SE T630 med ødelagt skærm?
Fra : Jonas Delfs

Dato : 08-01-06 00:54

Hej -

Jeg liggen inde med en SE T630 hvor skærmen er gået i stykker, det lyder som
om den virker fint inde bag ved.
Er den noget som helst værd? Kan man få fat i en ny skærm og sætte i, evt.
fra en anden ødelagt tlf., og vil det overhovedet være besværet værd?

Mvh. Jonas, Vejle

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 08-01-06 15:14

> [...]
> Er den noget som helst værd? Kan man få fat i en ny skærm og sætte i, evt.
> fra en anden ødelagt tlf., og vil det overhovedet være besværet værd?

Et nyt display koster på www.cellshoppen.dk 489 kroner. Det er cirka hvad
telefonen kan sælges brugt hvis den var velfungerende, så den er intet værd.
Du kan eventuelt sætte den til salg som defekt, nogen opkøber defekte
telefoner for at sælge dem videre med lidt fortjeneste.

--
Jeppe Vestergaard, København
Email: Jeppe at dailyrush denmark

Fra : CopyCat

Dato : 08-01-06 22:00

> Et nyt display koster på www.cellshoppen.dk 489 kroner. Det er cirka hvad
> telefonen kan sælges brugt hvis den var velfungerende, så den er intet
værd.

Displayet kan også købes hos www.mytrendyphone.dk til 358kr ..

~~Frank .,