Pakkedataforbindelse CBB
Fra : hamselv\(DKMC\)

Dato : 31-12-05 12:20

Hæi der

Er det min fon det er galt med når jeg ikke kan gå til nogle af de links jeg
har på fonen.
nokia.com eller xgryde eller min egen side. Eller er der ged i den hos CBB.
Deres kundeservice holder åbenbart telefonisk ferie, har ikke prøvet pr.
mail.

Den siger, "Pakkedataforbindelsen er ikke tilgængelig" og dernæst
"Forbindelsen er ikke tilgængelig".

hamselv herfra

--
VED BESVAR, HUSK AT RETTE ADRESSEN.

Fra : Uldsokken Arne Swift~

Dato : 31-12-05 12:30

"hamselv(DKMC)" <hamselv@.dk> wrote in message
> [...]
> mail.
>
> Den siger, "Pakkedataforbindelsen er ikke tilgængelig" og dernæst

Jeg har akurat samme problem, men med Sonofon. Jeg kan heller ikke modtage
MMS, der får jeg istedet en SMS om at der ligger en MMS og venter på en
eller anden Sonofon hjemmeside.

Naturligvis har jeg prøvet nye indstillinger og opsætning, men det er det
samme hele vejen. Og jeg har ikke kunne finde nogen fejlmeldinger hos
Sonofon.

Fra : hamselv\(DKMC\)

Dato : 31-12-05 12:39

"Uldsokken Arne Swiftwind" <rollespilaalborg@> skrev i en meddelelse
> Jeg har akurat samme problem, men med Sonofon.

Så er det sikkert nok ved dem det er galt så
Men det kommer vel engang

hamselv herfra

Fra : Ukendt

Dato : 02-01-06 10:00

"Uldsokken Arne Swiftwind" <rollespilaalborg@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:43b66b9a$0$67261$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> [...]
>
> Naturligvis har jeg prøvet nye indstillinger og opsætning, men det er det
> samme hele vejen. Og jeg har ikke kunne finde nogen fejlmeldinger hos

Hvorfor ringer du så ikke til Sonofon og meddeler fejlen ?

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : hamselv\(DKMC\)

Dato : 02-01-06 12:41

"Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor ringer du så ikke til Sonofon og meddeler fejlen ?
> Med venlig hilsen
> Kim Larsen

CBB holder vist lukket for telefonen både lørdag og søndag, men har sendt en
mail.
Og nu ringer jeg også lige for at høre.
Prøver lige først med fonen omden virker............................ nej det
gjorde den ikke.

hamselv herfra