ActiveSync og SonyEricsson Z600 infrarød s~
Fra : Keld Rosenberg

Dato : 18-01-06 16:45

Hej ng

Jeg forsøger at opsætte synkronisering mellem min pc og min Z600 mobil...

PC kan detektere at der er en infrarød mobil der vil snakke med den.....

Men når jeg så starter ActiveSync op og forsøger at konfigurere programmet,
forsøger det HVER gang jeg går ind i Filer -> Forbindelsesindstillinger
automatisk at starte søgningen efter en port med udstyr programmet vil
snakke med.... Og den finder ikke mobilen...

Hvad er det lige jeg gør forkert ???

For jeg går da ud fra jeg kan synkronisere med ActiveSync......

Mvh Keld

krydspostet i dk.edb.system.lomme-pc

Fra : TOCA

Dato : 20-01-06 18:10

"Keld Rosenberg" <> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> SNIP>
> Hvad er det lige jeg gør forkert ???
>
> For jeg går da ud fra jeg kan synkronisere med ActiveSync......

1) SE z600 kører ikke Windows-mobile, så den kan ikke synkronisere via
ActiveSync
2) SE z600 er, trods sine mange funktioner, ikke en PPC, men en alm.
mobiltelefon.

Du skal bruge programmet XTNDConnectPC, som ligger på din SE CD-ROM, for at
synkronisere telefonen med Outlook.

Vil anbefale, at du enten investerer i Bluetooth til din PC, eller et data
kabel, de er ikke ret dyre, og gør forbindelsen mellem PC og telefon, både
hurtigere og mere stabil, end IR.

Og så skal du hente gratisprogrammet "Floats Mobile Agent"
http://fma.sourceforge.net/
Med det kan du styre alt på din telefon fra PC'en, inkl. skrive SMS,
redigere telefonbog, billed bibliotek, oma., du kan også styre ting på din
PC, så som Winamp, fra mobilen, med det program
--

Mvh.
Tommy C

Fra : Keld Rosenberg

Dato : 24-01-06 11:57

"TOCA" <nomam@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> redigere telefonbog, billed bibliotek, oma., du kan også styre ting på din
> PC, så som Winamp, fra mobilen, med det program

Tommy, tak en million... den prøver jeg..

/Keld