SMS dagen efter...
Fra : Rabbit_HGC

Dato : 13-01-06 08:54

Hej alle

Jeg har en samsung shg-500 og for det meste modtager jeg først mine sms'er
dagen efter.

Hvis jeg sender en sms om morgenen, så modtager jeg med det samme 2-4 sms'er
fra dagen før.

Er det telefonen den er gal med, eller nettet?

Bo

Fra : Henrik

Dato : 13-01-06 09:06

kendt fejl fra samsung telefoner,har haft 3 samsung og der var problemer med
dem
alle med sms.

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 13-01-06 09:29

LOL: har selv en D600 og jeg modtager ca. 30 sms'er i min.

/S

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-01-06 08:23

Rabbit_HGC skrev:

> Jeg har en samsung shg-500 og for det meste modtager jeg først
> mine sms'er dagen efter.

Hvilken udbyder har du?

--
Bertel

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 13-01-06 10:10

"Bertel Lund Hansen" <nospamfilius@lundhansen.dk> wrote in message

> Hvilken udbyder har du?
>
> --
> Bertel
> http://bertel.lundhansen.dk/ http://fiduso.dk/

Jeg har sonofon, og de siger de ALDRIG har hørt om problemet før...jo jo,
hehe.

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 28-01-06 07:01

fr 13 jan 2006 10:09:55a satte Rabbit_HGC sig på en taburet og skrev
følgende på et stykke vådt franskbrød:

> Jeg har sonofon, og de siger de ALDRIG har hørt om problemet før...jo
> jo, hehe.

Det er et kendt problem at især Sonofon har store problemer med deres sms-
funktionalitet. Sådan har det stortset altid været så det du fortæller
undrer mig i og for sig ikke. Jeg forvenmtede på det nærmeste at du havde
Sonofon.

Og det at de ikke har hørt om det før viser seriøst mere om hvor tykhovedet
de er end det siger noget om problemerne.

Steven