K750i
Fra : Mike Johnson

Dato : 18-01-06 14:37

Hej

Er ellers glad for min K750i på nær et par ting.

Hvis man vælger at bruge MP3 som ringetone, kan man ikke bruge
voicecommand grundet sikkerhed, hvilket jeg synes er tåbeligt. Om ikke
andet skulle man kunne vælge begge og så blot få en eller anden
advarsel.

Men et mere kedeligt problem : for tid til anden har min telefon det
med at fastfryse (tiden står stille og man kan ikke komme i kontakt
med telefonen). Det eneste som hjælper er at tage batteriet ud og
sætte det i igen. Dette er lidt kedeligt, for nu skal jeg for tid til
anden kigge på telefonen for at checke om den er gået kold og det
holder jo ikke.

Er der andre som har lign problemer (og måske en løsning) ?

På forhånd tak

MJ

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-06 18:00

Har du den nyeste software i telefonen??
Jeg har ingen problemer med frysninger....

Fra : Peter

Dato : 18-01-06 22:33

Som CP skriver, har du nyeste firmware i din telefon ??

Min har ingen problemer, bortset fra en enkelt gang, hvor jeg legede lidt
rigeligt med overførsel af data til/fra min pc eller hvad det nu var......
Den gik ihvertfald i baglås, men den har aldrig gjort det "af sig selv"....

Mvh.
Peter

Fra : Mike Johnson

Dato : 19-01-06 12:46

Jeps. Med mindre at der er kommet en ny inden for den sidste måned

Fra : Pistolprinsen

Dato : 18-01-06 18:21

Ja, vi har haft en telefon i firmaet med samme symtom - eneste mulighed var
at tage batteriet af og sætte det på igen, for at komme i kontakt med
telefonen.

Vi fandt frem til at det skete når telefon fik lov at ligge med BlueTooth
slået til.

Telefonen blev byttet uden problemer.

Pistolprinsen

Fra : Mike Johnson

Dato : 19-01-06 12:49

Min ligger altid med BT tændt da jeg har BT headset som jeg bruger når
jeg er i bilen. Det har ikke været noget problem med de tidligere SE
telefoner som jeg har haft.

Men det er måske en fejl i min telefon som jeg måske burde snakke med
forhandleren om ?

MJ