unlock
Fra : Argh

Dato : 10-01-06 13:13

Hvad koster det at få låst min Nokia 5140i op her i Århus? Og hvordan
foregår det egentlig?
Den er bundet til noget der hedder TDC

Tak
Henrik

Fra : Erling Simonsen

Dato : 10-01-06 14:15

Argh skrev:
> Hvad koster det at få låst min Nokia 5140i op her i Århus? Og hvordan
> foregår det egentlig?
> Den er bundet til noget der hedder TDC
>
> Tak
> Henrik

Hej.
Du kan selv låse tlf. op via en hjemmeside, der hedder www.trycktill.com.
Det har jeg netop selv lige gjort med en Nokia 5140i, der var låst
til TDC.
Du skal finde overskriften "Övrig upplåsning" og klikke der.
Herefter vælger du mærke: Nokia - Model: 5140 o.s.v.
Du skal lige huske at have telefonens Imei-nummer klar.
Men følg de anvisninger, der findes på hjemmesiden.
mvh
Erling S.
--
www.oz1eee.dk

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-06 14:44

"Argh" <ohhhh@ohh.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad koster det at få låst min Nokia 5140i op her i Århus? Og hvordan
> foregår det egentlig?
> Den er bundet til noget der hedder TDC

Det ville du kunne få meget bedre svar på hvis du abonnerede på rette
nyhedsgruppe:

dk.teknik.telefoni.mobil.unlock

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Bob \(-:

Dato : 10-01-06 16:15

> Hvad koster det at få låst min Nokia 5140i op her i Århus? Og hvordan
> foregår det egentlig?
> Den er bundet til noget der hedder TDC
>
> Tak
> Henrik

------------CUT---------------------
Prøv gratis :
http://www.unlocked.dk/

P.s Husk at SLETDETTEHER i min email
-- ___________
____ Hilsen Robert _____
www.Bobs-Homepage.dk

Fra : Argh

Dato : 10-01-06 19:05

"Bob (-:" <SLETDETTEHERmr.bob@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv gratis :
> http://www.unlocked.dk/
>
> P.s Husk at SLETDETTEHER i min email
> -- ___________
> ____ Hilsen Robert _____
> www.Bobs-Homepage.dk
> ---------------------------

Hold da helt op, man kan selv gøre det, det var jeg ikke klar over. Hvorfor
bøvler teleselskaberne med at simlocke når det er så let at låse dem op? Det
er jo fuldstændig forrykt

L8r
-og tak for hjælpen
AA

Fra : *** Calle ***

Dato : 11-01-06 18:16

Argh wrote:
> Hold da helt op, man kan selv gøre det, det var jeg ikke klar over.
> Hvorfor bøvler teleselskaberne med at simlocke når det er så let at
> låse dem op? Det er jo fuldstændig forrykt

Fordi at folk der er uvidende på området, som du var, er lette at tjene
penge på
--
*** Calle ***

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-06 19:17

"*** Calle ***" <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> Fordi at folk der er uvidende på området, som du var, er lette at tjene
> penge på

Nogen gange kan man også prøve så mange gange (over 5) med de berømte
gratiskoder at kun kabelløsningen er tilbage, det var desværre tilfældet for
mig.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 12-01-06 00:34

On Wed, 11 Jan 2006 19:16:31 +0100, "Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk>
wrote:

>Nogen gange kan man også prøve så mange gange (over 5) med de berømte
>gratiskoder at kun kabelløsningen er tilbage, det var desværre tilfældet for
>mig.

Jeg kan fortælle, at du ikke er den eneste (vi får mange telefoner
ind, hvor der er indtastet forkert kode for mange gange). Alle disse
kunder får selvfølgelig et råd om, at henvende sig hos simlock.dk med
det samme næste gang. Her får de nemlig kun én kode - den rigtige!

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

simlock.dk fylder 5 år til marts. Tilmeld dig nyhedsbrevet,
og få gode fødselsdagstilbud - http://www.simlock.dk/nyheder/

Fra : Madsen

Dato : 10-01-06 16:11

Argh wrote:
> Hvad koster det at få låst min Nokia 5140i op her i Århus? Og hvordan
> foregår det egentlig?
> Den er bundet til noget der hedder TDC

Du kan gøre det selv, se :
www.unlockzone.dk

--
Hilsen Madsen

Fra : Peer

Dato : 11-01-06 21:32

Hvordan er det nu med garantien på en selv-unlocked mobil?? Ryger den
eller ej??

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 11-01-06 21:40

Garantien bortfalder ikke...

Den bortfalder først når man begynder at skilde den ad.

/S