SE P910
Fra : Jan

Dato : 31-12-05 17:07

Hej

Er der nogen der har erfaringer med SE P910?

Hvor lang tid er der mellem batteriopladningerne?
Er synkronisering med Outlook problemfri?

og ikke mindst er den for stor til at have i lommen ?

vh
Jan

Fra : peter6715

Dato : 01-01-06 10:56

910i.
En fantastik maskine synes jeg, lidt tung, men det er nu til at leve med.
Synkronisering med outlook virker uden problemer via den medleverede synk
station. Der skal installeres et program på din PC fra den medfølgende CDer
eller som downloades fra SonyEricssons hjemmeside.

Jeg bruger ofte en bluetoolh dongle til PC eres, når jeg ønsker at flytte
billeder, musik eller andre filer. Det kan f.eks. være regneark eller
E-mails.

Batteriets ydelse kunne jeg godt tænke mig bedre, men er det ikke et
generelt problem for de fleste telefoner, jo mere de kan, jo mere strøm
bruger de.

Men når tlf ligger tændt holder den vel ca 4 dage, når jeg bruger
musikken eller går på internettet så holder den betydelig mindre, måske 4-5
timer. Af gammel vane sætter jeg tlf i ladeholderen hver aften, så jeg er
aldrig løbet tør for strøm.

Håber du vil få ligeså meget glæde af din, som jeg har af min

Godt nytår

Billedmaler
Peter Hansen
6715 Esbjerg N
www.billedmaler.dk

Fra : Jens B

Dato : 01-01-06 23:23

"Jan" <jsle@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen der har erfaringer med SE P910?

Ja, den er super fed. Men vær opmærksom på at P990 er på vej, som efter min
mening bliver endnu federe. Skulle komme i 1. kvartal 2006 (sandsynligvis
slutningen af kvartalet).

Jens

Fra : Jan

Dato : 02-01-06 08:20

"Jens B" <ingen.spam@til.mig> skrev i en meddelelse

> [...]
> min mening bliver endnu federe. Skulle komme i 1. kvartal 2006
> (sandsynligvis slutningen af kvartalet).

Tak for jeres svar

Jan