Fjernbetjening på K750i
Fra : Claus Skaarup

Dato : 15-01-06 22:46

Jeg har fået fjernbetjeningen i K750 til at virke, så jeg nu kan sture
computeren med mobilen. Det er jo dejligt MEN...
Jeg vil gerne kunne kontrollere winamp med den og har derfor hentet en
winamp fjernbetjening på nettet. Desværre er der kun 1 knap, der virker og
det er pause, som åbenbart ligger på 0-tasten. Er der nogen, der har fået
det til at virke ordentligt?

Mvh Claus

Fra : Martin Nielsen

Dato : 19-01-06 18:40

"Claus Skaarup" <skaarup75fjern@yahoo.dk> wrote in message
> Jeg har fået fjernbetjeningen i K750 til at virke, så jeg nu kan sture
> computeren med mobilen.

Hvad skal der til for at man kan det? BT dongle + noget SW?

Fra : Peter

Dato : 19-01-06 21:22

Hej.

> Hvad skal der til for at man kan det? BT dongle + noget SW?

Ja, en BT dongle, og Windows XP.
Inde under Bluetooth -> indstillinger -> Tjenester kontrollere man lige om
"Drivere til tastatur, mus osv. (HID)" er aktiveret......
Og pling, så køre det bare, når man vælger fjernbetjening på telefonen.....

Mvh.
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-06 13:58

Hej

Hvor er det nøjagtigt at du aktivere tjenesten??

Jeg kan ikke finde det i XP

Mvh Bo

Fra : Peter

Dato : 22-01-06 09:33

Hvis du har dit bluetooth-ikon nede ved uret i højre hjørne, så
dobbelt-klikker du på det.
Derinde har du forhåbentlig din K750i under fanen "Enheder", i vinduet
"Telefoner og modemer".
Marker på din telefon i det vindue, og vælg "egenskaber" (knappen er lige
under vinduet)
Gå ind under fanen "Tjenester" og sæt hak i "Drivere til tastatur, mus osv.
(HID)"

Så skulle din telefon gerne kunne bruges som mus osv. hvis du starter
fjernbetjeningen på telefonen og vælger en profil. (vælg eks. desktop til at
starte med....)

Mvh.
Peter

Fra : Peter

Dato : 19-01-06 21:17

Hej.
Du kan downloade
k700 Remote Profiler

I den kan du selv lave specielle remote profiler, og få dem til at passe til
forskellige programmer og sikkert også winamp.

- jeg har lavet en profil til MediaPortal, og den fungere rigtig godt.

Mvh.
Peter

Fra : Pistolprinsen

Dato : 20-01-06 06:28

Jeg har en "WimAmp.HID" fjernbetjeningsprofil til SE K750i liggende, som
virker upåklageligt med min WinAmp v5.09
(Her ligger <PAUSE> dog på 5-tasten, men det er vel lige meget, bare den
virker

Jeg kan sende den til dig, hvis du er interesseret?

mvh.,

Pistolprinsen

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 24-01-06 17:42

> [...]
> det er pause, som åbenbart ligger på 0-tasten. Er der nogen, der har fået

Brug float virker ca 100 gange bedre...