Skifte højtaler i Nokia 6610
Fra : Søren Nielsen

Dato : 07-01-06 20:48

Hej

En af mine venner har en Nokia 6610, hvor højtaleren er begyndt at "knase"
under brug. Jeg har fundet en ny på www.cellshoppen.dk til overkommelig
pris, men kan det lade sig gøre selv at skifte den?
Og hvad kræves der? Skulle der være en, der ligger inde med et link, så vil
jeg være taknemlig.

Søren

Fra : RepsaC_

Dato : 07-01-06 22:35

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:43c01aeb$0$182$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> pris, men kan det lade sig gøre selv at skifte den?
> Og hvad kræves der? Skulle der være en, der ligger inde med et link, så

Hej
Det kan du sagtens. Har både skiftet højtaler og mikrofon i min kones.
Alt det kræver er et lille torx skrutrækker sæt som fås billigt hos Thansen.
Mvh
Casper

Fra : Søren Nielsen

Dato : 07-01-06 22:57

RepsaC_ wrote:

> [...]
> Det kan du sagtens. Har både skiftet højtaler og mikrofon i min kones.
> Alt det kræver er et lille torx skrutrækker sæt som fås billigt hos

Super - tak for det. Skal den loddes i eller hvad?

Søren

Fra : RepsaC_

Dato : 08-01-06 00:17

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:43c03935$0$198$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Super - tak for det. Skal den loddes i eller hvad?
>
> Søren

Nej, den er lige til at tage ud med en lille skruetrækker.
Mvh
Casper

Fra : Søren Nielsen

Dato : 08-01-06 11:26

RepsaC_ wrote:

> Nej, den er lige til at tage ud med en lille skruetrækker.
> Mvh
> Casper

Mange tak for svaret, så bliver der bestilt sådan en højtaler.

Søren