ITAP vs. T9?
Fra : Christian Skands

Dato : 16-01-06 11:48

Overvejer ny telefon. Bla. Motorola V3 men den har itap i stedet for T9
ordbog.....Hva' Faen er forskellen?

/Christian

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 16-01-06 12:13

Der er ingen forskel !
Går ud at Itap er den Amerikanske standard.

Er selv den lykkelige ejer af en V3

/S

Fra : Christian Skands

Dato : 16-01-06 12:26

Syntes bare jeg har hørt at iTap skulle være mere besværligt end T9...

Er du ellers glad for din V3? Ingen problemer eller noget der er irriterende
i forhold til hvad du har haft før?

/Christian

Fra : Carsten Riis

Dato : 16-01-06 12:40

Christian Skands skrev den 16-01-2006 12:25:
> Syntes bare jeg har hørt at iTap skulle være mere besværligt end T9...
>
> Er du ellers glad for din V3? Ingen problemer eller noget der er irriterende
> i forhold til hvad du har haft før?

Hvis Itab er den ordbog som er i en Nokia 6230i, så HOLD FINGRENE VÆK!

Magen til <negativt udtryk for afføring på fire bogstaver> skal man da
lede længe efter!

mvh

Carsten

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 16-01-06 12:50

Ordbogen i en 6230i er også en være gang lort !
V3'eren kan indstilles i instastningsmetode, så man kan vælge at skrive både
med og uden stavekontrol

/S

Fra : Christian Skands

Dato : 16-01-06 15:44

Hvad er der galt med ordbogen i 6230i? Troede det var en T9

Er der slet ingen der kan fortælle hvad forskellen er på iTAP og T9?
Har pt. en Sony ericsson k500i som jeg egentlig er glad for hvis ikke det
var for det #(/%#)(&¤% joystick "biip" som aldrig virker.

/Christian

Fra : Carsten Riis

Dato : 16-01-06 17:44

Christian Skands skrev den 16-01-2006 15:44:
> Hvad er der galt med ordbogen i 6230i? Troede det var en T9

Det er i hvert fald ikke hvad jeg forstår ved T9.
som jeg kender fra 3310 og 3410.

mvh

Carsten

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 16-01-06 18:42

Hej Christian.

Christian Skands wrote:
> Er der slet ingen der kan fortælle hvad forskellen er på iTAP og T9?

iTAP laver forslag:

Når du har indtastet 8 - 3 - 5 - 3 (="tele") kan du med knappen op
automatisk overtage "telefonere".

Jeg synes at det er mere enkelt at gemme nye ord med T9 end med iTAP.

Mvh.

--
Rainer Schöbe (Germany)
http://www.rainerschoebe.de

Fra : Peter Rongsted

Dato : 16-01-06 19:38

On Mon, 16 Jan 2006 15:44:07 +0100, "Christian Skands"
<chrskands@hotmail.com> wrote:

>Hvad er der galt med ordbogen i 6230i? Troede det var en T9

Nej 6230i har en videreudvikling af T9 (jeg har hørt edn omtalt som
TZ). Efter min mening er der ikke tale om en forbedring.

>Er der slet ingen der kan fortælle hvad forskellen er på iTAP og T9?
>Har pt. en Sony ericsson k500i som jeg egentlig er glad for hvis ikke det
>var for det #(/%#)(&¤% joystick "biip" som aldrig virker.

Samme ide fra to forskellige firmaer.

Peter

Fra : Peter

Dato : 18-01-06 20:56

> Syntes bare jeg har hørt at iTap skulle være mere besværligt end T9...
>
> Er du ellers glad for din V3? Ingen problemer eller noget der er
> irriterende i forhold til hvad du har haft før?

Jeg har ganske kortvarigt været ejer af en V3 - den røg tilbage til
sælgeren. Den var så irriterende i forhold til mine tidligere
SonyEricsson-telefoner, jeg tidligere har haft og har nu.

/Peter

--
http://www.grauslund.com