemeget, uanset hvor svagt man sender skal man
have sendetilladelse. Længere er den ikke.

> I øvrigt har jeg kun brugt den nogle få gange - det var atter en dims som jeg
> måtte eje, men hurtigt blev træt af at benytte.

Det kender jeg godt det der :)

"Careful, Chief. Dig up the past, all you get is dirty."
- Gideon, The Minority Report

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 25-01-06 19:48

> [...]

> Men, det er sådan set ligemeget, uanset hvor svagt man sender skal man
> have sendetilladelse. Længere er den ikke.

Jo. Fordi det er ikke om sendetilladelser, men spørgsmål om en ny afgift
til kunsteren jeg rejser.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 25-01-06 20:08

Axel Hammerschmidt was thinking very hard :
> Jo. Fordi det er ikke om sendetilladelser, men spørgsmål om en ny afgift
> til kunsteren jeg rejser.

Syns du ikke det er rimeligt at kunstneren får penge for at deres musik
bliver udnyttet til radio ?

"I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit
going to those places." - Henny Youngman

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 25-01-06 21:22

Henrik Stidsen <nntpspam@hs235.dk> wrote:

> Axel Hammerschmidt was thinking very hard :

> Syns du ikke det er rimeligt at kunstneren får penge for at deres musik
> bliver udnyttet til radio ?

Det har han/hun allerede fået penge for gennem licensen. Hvorfor skal de
ha' vederlag igen, alene fordi deres musik sendes trådløst?

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 25-01-06 21:39

Axel Hammerschmidt used his keyboard to write :

> Det har han/hun allerede fået penge for gennem licensen. Hvorfor skal de
> ha' vederlag igen, alene fordi deres musik sendes trådløst?

Tjaa, du kan jo få valget mellem at betale dobbelt licens eller koda
afgift på fællesantennen eller kabelnettet :)

Jeg er helt med på at kunstnere i DK er forkælede når det kommer til
afgifter - men til en hvis grad er det iorden.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 25-01-06 22:22

Henrik Stidsen <nntpspam@hs235.dk> wrote:

> Axel Hammerschmidt used his keyboard to write :

> Tjaa, du kan jo få valget mellem at betale dobbelt licens eller koda
> afgift på fællesantennen eller kabelnettet :)

Det er nu altsammen Copy Dan.

> Jeg er helt med på at kunstnere i DK er forkælede når det kommer til
> afgifter - men til en hvis grad er det iorden.

Så nåede vi frem til en konklusion. Men jeg er altså er uenig! De skal
sgu' ikke ha' vederlag igen, fordi teknologien åbner mulighed for
trådløs forbindelse.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 25-01-06 22:48

Axel Hammerschmidt presented the following explanation :

> Det er nu altsammen Copy Dan.

Iflg. Forsyningen (Esbjerg Kommune) er det begge dele - Copydan og Koda
afgift og det er iøvrigt momsfrit.

> Så nåede vi frem til en konklusion. Men jeg er altså er uenig! De skal
> sgu' ikke ha' vederlag igen, fordi teknologien åbner mulighed for
> trådløs forbindelse.

Det skal de jo også kun hvis det er en spredning til andres
afbenyttelse, f.eks. som radio eller tv. At du ikke mener andre skal
lytte med på din FM sender er ikke relevant i den forbindelse.

Og om afgiften er det ene sted eller delt op i to betyder knap så
meget.

"Is this now?" - Agatha, The Minority Report

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 27-01-06 12:12

Henrik Stidsen <nntpspam@hs235.dk> wrote:

> Axel Hammerschmidt presented the following explanation :

<snip>

> Det skal de jo også kun hvis det er en spredning til andres
> afbenyttelse, f.eks. som radio eller tv. At du ikke mener andre skal
> lytte med på din FM sender er ikke relevant i den forbindelse.

Sprede og lytte med inden for 3 meter? Nej. FM signalet er bare en
erstatning for et kabel hen til radioen. Mange Walkman havde to
høretelefonstik. Skulle de osse være belagt med dobbelt afgift?

> Og om afgiften er det ene sted eller delt op i to betyder knap så
> meget.

Afgiften er ikke delt op, den er dobbelt op!

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 27-01-06 13:24

> [...]

> erstatning for et kabel hen til radioen. Mange Walkman havde to
> høretelefonstik. Skulle de osse være belagt med dobbelt afgift?

Så snart du sender på FM båndet spreder du radio. Sådan er det, effekt
og afstand har ingen relevans her.

> Afgiften er ikke delt op, den er dobbelt op!

Og hvis den kun skulle være det ene sted havde den nok været dobbelt så
stor - kan du følge hvor jeg vil hen ?

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 27-01-06 18:08

Henrik Stidsen <nntpspam@hs235.dk> wrote:

> Axel Hammerschmidt used his keyboard to write :

> Så snart du sender på FM båndet spreder du radio.

