kan man sende fra outlook til mobil?
Fra : JCE

Dato : 11-01-06 00:21

altså sende en email, som så modtages som en sms, eller mms.. altså ikke
noget med at oprette emailkonto på mobilen osv... men bare sende og modtage
som en sms, eller mms?

Fra : Fischer

Dato : 11-01-06 06:07

> altså sende en email, som så modtages som en sms,
> eller mms.. altså ikke noget med at oprette emailkonto
> på mobilen osv... men bare sende og modtage som en sms, eller mms?

Ikke sådan generelt.
Kun hvis mobiltelefonen er hos Telia, så har den automatisk mail-adressen:
mobilnummer@gsm1800.telia.dk.

Hvis mobilen er TDC-kunde, så kan der oprettes det der hedder Besked-robot,
og så kan der på samme måde laves adressen der hedder
mobilnummer@besked-robot.dk

*Fischer

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 11-01-06 06:36

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> posting:

>Kun hvis mobiltelefonen er hos Telia, så har den automatisk mail-adressen:
>mobilnummer@gsm1800.telia.dk.

Sidste jeg prøvede, syntes jeg ikke, det virkede.

http://www.web-town.bravepages.com/TIPS.HTM
(Pyha! Godt man kan slå sidens standardlayout fra i Opera og anvende
sit eget)

--
What is life, except excuse for death,

Opera 1.0: http://my.opera.com/community/customize/comments.dml?id=1628

Fra : *** Calle ***

Dato : 12-01-06 16:31

JCE wrote:
> altså sende en email, som så modtages som en sms, eller mms.. altså
> ikke noget med at oprette emailkonto på mobilen osv... men bare sende
> og modtage som en sms, eller mms?
ja, min tdc mobil for mail/sms'r via www.myorage.dk Ved ikke om de har fået
lukket hullet, så det kun er telia kunder der kan oprette sig nu, men før
kunne man, og det virker endnu
--
*** Calle ***

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-06 09:58

TDC kan sende sms til tlf fra nettet, de tjener dog ekstra penge ved at man
kun sende 150 karakterer ad gangen.

http://sms.tdconline.dk/?tilmeld=1

Poul B-H

Fra : *** Calle ***

Dato : 13-01-06 21:49

svar_i_gruppen wrote:
> TDC kan sende sms til tlf fra nettet, de tjener dog ekstra penge ved
> at man kun sende 150 karakterer ad gangen.

ja, fra nettet, men fidusen er joat kunne sende fra sit mail program.
Jeg har f.eks min maiserver til at sende en kopi til mobilen, hvis mailen
ender på .dk (så far man ikke alle de udenlanske spammails med)

--
*** Calle ***