Hvilket land
Fra : Johnny

Dato : 09-01-06 08:30

Hvilket land stammer dette telefonnummer fra: 2 34 80 26 76 24 90

VH
Johnny

Fra : Max

Dato : 09-01-06 08:44

Hej

> Hvilket land stammer dette telefonnummer fra: 2 34 80 26 76 24 90

Hvorfor ringer du ikke og spørger ?

Mvh Max

Fra : Johnny

Dato : 09-01-06 08:52

> Hej

> Hvorfor ringer du ikke og spørger ?
>
> Mvh Max

Det er udland og det koster.

Jeg skal jo ikke tale med dem, da det ikke er nogen jeg kender, og så
forstår jeg jo nok heller ikke deres sprog, hvis det er noget russisk,
arabisk eller hvad ved jeg.

Johnny

Fra : Max

Dato : 09-01-06 09:00

Hej Johnny

> Det er udland og det koster.
>
> Jeg skal jo ikke tale med dem, da det ikke er nogen jeg kender, og så
> forstår jeg jo nok heller ikke deres sprog, hvis det er noget russisk,
> arabisk eller hvad ved jeg.

Jeg gik ud fra at det var nogle der havde forsøgt at kontakte dig, og
så taler de vel også et sprog som man kan forvente du kan forstå.

Men det er altså penge der afholder dig :)

Mvh Max

Fra : Nicolai

Dato : 09-01-06 13:14

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message

> Jeg gik ud fra at det var nogle der havde forsøgt at kontakte dig, og
> så taler de vel også et sprog som man kan forvente du kan forstå.
>
> Men det er altså penge der afholder dig :)

Penge eller snarrådighed. I dette tilfælde viser det sig at være en af de
der nigerianske fuskere og der er da ingen grund til at bruge penge på det.
Mine forældre har også fået sådan et opkald.

> Mvh Max

Nicolai

Fra : Erling Simonsen

Dato : 09-01-06 08:55

Johnny skrev:
> Hvilket land stammer dette telefonnummer fra: 2 34 80 26 76 24 90
>
> VH
> Johnny

Måske Nigeria efter denne jeg fandt på Google.
http://www.tele-link.dk/landekoder.shtml
mvh
Erling S.
--
www.oz1eee.dk

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 09-01-06 09:03

https://musimi.dk/index.php/rates/check?num=002348026762490

--
Michael
http://gratishotel.dk

Fra : Johnny

Dato : 09-01-06 09:31

"Michael Kjærsgård" <mk@vindenand.dk> skrev i en meddelelse

> https://musimi.dk/index.php/rates/check?num=002348026762490

Mange tak.

Og det sprog forstår jeg absolut ikke. Og det er en der flere gange har
kommet på min telefonsvarer.

Johnny

Fra : Nicolai

Dato : 09-01-06 13:13

"Johnny" <virker@ikke.dk> wrote in message

> Mange tak.
>
> Og det sprog forstår jeg absolut ikke. Og det er en der flere gange har
> kommet på min telefonsvarer.

Pis du ikke har taget den. Det er en nigeriansk mangemillionær, som vil dele
sine penge med lige præcis dig, hvis bare han får dit kontonr. og et
forskudsbeløb.

> Johnny

Nicolai

Fra : JS

Dato : 09-01-06 13:54

Nicolai wrote:
> "Johnny" <virker@ikke.dk> wrote in message

> Pis du ikke har taget den. Det er en nigeriansk mangemillionær, som
> vil dele sine penge med lige præcis dig, hvis bare han får dit
> kontonr. og et forskudsbeløb.

Kontonummeret er han desværre ligeglad med, han vil kun have kortnummeret
m.m.

Fra : Ukendt

Dato : 09-01-06 15:01

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kontonummeret er han desværre ligeglad med, han vil kun have kortnummeret
> m.m.

Man kan vel bare bede ham om at ringe til 33 14 14 48 og få informationerne

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : BG

Dato : 10-01-06 16:23

"Johnny" <virker@ikke.dk> skrev i meddelandet
> Hvilket land stammer dette telefonnummer fra: 2 34 80 26 76 24 90

234 er Nigerias landekode