samsung e730 og tilslutning til pc
Fra : Ukendt

Dato : 14-01-06 12:05

Hejsa
Jeg har lige købt et data kabel (usb) til min e730
jeg vil gerne have nogle andre ringetoner, mp3, billeder osv lagt ind på
den.
jeg har hentet disse programmer her:
http://nordic.samsungmobile.com/eng/mobile_phone/manual.jsp?model_name=SGH-E730
inkl usb driver.

Men jeg kan slet ikke finde ud af hvordan jeg får forbindelse med fonen, så
jeg kan smide bileder osv ind

Er der en beskrivelse et sted måske? eller kan en af jer forklare

Fra : Thomas Brøndum Niels~

Dato : 15-01-06 02:47

"S.G" <sebastianSNABELAnalnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så jeg kan smide bileder osv ind
>

> Er der en beskrivelse et sted måske? eller kan en af jer forklare

I PC Studio II PIMS & File Manager skal du ind under tool -> filemanager

Så skulle du gerne kunne se de forskellige mapper på din mobil og kopiere
til/fra dem

Mvh
Thomas