Forward af SMS på Nokia 2600
Fra : Søren Reinke

Dato : 07-01-06 01:08

Hejsa

I julegave gav jeg min mor en Nokia 2600.

Men nogle af de sms'er hun modtager fra veninderne, vil telefonen bare
ikke videresende.
Blive de først sendt til min Motorola MPX200 kan jeg videre sende dem
til hende, men hun kan bagefter ikke sende dem retur :(

Men andre SMS kan sagtens videresendes fra hendes mobil telefon.

Er der kommet noget DRM på SMS'er ? Som denne telefon har fået
implementeret ?

Håber nogle kan svare på denne gåde.

--
Best regards
C.T.O. Søren Reinke

Fra : Søren Reinke

Dato : 08-01-06 11:44

Er der slet ingen herinde der ved om det er DRM på SMS'er eller hvad
problemmet ellers kan være ?