Det er ikke helt den samme "definition" der bruges om
fællesantenneanlæg. Det hedder viderespredning.

Men det bliver det ikke bedre af.

> Sådan er det, effekt og afstand har ingen relevans her.

Selvfølgelig har det det. Hvorfor skal kunsteren har et særligt vederlag
for en "spredning" indenfor 3 meter, når han allerede får det for en
viderespredning, hvor hans værk fordeles til væsentligt flere?

> Og hvis den kun skulle være det ene sted havde den nok været dobbelt så
> stor - kan du følge hvor jeg vil hen ?

Det må jeg så indrømme, det kan jeg ikke.

Lytteren med en radio som har betalt betaler licens til f.eks DR skal så
igen betale en afgift for at nyde kunsterens værk trådløst - eller
gennem fællesantenneanlæg?

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 27-01-06 18:50

> [...]

> for en "spredning" indenfor 3 meter, når han allerede får det for en
> viderespredning, hvor hans værk fordeles til væsentligt flere?

Det har intet at gøre med om det er rimeligt, det har noget at gøre med
hvordan reglerne er. Rimelighed gider jeg ikke engang diskutere...

> Det må jeg så indrømme, det kan jeg ikke.

I dag opkræves afgiften to steder: radiostationen og fællesantennerne

Hvis afgiften ved fællesantenner mv skal fjernes kan du med 99,999%
sikkerhed regne med at afgiften for radiostationen vil stige med et
tilsvarende beløb.

"To be or not to be. That's not really a question." - Jean-Luc Godard

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 28-01-06 17:50

Henrik Stidsen <nntpspam@hs235.dk> wrote:

> Axel Hammerschmidt explained :

> Det har intet at gøre med om det er rimeligt, det har noget at gøre med
> hvordan reglerne er. Rimelighed gider jeg ikke engang diskutere...

Det er ganske elementært. Og jeg bruger stort set aldrig ordet
"rimeligt". Her er der tale om at kunstneren får endnu endnu et vederlag
uden anden grund end at man erstatter et kabel med en trådløs
forbindelse.

Det kunne jeg da godt tænke mig at få, f.eks et vederlag når
myndighederne sender mig meddelelser til min e-Boks.

> [...]
>
> Hvis afgiften ved fællesantenner mv skal fjernes kan du med 99,999%
> sikkerhed regne med at afgiften for radiostationen vil stige med et

Det har pekuniær betydning for de der bruger fællesantenneanlæg og som i
forvejen betaler licens set i forhold til de licensbetalere der ikke
bruger fællesantenne.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 25-01-06 19:48

> [...]

> vi ikke bare se bort fra at du vil benytte FM båndet til at sprede
> radio. Fællesantenner er en helt anden kategori.

Det er den samme betingelse, som gælder for fællesantenneanlæg og
udsendelse på FM båndet (læg mærke til formuleringen!) når der skal
betales endnu en afgift til kunstneren.

Alm Bluetooth rækker ca 10 meter, over 3 gange så langt som vi senere i
denne tråd får at vide at en iTrip rækker.

Hvorfor *tror* du så ikke det vil gælde for Bluetooth?

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 25-01-06 20:12

Axel Hammerschmidt used his keyboard to write :
> Hvorfor *tror* du så ikke det vil gælde for Bluetooth?

Fordi det ikke er FM ?

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 25-01-06 21:22

Henrik Stidsen <nntpspam@hs235.dk> wrote:

> Axel Hammerschmidt used his keyboard to write :

> Fordi det ikke er FM ?

Frekvensbåndet er ligegyldigt. Selv trådløst/radio er ligegyldigt. Alene
fordi det "videresendes" (f.eks gennem et fællesantenneanlæg) så skal
kunstneren ha' nyt vederlag.

Fra : Peter

Dato : 22-01-06 16:50

Hej.

> Det vil jeg da helt sikkert tro.

Øhhhh..... Skulle man så ikke også kunne sende mp3 til sin Bluetooth
øresnegl ??
Det syntes jeg ikke at jeg kan, men det kan da være at jeg gør forkert....
Det er min Jabra BT200 jeg har prøvet med, og den har profilen i sig (vil
jeg tro), for jeg kan nemlig godt få lyden på min PC ud via
"øresneglen"......

Mvh.
Peter

Fra : Jesper Hansen

Dato : 22-01-06 12:26

Hvis din ven åbner denne dims, mon så ikke der står et producent navn inden
i den??

Det plejer der

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-01-06 12:45

Pistolprinsen skrev:

> Donglen indeholder et Bluetooth del, der skaber forbindelse til
> hans mobil-telefon, og så indeholder donglen en lille
> FM-sender.

Er den lovlig?

--
Bertel

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 22-01-06 13:23

Bertel Lund Hansen formulated the question :

> Er den lovlig?

