Virker det med TDC G3 mobil
Fra : peter6715

Dato : 16-01-06 16:38

Nu har TDC sendt 3G i et par byer i snart 2 måneder.
Hvordan går det.
Er der nogen her der er med på deres 3G, og virker det end "3"s gjorde i
starten.
Jeg er bare lidt nysgerrig ( i løbet af året kommer Esbjerg jo også med
under paraplyen)

Billedmaler
Peter Hansen
6715 Esbjerg N
www.billedmaler.dk

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 16-01-06 22:56

Hej

"peter6715" <peter-hansen@esenet.dk> wrote:

>Nu har TDC sendt 3G i et par byer i snart 2 måneder.
>Hvordan går det.
>Er der nogen her der er med på deres 3G, og virker det end "3"s gjorde i
>starten.

Jo, det ser ud til at fungere glimrende, jeg har været i hovedstaden
nogle gange medbringende min SE 608i med UnoTel abb. og den hopper let
og elegant over på G3 så snart der er dækning, og det fungerer helt
problemfrit. - har dog ikke prøvet nogen af de specielle G3 features,
billed-telefoni, data-trafik og lign. men til alm. snakkeri og sms
fungerer det præsis som G2.
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 24-01-06 17:41

"Ole Rasmussen" <newsfeeds@FJERN.melby-online.dk> wrote in message
> [...]
> problemfrit. - har dog ikke prøvet nogen af de specielle G3 features,
> billed-telefoni, data-trafik og lign. men til alm. snakkeri og sms

Ja for der bruger du sikkert slet ikke umts men router garanteret det hele
over gsm nettet