Java spil til Motorola Razr V3
Fra : Jan Jørgensen

Dato : 02-01-06 09:43

Hejsa.
Jeg har et spørgsmål som ligner lidt det der er blevet spurgt om før.
Men da var det til en Nokia ... og svaret var at bruge PC Suite.

Jeg har downloadet en del filer til min PC (Soduko.jar), og nu vil jeg gerne
have spillet installeret på min Motorola Razr V3.
Er der nogen der kan hjælpe ??

Jan

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 02-01-06 11:32

Et datakabel kunne være en mulighed...

/F

Fra : Jan Jørgensen

Dato : 02-01-06 11:45

<snip>
"(6400) Futte" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Et datakabel kunne være en mulighed...

<snip>

Hejsa.
Tak for det gode svar.
Det er nu tilsluttet .... har du flere gode ideer

Note :
Kan ikke se telefonen i "Filemanager", så kan vel ikke overføre den vej.
Til telefonen medfølger "Mobile Phone Tools", men her kan man kun overføres
video,audio og billeder.
Der gives ikke tilladelse til at browse i andre kataloger på telefonen.

Jan

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 02-01-06 15:11

Så prøv noget bluetooth, hvis telefonen understøtter det...
- Men husk lige at telefonen ikke har ret meget hukommelse, så det er
begrænset, hvad du kan smide i den.