Telia Ekko?
Fra : sls\(2770\)

Dato : 07-01-06 14:36

Hej

Jeg har en Nokia 6320i med Telia abbonement.
Jeg oplever tit at når jeg ringer folk op, så kan jeg kun høre mig selv i
telefonen og det samme sker for dem jeg ringer op til, at de kun kan høre
dem selv. Så bliver jeg nød til at lægge på, og vente på at de ringer mig
op.
Jeg har prøvet med en anden telefon, og der var samme problem.
Jeg ringede til Telia før nytår, og har lige rykket for et svar i dag, men
sagen er ikke behandlet endnu.
Telia havde self. aldrig hørt om problemet før, men hvad med jer?

// Sid

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-01-06 14:53

sls(2770) skrev:

> Telia havde self. aldrig hørt om problemet før, men hvad med jer?

Jeg har ikke oplevet det problem hos mig selv eller andre. Jeg
har Telmore (en uges tid endnu).

--
Bertel

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 07-01-06 15:32

"sls\(2770\)" <sls@FJERNsol.dk> posting:

>Jeg oplever tit at når jeg ringer folk op, så kan jeg kun høre mig selv i
>telefonen

Har oplevet det samme en gang eller to. Det var også med Telia samt
low-tech SE-telefon.

--
What is life, except excuse for death,

--- http://better-browser.info ---

Fra : snuden

Dato : 07-01-06 18:02

"Christian Bohr-Halling" <nospam@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
> "sls\(2770\)" <sls@FJERNsol.dk> posting:

> Har oplevet det samme en gang eller to. Det var også med Telia samt
> low-tech SE-telefon.

Jeg har oplevet det hos Sonofon for nogle måneder siden, og da jeg
kontaktede kundeservice (der var flere der havde problemet uafhængig af
telefonmodel) fattede de ikke hvad jeg snakkede om. De troede det var
dækningen der var dårlig. Det der er småtræls, er, at kundeservice folkene
tit ikke aner et klap om hvad de har med at gøre..

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-01-06 18:12

"snuden" <sofussnuden@gmail.com> wrote in message

> [...]
> dækningen der var dårlig. Det der er småtræls, er, at kundeservice folkene
> tit ikke aner et klap om hvad de har med at gøre..

Nu er det vist ret udpræget at kundeservice uddannes i at spille dumme, og
sige de aldrig har hørt om problemerne... De bruger tiden på at komme med
mærkelige forslag til hvad kunden skal gøre, gider kunden ikke dette til
sidst, og sagen er løst for kundeservice.

Fra : Carsten Riis

Dato : 07-01-06 22:12

snuden skrev den 07-01-2006 18:02:

> [...]
> dækningen der var dårlig. Det der er småtræls, er, at kundeservice folkene
> tit ikke aner et klap om hvad de har med at gøre..

Tja, alt skal jo være åååååååååååååååhhhh så billigt.

Træning af medarbejdere er et oplagt sted at spare, det man jo bare skal
tage nogen telefoner. Det kan alle da finde ud af.

mvh

Carsten

Fra : Carsten Riis

Dato : 07-01-06 17:59

sls(2770) skrev den 07-01-2006 14:36:
> [...]
> sagen er ikke behandlet endnu.
> Telia havde self. aldrig hørt om problemet før, men hvad med jer?

Meget sjældent. Sidste gang var for et års tid siden.

mvh

Carsten

Fra : Jønne

Dato : 07-01-06 19:49

har samme problem med BEgge mine mobiler,,
og telia har da som i også skriver
Aldrig hørt om det før...

Fra : Carsten Riis

Dato : 08-01-06 01:53

Jønne skrev den 07-01-2006 19:48:
> har samme problem med BEgge mine mobiler,,
> og telia har da som i også skriver
> Aldrig hørt om det før...

Er det ved alle opkald? Eller hvad det så fint hedder: en periodisk fejl?
hvor gode er modtageforholdene (by/land, udendørs, indendørs, kælder mv)
der hvor du befinder dig, når du oplever problemerne hhv. ikke oplever
problemerne?

har du prøvet at sætte telefonen til manuel netværkssøgning? Eller til
automatisk netværkssøgning hvis telefonen er stillet til manuel?
Eller måske endda bytte om på simkortene fra den ene telefon til den anden.

Det er nogen gange de meget basale ting som afhjælper problemerne.

mvh

Carsten

Fra : sls\(2770\)

Dato : 08-01-06 12:26

> [...]
> anden.
>
> Det er nogen gange de meget basale ting som afhjælper problemerne.

Det er en periodisk fejl som forkom ret tit før nytår. Jeg snakkede med en
fra kundeservice anden gang jeg ringede før nytår, og han sagde jeg skulle
vælge manuelt søgning, og så vælge Sonofons net, og ikke Telias. Det har
hjulpet, og nu sker det ikke så tit, men det forkommer stadig.

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 08-01-06 00:18

jeg og mine kollegaer har også samme problem ... ekko ekko, genstart ...
ekko ekko ... genstart ... så er der måske bid

sjovt nok er det igen Telia og de har aldrig hørt om noget der minder om
dette problem, men det er sikkert midlertidigt

i kong volmers bare røv, Telia er bare skod og burde blive på den anden side
af sundet eller på Bornholm i ekkodalen

jeg har ikke oplevet noget dårligere end Telia's kundeservice ... hvis det
er service

uheldigvis er de sikkert de billigste på erhvervs siden og min chef ønsker
sikkert at sparer .....

Telia opkøbte jo Orange, det burde kaldes Tolerance eller Otelia.

men hvad betyder det, når 99,9% af deres kunder er uberørte og tilfredse (
kender kun 0,1 % af deres kunder så )

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"