SE 750i sms på sim
Fra : Lars Raaby

Dato : 21-01-06 22:14

Er det muligt at gemme SMSer på simkortet?
Jeg bruger MyPhoneExplore og der kan jeg se at der er en masse ledig
plads til smser på sim kortet.
--
MVH Lars

Fra : BG

Dato : 22-01-06 20:35

On Sat, 21 Jan 2006 22:13:47 +0100, Lars Raaby
<Lars.Raaby@kabelmail.dk> wrote:
>Er det muligt at gemme SMSer på simkortet?
>Jeg bruger MyPhoneExplore og der kan jeg se at der er en masse ledig
>plads til smser på sim kortet.

Ja, når du leser et SMS
klik då på Mere og siden
Gem meddelelse

Nu er det gemt på kortet

Börje, fra Sverige
--
====================================== phone pages
http://borgus.net ---- http://osbymikro.tk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 23-01-06 14:02

BG skrev:

> Ja, når du leser et SMS
> klik då på Mere og siden
> Gem meddelelse

Hvor henne henter man den lige frem igen?
Hans

Fra : HSK

Dato : 23-01-06 16:19

> Hvor henne henter man den lige frem igen?

Det gør du under Meddelelser / Gemte medd.
Du skal altså ikke i Indbakke, men bladre lidt længere ned i menuen..

/Henrik

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 24-01-06 00:54

HSK skrev:

> Det gør du under Meddelelser / Gemte medd.
> Du skal altså ikke i Indbakke, men bladre lidt længere ned i menuen..

Tak!
Hans