linieskift
Fra : Argh

Dato : 30-12-05 22:16

Nokia 5210 -hvordan laver man linieskift når man skriver SMS? --altså
tvungen linieskift ikke den automatiske.

Thx
AA

Fra : Anders Pedersen

Dato : 30-12-05 23:01

Den 30.12.2005 kl. 22:16:18 skrev Argh <ohhhh@ohh.dk>:

> Nokia 5210 -hvordan laver man linieskift når man skriver SMS? --altså
> tvungen linieskift ikke den automatiske.

På nokia 3510i og 6230i er det ved ved et par tryk på 0
Mon ikke det er det samme på din
Hvad siger manualen

--
Med venlig Hilsen
Anders B Pedersen

Fra : Lars Klintholm

Dato : 30-12-05 23:44

Den 30 dec 2005 skrev Anders Pedersen i dk.teknik.telefoni.mobil:

> På nokia 3510i og 6230i er det ved ved et par tryk på 0

På min 6230i virker det med 3 tryk på 0, men kun hvis ordbogen er slået
fra

Lars Klintholm

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-12-05 00:40

Lars Klintholm skrev:

>På min 6230i virker det med 3 tryk på 0, men kun hvis ordbogen er slået
>fra

Ellers skal man måske ind i Symbol?
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-05 03:55

> [...]

Tak for et godt tip. Jeg bliver sgu mere og mere glad for min Nokia 6230i

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Argh

Dato : 01-01-06 20:04

"Anders Pedersen" <anders.boeghNOSPAM@jubii.dk> skrev i en meddelelse
news.s2l94lcgk69jru@anders...

> På nokia 3510i og 6230i er det ved ved et par tryk på 0
> [...]

Manualen siger ikke noget -ihvertfald ikke den online manual man kan finde
på nokia.dk
Det virker ikke med 2 eller 3 eller 4 tryk på 0 ligesom jeg ikke kan finde
noget i symbols der ligner et linieskift.
Hmm det kan være at det kun er Ericsson der kan skifte linie

L8r
Aa

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-01-06 20:34

Argh skrev:

>Det virker ikke med 2 eller 3 eller 4 tryk på 0 ligesom jeg ikke kan finde
>noget i symbols der ligner et linieskift.

Nu er det ganske vist kun en discountnokia, jeg har (6030), men
der er det sidste tegn i symbol.

Iflg. onlinemanualen på tdc.dk serr måden, man skriver sms'er på
ud til at være ens.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : *** Calle ***

Dato : 31-12-05 01:52

Argh wrote:
> Nokia 5210 -hvordan laver man linieskift når man skriver SMS? --altså
> tvungen linieskift ikke den automatiske.

Kanon god telefon, min har være med i lommen på vandski, samt 2 gange i
vaskemaskinen, samt en tur i et glas øl Men lortet er sku sejlivet, den
fungerer endnu, men er blevet erstattet af 5140i
--
*** Calle ***

Fra : Jesper Hansen

Dato : 31-12-05 11:31

> [...]
> vaskemaskinen, samt en tur i et glas øl Men lortet er sku sejlivet, den
> fungerer endnu, men er blevet erstattet af 5140i
Hvis du lader din telefon lide så meget, er det jo nok også det rigtig valg,
jeg er knap så ond ved min fon.
Har også lige fået en 5140i, den er sej. Den kan holde til lidt af hvert og
kan det meste.

Skal også snart skifte til unotel, det lyder som det mest fornuftige.

Rigtig godt nytår til alle jer.

Venlig hilsen
Jesper c";)

Fra : Argh

Dato : 01-01-06 20:05

"Jesper Hansen" <jmxxh@hansexn.tdcadsl.dk(fjern x'er for mail)> skrev i en
meddelelse news:43b65dca$0$1817$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> og kan det meste.
>
> Skal også snart skifte til unotel, det lyder som det mest fornuftige.

Hvad med display på 5140i? Er det ikke lidt klejnt?

Fra : *** Calle ***

Dato : 01-01-06 22:56

Argh wrote:
> "Jesper Hansen" <jmxxh@hansexn.tdcadsl.dk(fjern x'er for mail)> skrev
> i en meddelelse news:43b65dca$0$1817$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Hvad med display på 5140i? Er det ikke lidt klejnt?
Nej, det er fint til det jeg bruger den til
--
*** Calle ***

Fra : Jesper Hansen

Dato : 02-01-06 19:42

> Hvad med display på 5140i? Er det ikke lidt klejnt?

Jeg er enig med calle, det er fint til min bruger måde.

Fra : Argh

Dato : 01-01-06 19:58

"*** Calle ***" <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> [...]
> vaskemaskinen, samt en tur i et glas øl Men lortet er sku sejlivet, den
> fungerer endnu, men er blevet erstattet af 5140i

Ja jeg er selv godt tilfreds med den.
Hvad med 5140i? Er det også en robust s....? Jeg kan se at man kan få den
til 899 hos TDC (6 mdr. pris) og det er vel ikke så galt?
/AA

Fra : Jesper Hansen

Dato : 02-01-06 19:47

> Hvad med 5140i? Er det også en robust s....? Jeg kan se at man kan få den
> til 899 hos TDC (6 mdr. pris) og det er vel ikke så galt?
> /AA
Jeg har selv givet lidt mere for min, men det er også snart et halvt år
siden.
Men har altså også set den cirka 50 kr.. billiger end det du skriver. Husker
jo selvfølge ikke hvor, men hvis du søger lidt efter det, finder du det nok.
Har købt min hos Tele 2.

Og den funger bare og tåler lidt af hvert, eller måske det hele.

Med venlig hilsen

Jesper c",)

Fra : Arne Larsen

Dato : 02-01-06 18:43

Det er nemt....
For det er det samme på alle nokia tlf..

hold * nede
tryk derefter på den indtil der kommer et knækpil symbol frem, og tryk så på
det nr, som den viser..

Fra : Peter T.

Dato : 02-01-06 20:14

Arne Larsen ristede følgende runer:

> hold * nede
> tryk derefter på den indtil der kommer et knækpil symbol frem, og tryk
> så på det nr, som den viser..

Min Nokia 3310 evner det ikke. :/

--
Mvh. Peter T.

Fra : Argh

Dato : 02-01-06 21:34

"Arne Larsen" <arne@anlsoft.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> hold * nede
> tryk derefter på den indtil der kommer et knækpil symbol frem, og tryk så

Hej Arne
Det virker altsa ikke Hvis jeg holder * nede kommer der en masse
symboler jeg kan vælge imellem, jeg kan så med pilop og pilned vælge et
symbol, men kan ikke finde noget knækpilsymbol. Jeg synes efterhånden jeg
har prøvet alle symbolerne, men hvordan skal det se ud helt præcist?

/AA

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-01-06 00:33

Argh skrev:

>Jeg synes efterhånden jeg

Det er ikke det sidste?

Sådan cirka:

/___|
\

Det er ubrudte streger.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Argh

Dato : 08-01-06 23:48

> Det er ikke det sidste?

> Sådan cirka:
>

> /___|
> \
>
> Det er ubrudte streger.

Hm ja det har jeg ikke i min symbolliste

Fra : Max

Dato : 09-01-06 00:02

Hej

> Hm ja det har jeg ikke i min symbolliste

Det var der også på min gamle telefon, en 6310i men på min
nye 6610i er det der ikke mere, men jeg kan trykke tre
på 0 og vente lidt, så bliver der indsat et tvunget linieskift.

Mvh Max