N6230i---Strøm igen igen
Fra : RepsaC_

Dato : 30-12-05 17:19

Hej
Lovede lige at skrive ang. test af mit nye batteri (1100 mhp) til min
N6230i.
Den er desværre ikke så god.
Efter at have fået opdateret sofrwaren til ver. 3,50 prøvede jeg med det
orginale, men det hjalp heller ikke.
Var tømt for strøm efter ca 30 timer
Så kom mit nye super batteri og det blev opladet efter alle kunstens
regler(36 timer) hvorefter det kom i, men desværre.
Efter ca. 30 timer var det også tømt.
Kører ikke med aktiveret BT m.m.
Fatter det ikke. Jeg mener at Nokia har et mega problem.
Kontaktede TDC som sagde at de skulle have telefonen i mindst 14 dage for at
finde ud af om der var noget galt.
14 DAGE...Hmmmm.
Hvad kan jeg/vi med det problem gøre?
Telefonen sælges jo med data på at den min. kan holde strøm i 150-300
timer(Godt dækket ind fra deres side)
Mvh og godt Nytår.
Casper

Fra : Nicolai

Dato : 30-12-05 17:36

"RepsaC_" <cscs@webspeed.dk> wrote in message

> Hvad kan jeg/vi med det problem gøre?

Min er simpelthen røget på hylden og erstattet af en W800i. Dette er
selvfølgelig ikke en økonomisk smart løsning, men alle fejlene taget i
betragtning og Nokia's manglende forsøg på at afhjælpe alle problemerne,
betød at jeg ikke gad bruge mere tid på Nokia. Og de næste par år vil jeg
undgå Nokias tlf. Det er sørgeligt efter mange år med Nokia, men W800i er en
drøm at bruge og arbejde med i forhold til 6230i og ved brug, er den langt
nemmere at betjene. Her tænkes specielt på kamera og mp3.

> Telefonen sælges jo med data på at den min. kan holde strøm i 150-300
> timer(Godt dækket ind fra deres side)

Ja, den sælges med mange ting, som ikke lever op til dagens minimumskrav.
Nokia burde simpelthen tilbyde at trække telefonen tilbage.

> Mvh og godt Nytår.

I lige måde.

> Casper

Nicolai

Fra : Benjamin

Dato : 30-12-05 18:01

Hej
UTROLIGT at i bøvler så meget med jeres 6230i...
Har haft min i en måned,aldrig haft problemer
Batteriet holder en uge på en opladning,ved normal brug.Har ikke bluetooth
tændt hele tiden og strømbesparen er sat til "on".Men er yderst tilfreds med
modellen,og at man kan hente alt på nettet til denne
model.Wallpapers-spil-temaer osv.
mvh benjamin

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-05 18:35

"Benjamin" <ollihit@+++pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tændt hele tiden og strømbesparen er sat til "on".Men er yderst tilfreds
> med modellen,og at man kan hente alt på nettet til denne

Ja det morer i den grad også mig. Jeg er blevet næsten fast daglig abonnent
på denne nyhedsgruppe bare for at se al brokkeriet. Jeg har selv en særdeles
velfungerende Nokia 6230i som er 1½ måned gammel. Jeg overvejer dog om jeg
ikke kan få den til at lave bare en lillebitte fejl, så jeg kan skrive om
det i nyhedsgruppen til glæde for alle Sony-Ericsson-ejerne (jeg må ikke
skrive SE-fans har jeg fået at vide).

P.S.:
Pas på med at skrive for meget om at du er tilfreds med din Nokia 6230i for
så for du bare at vide at du er dum eller noget i den stil

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Nicolai

Dato : 30-12-05 22:44

"Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> wrote in message

> Ja det morer i den grad også mig. Jeg er blevet næsten fast daglig
> abonnent på denne nyhedsgruppe bare for at se al brokkeriet.

Så burde du da få dig et liv. Ingen her brokker sig eller ser på brok, bare
fordi.

> [...]
> fejl, så jeg kan skrive om det i nyhedsgruppen til glæde for alle
> Sony-Ericsson-ejerne (jeg må ikke skrive SE-fans har jeg fået at vide).

Ingen har sagt at du _ikke_ må sige det. Men jeg har venligt gjort dig
opmærksom på, hvor absurd det er, at kalde Nokia ejere for SE fans. Men det
kan du vel ikke selv se. Du sad og rakkede ned på folk, som alle selv ejer
en 6230i, og endda i tid og brug, overgår dig.

> P.S.:
> Pas på med at skrive for meget om at du er tilfreds med din Nokia 6230i
> for så for du bare at vide at du er dum eller noget i den stil

Jeg tror dit nytårs-fortsæt skal være, at du lægger både hashen og sprutten
på hylden. Du er blevet kaldt dum, alene på din argumentationsteknik, ikke
fordi du er glad for din telefon. Det har alle anerkendt, også det med
tekststørrelsen. Men at du er tilfreds med den, er så også det eneste
argument du mente var nødvendigt for at kalde SE for noget elendigt bras og
Nokia for verdens 8. vidunder.