At eje - ja
At bruge - nej

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 22-01-06 13:25

Henrik Stidsen brought next idea :
> At bruge - nej

Med mindre man har sendetilladelse til den selvfølgelig...

Fra : René

Dato : 22-01-06 14:25

> At eje - ja
> At bruge - nej

> Hmm.. Er der ikke nogle RDS termometere, der også sender et signal til
> radioen, så man kan aflæse temperaturen udvendig i radioens display, de er
> jo nok heller ikke lovlige så.?
> --
> Mvh René
Camaro Z28

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 22-01-06 14:38

René formulated on søndag :
> Hmm.. Er der ikke nogle RDS termometere, der også sender et signal til
> radioen, så man kan aflæse temperaturen udvendig i radioens display, de er jo
> nok heller ikke lovlige så.?

Hvis de sender på FM bånder er de næppe - er du sikker på de sender
trådløst ?

Fra : René

Dato : 22-01-06 15:55

> René formulated on søndag :
>
> Hvis de sender på FM bånder er de næppe - er du sikker på de sender
> trådløst ?
Efter at have læst monteringsvejledningen, tror jeg ikke det sender
trådløst, men der står at temperaturen vises på 108 mhz.

Mvh René
Camaro Z28

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 22-01-06 16:42

on 22-01-2006, René supposed :
> Efter at have læst monteringsvejledningen, tror jeg ikke det sender trådløst,
> men der står at temperaturen vises på 108 mhz.

Mon ikke den så sender signalet via kabel ind i radioens antenneindgang
?

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 22-01-06 13:35

"Pistolprinsen" <@> den 22. januar 2006 kl. 11:53 +0100 skrev:
> [...]
>Donglen indeholder et Bluetooth del, der skaber forbindelse til hans
>mobil-telefon, og så indeholder donglen en lille FM-sender.

Den lyder godt nok også smart i mine ører.

Jeg har søgt og søgt, men kan ikke finde sådan en dims samlet i een.

En løsning kunne derfor være selv at bygge en sammen.

Det kunne gøres med en "Bluetooth-til-3,5"jack-stik-modtager" som fx en
iTech S35 sammenkoblet med en ordinær FM-transmitter på en eller anden
måde. Hvis du skal bruge den i bilen kunne det tænkes, at du havde en
cigartænder i bagagerummet og dermed kunne placere dem deromme, hvis
rækkevidden er okay.

Jeg vil meget gerne høre mere, hvis du finder ud af noget. For det lyder
interessant - på trods af de lovgivningsmæssige problemer. Man kan jo bare
bruge den på sin ferie i USA.

Er der i øvrigt nogen, der kender til en bilradio med indbygget
Bluetooth-modtager?

Mange hilsner

Kasper Hyllested
www.hyllested.net

Fra : JL med Liftmaster

Dato : 22-01-06 15:32

"Kasper Hyllested" <hyllested@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bruge den på sin ferie i USA.
>
> Er der i øvrigt nogen, der kender til en bilradio med indbygget

jeg har set en på en udenlandsk hjemme side:
http://www.parrot.biz/products/index.php?id=rhythmnblue

Fra : CopyCat

Dato : 22-01-06 18:15

> Er der i øvrigt nogen, der kender til en bilradio med indbygget
> Bluetooth-modtager?

en af de nyeste pioneer topmodeller har indbygget BT, så du kan bruge den
til håndfri .. det fede ved den er så at den fx. skriver hvem der ringer i
radioens display..

hvis man har en nyere clarion radio, kan man også købe BT handsfree, som
også sender direkte til bilens højttalere ..

om nogen af modellerne kan afspille mp3 via BT .. det vides ikke ..
(hvorfor skulle man også det, når radioen i sig selv kan spille mp3 ..og fx
kan flere clarion radioer selv rippe musikCD'er til en indbygget hukommelse.
eller optage fra radioen ..)

~~Frank .,

Fra : Niels

Dato : 23-01-06 06:37

Der er nogen forskellige produkter der kan noget i den stil her :

http://www.blueunplugged.com/ProductDisplay.aspx?productKey=115282

Fra : Pistolprinsen

Dato : 24-01-06 10:10

Med lidt detektiv-arbejde på nettet fandt jeg selv en dongle i samme stil,
der kan det samme, selvom det ikke helt er den min bekendte har...

Selvom Google er din ven, så må jeg sige, at så let vardet heller ikke at
finde frem til

Anyway, desværre ser det ud til, at den kun virker med Symbian, da der
åbenbart vist skal installeres et lille program til at styre afsendelsen via
BlueTooth...

Æv!

Pistolprinsen

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-06 17:35

Her er en lignende ting Der passer til en W800i, så den brude også passe til
en k750i

http://www.blueunplugged.com/Products/Sony_Ericsson_MMR_60_FM_Music_Transmitter.aspx