Mobil hvor man kan sætte den til at vise e~
Fra : Per Wildau

Dato : 15-01-06 09:47

Jeg har en sådan en Nokia 6610i til at ligge, hvis der var nogen som skulle
være interesseret.

Jeg gider ikke bruge den, for jeg skal have briller på, for overhovedet at
kunne se, hvad der står på displayet.

Hvilken telefon skal man vælge, hvis man gerne vil have en mobilos som kan
vise nogle ordentlige hieroglyffer?

Per Wildau

http://www.perwildau.dk/

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 15-01-06 10:56

> Hvilken telefon skal man vælge, hvis man gerne vil have en mobilos som kan
> vise nogle ordentlige hieroglyffer?

Hvis skriftstørrelse er vigtigere end funktioner skal du have SE T68i. Den
kan vise kæmpe bogstaver.

--
Jeppe Vestergaard, København
Email: Jeppe at dailyrush denmark

Fra : Per Wildau

Dato : 15-01-06 11:33

"Jeppe Vestergaard" <thismail@isfake.com> skrev i en meddelelse

> Hvis skriftstørrelse er vigtigere end funktioner skal du have SE T68i. Den
> kan vise kæmpe bogstaver.

Faktisk er det til min kone, jeg har alligevel altid briller på.

Min kone slæber rundt på en gammel 3310'er

http://www.nokia.fi/img/products/3310/proddet.jpg

som hun er glad for - det irriterer mig.

Jeg gav hende på et tidspunkt den der 6610i'er - den gider konen ikke ikke
bruge.

Det skal nok helst være en Nokia.

P3R

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 15-01-06 17:24

En Samssung har også store fonte !

/S

Fra : Paw P Larsen

Dato : 15-01-06 14:41

Per Wildau wrote:
> [...]
> kunne se, hvad der står på displayet.
>
> Hvilken telefon skal man vælge, hvis man gerne vil have en mobilos som kan

Er den sat til stor skriftstørrelse under beskedinstillinger?

Fra : Per Wildau

Dato : 15-01-06 16:08

"Paw P Larsen" <nospam@wer.dk> skrev i en meddelelse

> Er den sat til stor skriftstørrelse under beskedinstillinger?

Næ, det var den ikke. Men jeg prøvede at sætte den til 'stor skriftstørelse'
og at sælge den til hende igen.

Og helt ærligt, det giver ikke den store forskel.

Men nej, "Jeg har bare den her", siger hun om den dér 3310-mursten.

Irriterende!

P3R

Fra : Paw P Larsen

Dato : 15-01-06 17:15

Per Wildau wrote:
> [...]
>
> Og helt ærligt, det giver ikke den store forskel.
>
> Men nej, "Jeg har bare den her", siger hun om den dér 3310-mursten.

Kvinder!

Fra : Nicolai

Dato : 15-01-06 20:28

"Per Wildau" <psykolog@perwildau.dk> wrote in message

> Men nej, "Jeg har bare den her", siger hun om den dér 3310-mursten.
>
> Irriterende!

Sjovt, samme problem med konen her. Den 3310 dækkede jo hendes behov og den
kende hun. Så prøvede hun 3510, og den ville hun slet ikke have. Kan jeg nu
også godt forstå. Hun prøvede så 6610i og efter lidt tid, blev hun faktisk
glad for den, selvom hun i starten hellere ville tilbage til 3310 og
brokkede sig over 6610 hele tiden.

Nu vil hun ikke undvære hendes 6610i. Tving hende til at bruge den 6610i i
14 dage, så er hun solgt.

> P3R

nicolai

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-06 03:51

"Per Wildau" <psykolog@perwildau.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kunne se, hvad der står på displayet.
>
> Hvilken telefon skal man vælge, hvis man gerne vil have en mobilos som kan

Jeg vil klart anbefale Nokia 6230i. Jeg har samme problem at jeg ikke uden
briller kan ikke se hvad der står i de små vidundere som kan så frygtelig
meget og jeg er ganske enkelt så hundehamrende glad for min 6230i som
opfylder dette behov med hensyn til store skrifttyper/fonte. Det eneste sted
at du ikke kan sætte skrifttyperne op er i e-mail-beskederne. Det er den
bedste mobilos jeg nogensinde har haft og den vil få en lang levetid hos mig
fordi de fleste mobiltelefon-producenter ikke tager hensyn til folk med et
ikke-perfekt syn.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk