Bedste klaptelefon
Fra : JJ

Dato : 10-01-06 11:33

Hej

Leder efter en klaptelefon til kæresten.

Hvilken er den bedste pt.

Skal kunne hente e-mails

/Peak

Fra : JCE

Dato : 11-01-06 11:47

"JJ" <jj@invalid.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Leder efter en klaptelefon til kæresten.
>
> Hvilken er den bedste pt.
>
> Skal kunne hente e-mails
>
> /Peak

Samsung D600 er et bud... det er jo ikke helt en klaptelefon, og dog... Men
den kan det du efterlyser, og jeg var positivt overrasket, da den anden
halvdel købte sådan én.

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 11-01-06 11:56

Vælg mobilvalg.dk

/S

Fra : Bob \(-:

Dato : 11-01-06 15:43

> Hej
>
> Leder efter en klaptelefon til kæresten.
>
> Hvilken er den bedste pt.
>
> Skal kunne hente e-mails
>
> /Peak

---------------------------CUT-------------------------
Hejsa

Jeg syntes nu en Nokia 6260 er en god telefon kan lidt af
hvert bla. bluetoth /infarød/mp3/Medhør/radio m.m
dejlig stor Display . og kamera tager fine billeder .

Sammenlign priser :
http://www.mobilpriser.dk/index.php?page=103&level=PB&search=1&textsearch=&A
00630=F00011&A00601=M238640&priceinterval=-1&abonnement=-3&pricesort=-2&subm
it=S%F8g...%21

Info og billeder :

http://www.nokia.dk/phones/6260/

P.s Husk at SLETDETTEHER i min email
--- ___________
____ Hilsen Robert _____
www.Bobs-Homepage.dk

Fra : RepsaC_

Dato : 13-01-06 14:19

"JJ" <jj@invalid.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Leder efter en klaptelefon til kæresten.

> [...]

Hej
Har en Samsung E 730 som jeg evt. godt vil sælge...14 dage gammel og kan
alt.
Send evt. mail.
Mvh
Casper