Sony Ericsson W800i & memmory card
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 07-01-06 00:30

er de rnogen der ved hvor man til fornuftige peneg kan få et ekstra og
hvor store kan man få dem - dvs så de stadigt virker i telefonen - ?
--
MvH
Bo M Mogensen

Fra : Carsten Riis

Dato : 07-01-06 11:41

Bo M Mogensen skrev den 07-01-2006 00:29:
> er de rnogen der ved hvor man til fornuftige peneg kan få et ekstra og
> hvor store kan man få dem - dvs så de stadigt virker i telefonen - ?

Jf. SE kan w800i tage 2Gb kort.

Tjek http://www.edbpriser.dk (se under flashram)
Husk at tjekke type af hukommelseskortet.

mvh

Carsten

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 07-01-06 13:48

On Sat, 07 Jan 2006 11:40:59 +0100, Carsten Riis <.@.> wrote:

>Jf. SE kan w800i tage 2Gb kort.

HI carsten du kan well ikke også se hvad det koster ?

--
MvH
Bo M Mogensen

Fra : Peter

Dato : 07-01-06 15:33

Hej.

Det kan du også selv....

Men 1151.- for en 2gb incl. moms og porto...

Mvh.
Peter

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 07-01-06 19:07

On Sat, 7 Jan 2006 15:33:10 +0100, "Peter" <UnKnOwN@Mail.qwerty>
wrote:

>Hej.
>
>Det kan du også selv....
>
>http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=136905
>
>Men 1151.- for en 2gb incl. moms og porto...

ja det er godt nok en sjat ....kan man ikke få et på bare en gb måske
:= ? til skal vi sige det halve :)
--
MvH
Bo M Mogensen

Fra : Nicolai

Dato : 07-01-06 20:19

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message

> ja det er godt nok en sjat ....kan man ikke få et på bare en gb måske
> := ? til skal vi sige det halve :)

Hvis du kan finde ud af, at de fås i mindre udgaver, hvordan kan det så
være, at du ikke selv kan gå på edbpriser og finde ud af, at 1 gb koster
550,- kr.?

> MvH
> Bo M Mogensen

Nicolai

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-01-06 12:49

On Sat, 7 Jan 2006 20:19:18 +0100, "Nicolai" <news2004@mailme.dk>
wrote:

> [...]
>
>Hvis du kan finde ud af, at de fås i mindre udgaver, hvordan kan det så
>være, at du ikke selv kan gå på edbpriser og finde ud af, at 1 gb koster

det var fordi jeg gik ind på en af de forhandler som peter havde
postet : Message-ID: <LiQvf.8678$hL.4168@news.get2net.dk>
der indholdte linken

men det er jo ikke ens betydne med at alle kort er komeptible med en
S E W800i - hvilket foranledigede mit spørgsmål
--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 07-01-06 19:43

On Sat, 7 Jan 2006 15:33:10 +0100, "Peter" <UnKnOwN@Mail.qwerty>
wrote:

Hej igen Peter jeg dobel svar edig lige

>Det kan du også selv....
>
>http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=136905
>
>Men 1151.- for en 2gb incl. moms og porto...

ja det er jo en slags penge men var lige inde og se på en side
kan man gå ud fra at alle : SanDisk MemoryStick Pro : kort passer til
mobilen de findes jo også i mindre udgaver på f.eks 1 gb
--
MvH
Bo M Mogensen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-01-06 12:54

On Sat, 7 Jan 2006 20:41:56 +0100, "Peter" <UnKnOwN@Mail.qwerty>
wrote:

>Prøv at gå ind på det link herover, der er en masse kort til telefonen i
>forskellige priser og størrelser.....

tak skal du ha Peter
jeg var som bekendt i tvil om hvor vidt de forkselige kort var
komeptible med telefonen - men det går jeg så ud fra at de er ...
her er et til en pris der er til at have med at gøre :

der kommer trods alt 512 mb med mobilen - men ok jeg skulle da være et
slog hvis jeg ikke indrømmede at jeg helst ville have det største :)
Nu for vi at se hvor gavmild min mor er til min fødselsdag om ikke så
længe.

Fra : Peter

Dato : 08-01-06 18:27

Hej.

SanDisk som vist nok er blandt de billigste i listen, er så vidt jeg ved
100% identiske med Sony´s egne kort, faktisk er der flere der har sagt at de
har fået SanDisk kort med til deres K750/W800 telefoner....

Jeg har selv købt et Sandisk kort (256mb) til min K750i, og det fungere
fint......

Jeg er dog også allerede blevet ked at det køb, da jeg nok skulle have taget
er kort der var meget større, nu hvor jeg har fundet ud af at man også kan
lægge video ind i telefonen...... (Det fylder nemlig lidt....)

Jeg kan se at Sandisk er kommet med en "Gaming" version af deres kort, men
hvad forskellen er på dem og så de almindelige ved jeg ikke.....(altså ud
over farven.....)

Mvh.
Peter

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-01-06 19:22

On Sun, 8 Jan 2006 18:26:51 +0100, "Peter" <UnKnOwN@Mail.qwerty>
wrote:

> [...]
>100% identiske med Sony´s egne kort, faktisk er der flere der har sagt at de
>har fået SanDisk kort med til deres K750/W800 telefoner....

ok

>Jeg har selv købt et Sandisk kort (256mb) til min K750i, og det fungere
>fint......

jamen det er da sådan et jeg skal have

>Jeg er dog også allerede blevet ked at det køb, da jeg nok skulle have taget
>er kort der var meget større, nu hvor jeg har fundet ud af at man også kan
>lægge video ind i telefonen...... (Det fylder nemlig lidt....)

ja jeg tænker og tænker også men nu har jeg sat det på min ønskesedel
og efter som jeg fylder år først i febuar og ikke har fået telefonen
endnu så passer det nok meget godt sammen - men der følger jo et 512
mb kort med telefonen - det tænkte jeg på at fylde op med mp3 er og
gøre det sammen med store dele af det nye større kort også lade 200 mb
blive tilbage til billeder der skulle være et formidabelt godt kamera
i denne mobil

>Jeg kan se at Sandisk er kommet med en "Gaming" version af deres kort, men
>hvad forskellen er på dem og så de almindelige ved jeg ikke.....(altså ud
>over farven.....)

ok ..

ja det her lyder måske dumt men hvilken embalge for man kortet i ?
sagen er jo den hvis man har 2 så skal man jo gerne kunne opbevare det
der er i telefonen på sikker måde.

Fra : Nicolai

Dato : 08-01-06 22:59

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.dk> wrote in message

> ja det her lyder måske dumt men hvilken embalge for man kortet i ?
> sagen er jo den hvis man har 2 så skal man jo gerne kunne opbevare det
> der er i telefonen på sikker måde.

Det var et godt spørgsmål. Svjh, så sad det i telefonen da jeg fik min og
den eneste holder der følger med, er en orange en hvor i der allerede sidder
en memory stick duo adapter.

Hvis det er det ekstra kort du køber, som du tænker på, så har alle dem jeg
har købt, kommet med en platiskholder. Sidste jeg købte et mmc kort, der
kunne holderen opbevare 2 kort.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-01-06 23:54

On Sun, 8 Jan 2006 22:58:33 +0100, "Nicolai" <news2004@mailme.dk>
wrote:

>Hvis det er det ekstra kort du køber, som du tænker på, så har alle dem jeg
>har købt, kommet med en platiskholder. Sidste jeg købte et mmc kort, der
>kunne holderen opbevare 2 kort.

ok fine sager det lyder som noget man kan have i frakke lommen uden
det går i stykker :)