K700i joystick problem, er det et kendt pr~
Fra : Peter

Dato : 20-01-06 11:02

Hej.

Et par kolegaer siger at joystikket på deres K700i er blevet dårligt, og
ikke fungere ret godt....
Har de bare været "uheldige" eller er det et kendt problem ??

Er det mon så også et problem på K750/W800 ??

Jeg kan huske at T68i havde nogle problemer, men ikke med joystikket, det
var med lydstyrke-knappen.....

Mvh.
Peter

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-01-06 11:20

Peter skrev:

> Et par kolegaer siger at joystikket på deres K700i er blevet dårligt, og
> ikke fungere ret godt....
> Har de bare været "uheldige" eller er det et kendt problem ??

Jeg slider ikke min mobil så hårdt som visse andre. Jeg har ingen
problemer med mit joystick på K700.

--
Bertel

Fra : Peter

Dato : 20-01-06 11:32

Hej.

Tak for dit svar....

Jeg må lige rette mig selv, da det viser sig at det er deres børns telefoner
der er tale om, men ikke desto mindre siger den ene kolega at i hans søns
klasse er der 4 der har K700i, og to af disse har problemer med
joystikket.....
- det lydder ikke rart.....

Mvh.
Peter

Fra : Nicolai

Dato : 20-01-06 11:57

"Peter" <pd@1.dk> wrote in message

> [...]
> hans søns klasse er der 4 der har K700i, og to af disse har problemer med

Nu skal man jo heller ikke male fanden på væggen. Jeg har da haft et par
nokia, som begyndte at reagere meget trægt på navi-key'en. Jeg tror ikke du
finder nogle telefoner, som ikke på et tidspunkt vil begynde at gøre det.

Spørgsmålet er så bare, hvornår dette begynder. Og specielt børn er meget
"hårde" ved deres telefoner. Mange af dem spiller sandsynligvis på deres
telefoner og alt dette slider, uanset hvilken telefontype der er tale om.
Joysticket kan iøvrigt nemt skiftes.

> Mvh.
> Peter

nicolai

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-01-06 12:17

Peter skrev:

> [...]
> der er tale om, men ikke desto mindre siger den ene kolega at i hans søns
> klasse er der 4 der har K700i, og to af disse har problemer med

Jeg siger som Nicolai at man ikke kan slutte noget brugbart
deraf. Vi er nødt til at vide hvordan de omgås deres ting før vi
ved om det er et problem ved ungerne eller ved mobilen.

--
Bertel

Fra : Peter

Dato : 20-01-06 13:11

Hej.

> Vi er nødt til at vide hvordan de omgås deres ting før vi
> ved om det er et problem ved ungerne eller ved mobilen.

Det er klart.....

Det eneste vi efterlyste var om der var et svaghedspunkt på disse telefoner
frem for så mange andre.....

Men S/E har jo lavet de små joysticks på deres telefoner igennem lang tid,
så de må jo efterhånden have høstet en del erfaringer.....

Mvh.
Peter

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 20-01-06 13:09

Peter pretended :
> Et par kolegaer siger at joystikket på deres K700i er blevet dårligt, og ikke
> fungere ret godt....
> Har de bare været "uheldige" eller er det et kendt problem ??

Det er vist et meget udbredt problem, min begyndte at have problemer
efter mindre end 6 måneder. Har fået det skiftet på garantien.

"The secret of staying young is to live honestly, eat slowly, and lie
about your age." - Lucille Ball

Fra : Jens

Dato : 20-01-06 14:08

> Jeg kan huske at T68i havde nogle problemer, men ikke med joystikket, det
> var med lydstyrke-knappen.....

T68i har også seriøse problemer med joystick ...

Jens

Fra : Ukendt

Dato : 20-01-06 15:45

"Peter" <pd@1.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er det mon så også et problem på K750/W800 ??
>
> Jeg kan huske at T68i havde nogle problemer, men ikke med joystikket, det

Har haft samme problem med 310, k500 og k700. Har derfor skiftet mobil :(

Fra : Hornbech

Dato : 25-01-06 10:05

Min K750i har også fået broblemer med joystikket. den der nu sendt til rep.
(heldigvis inden for garantien)

Mvh
René