Ringetoner/spil til Qtek 8310?
Fra : Jens

Dato : 20-01-06 15:34

Jeg har lige fået min Qtek 8310. Jeg er ikke specielt imponeret over den, da
jeg synes den er langsom, besværligt menusystem og underlig virkemåde.
MEN... jeg håber at kunne vænne mig til den over tid, så jeg vil naturligvis
give den en chance Jeg har konverteret et par MP3 filer til VMA og har
fået dét på, men hvordan er det med gratis spil til sådan en? Jeg har ledt
meget på nette og der kommer ganske vist meget frem, men jeg synes det er
noget bras eller ikke lige min smag.

Jeg har kigget tilbage i forum, men findes der nogle gode links til gratis
spil og ringetoner som gerne skulle virke til min 8310?