Spil til K700i
Fra : sfc

Dato : 03-01-06 19:22

Hvilket program skal jeg bruge til at installere spil i en Ericsson K700i
med?
Jeg har en BT dims.

Mvh Sfc

Fra : FedeDorit

Dato : 03-01-06 20:25

"sfc" <sfcFJERN@FJERNtiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilket program skal jeg bruge til at installere spil i en Ericsson K700i
> med?
> Jeg har en BT dims.
>
> Mvh Sfc

det skal bare være spil. der ender på .jar eller .jad mener jeg....

Fra : sfc

Dato : 04-01-06 11:21

"FedeDorit" <123@123.dk> skrev i en meddelelse

> "sfc" <sfcFJERN@FJERNtiscali.dk> skrev i en meddelelse

> det skal bare være spil. der ender på .jar eller .jad mener jeg....

Ja, men hvilket program kan jeg installere spillene med?

Fra : Peter

Dato : 04-01-06 18:53

Hej.

> Ja, men hvilket program kan jeg installere spillene med?

På K750i fungere det sådan at man lægger .jar filen ind folderen:
\MSSEMC\Media Files\other\
herefter kommer filen til at ligge inde itelefonen i "Filhåndtering" i
mappen "Anden", der går du ned på den fil du vil installere, og klikker
installer.
Herefter får du stillet spørgsmålet om du vil installere i Programmer eller
spil.

Jeg har ikke set en K700i, så om det fungere på precis samme måde aner jeg
ikke, men det ligner nok meget vil jeg tro......

Mvh.
Peter

Fra : mullerman

Dato : 04-01-06 19:16

"sfc" <sfcFJERN@FJERNtiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilket program skal jeg bruge til at installere spil i en Ericsson K700i
> [...]

Du skal bare flytte det over i telefonen. Når du åbner bluetoothsteder og
din mobil kommer frem, så trækker du bare filen over på mobilen. Så
installerer mobilen det selv... Såden fungerede det i hvert fald for mig da
jeg havde en k700i...

Fra denne side kan du hente alt til din mobil http://www.myk700.lasyk.net/
måske er der også en vejledning til overførsel af filer og spil...

Fra : D9N

Dato : 04-01-06 20:27

tror ik de helt forstod hvad du mente
men jeg overfører mine filer/spil med det program til donglen i
funtionen send fil.
men jeg har også et program til at overføre med som hedder Mobtime cell
phone manager.
det kan hentes her:
http://www.mobtime.com/en/cpm/down.php

D9N