SE T610 bluetooth kvaler
Fra : lillekurt

Dato : 03-01-06 18:39

Jeg ønsker at tage backup af min telefonbog.

PC'en har XPsp2DK

Sidste uge lykkedes det mig at få bluetooth-ikonet i systray på PC'en og
overføre 1 billede.

Men nu kan jeg ikke få det ikon frem mere. Det er måske noget med COMporte?
-------------------

Jeg har også et USB datakabel med driverCD. Findes der ikke noget enkelt
software der kan håndtere den slags.

SE-pcsuite har jeg prøvet, men den forlanger at outlook er installeret på
PC'en. Jeg skal ikke installere outlook bare for at overføre en liste på ca
34 telefonnumre!

Fra : Peter

Dato : 03-01-06 19:48

hej.

MyPhoneExplorer, skulle kunne gøre det.....

http://members.aon.at/fwechsel/

Mvh.
Peter

Fra : lillekurt

Dato : 03-01-06 20:41

"Peter" <UnKnOwN@Mail.qwerty> skrev i en meddelelse
> hej.
>
> MyPhoneExplorer, skulle kunne gøre det.....
>
> http://members.aon.at/fwechsel/
>
> Mvh.
> Peter

TAK