Det du skriver her, er bare med til at understrege, at det ikke er
studenterhuen der klemmer. Og din holdning giver udtryk for bedrevidenhed,
selvom du ikke har noget at ha' det i. Og når du ikke kan sige andet, så kan
du jo grine.

Og inden du kaster for meget med sten, så skal der vel nævnes din egne
udtalelser om "sæt dig bedre ind i tingene", "teenage-snotrøve" osv.

Så klap hesten og læg rusmidlerne på hylden. Så kan det være at det også
hjalp på det med tekst-størrelsen.

> --
> Med venlig hilsen
> Kim Larsen

Nicolai

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-05 03:48

"Nicolai" <news2004@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> udtalelser om "sæt dig bedre ind i tingene", "teenage-snotrøve" osv.
>
> Så klap hesten og læg rusmidlerne på hylden. Så kan det være at det også

Du burde vist vaske din lille mund med sæbe. Jeg griner af folk som bliver
taget med hash (godt at politiet gør noget ved det nu), tobak burde efter
min mening forbydes i almindelighed (skrevet af en fanatisk ikke-ryger) -
passer det specielt godt med det pladder du fyrer af? Nå men lille Nicolai,
du er nu meget underhodende og du beriger da også nyhedsgruppen med alle
dine mavesure opstød. Nyd du din SE k750i men husk sporene skræmmer - een
gang Ericsson, aldrig Ericsson igen. Sådan er der også nogen der har det med
Nokia. Jeg total glad for min Nokia 6230i som er den bedste jeg har haft af
Nokiaer indtil dato.

Pssst, Nikolai, du skal nok ikek kigge så dybt i flaske i morgen som du har
gjort i aften

P.S.:
Leder stadig desperat efter en lillebitte softwarefejl på min Nokia, den må
være der et sted, det kan ikke passe...

Fra : Nicolai

Dato : 31-12-05 10:13

> [...]
> min mening forbydes i almindelighed (skrevet af en fanatisk ikke-ryger) -
> passer det specielt godt med det pladder du fyrer af?

Så ved jeg da ikke hvad der har taget livet af dine hjerneceller.

> Nå men lille Nicolai, du er nu meget underhodende og du beriger da også
> nyhedsgruppen med alle dine mavesure opstød. Nyd du din SE k750i men husk
> sporene skræmmer - een gang Ericsson, aldrig Ericsson igen.

Jamen, se. Du kan ikke engang huske at indlæggene drejede sig om W800i
kontra 6230i. Men ja, jeg vil da nyde min W800i.

> er der også nogen der har det med Nokia. Jeg total glad for min Nokia
> 6230i som er den bedste jeg har haft af Nokiaer indtil dato.

Jamen, som alle har sagt og givet dig ret i, så er det det vigtigste ved en
telefon, at den opfylder ens behov. Så du skal være glad og ikke skifte.

Det hele tråden handlede om, og som du ikke har forstået, det er at hvis
folk skal vælge mellem W800i og 6230i, og de specielt går efter kamera og
mp3, så skal de vælge W800i for den opfylder behovet bedst. Det har du
aldrig fattet, men alene udfra tekststørrelsen sagt at SE er noget elendigt
bras, uden at du har noget at ha' det i. Og det er samtidig disse tomme
argumenter som folk har kaldt dumme, ikke dit valg af telefon. Det vælger du
igen at misforstå. Du opfører dig sgu ligesom en kvinde. (undskyld mor)

Når det er sagt, så er anvendeligheden af W800i kontra 6230i langt bedre,
når man ser bort fra dine tekststørrelser. Det kan man da vel anerkende,
selvom den ikke opfylder ens behov eller hvad?

Skal folk der går efter en mp3 telefon, vælge 6230i, fordi at den har større
tegn? Så er man jo garanteret at den også kan bruges når man er gammel. Men
når nu softwaren til kamera og mp3 afspiller er bedre på W800i, og tlf
generelt ikke er dårligere end 6230i, snarere tværtimod, så er valget da
åbenlyst. Man vælger det, som opfylder mest behov, altså W800i. Og jeg er
ikke SE fan på samme måde som du er Nokia fan, for jeg forholder mig til en
konkret telefon og dens ydelse, og ikke hvilket mærke det er.

> Pssst, Nikolai, du skal nok ikek kigge så dybt i flaske i morgen som du
> har gjort i aften

Wow, sikke en opfindsomhed. Du kunne ikke dy dig for at anvende "min
egen" teknik mod mig selv?

> P.S.:
> Leder stadig desperat efter en lillebitte softwarefejl på min Nokia, den
> må være der et sted, det kan ikke passe...

Du skal jo bare begynde at bruge din telefon rigtigt. Det der
gammelmands-brug er jo slet ikke nok til at teste en telefon. Du har et par
musiknummre, måske ovenikøbet dem som ligger på standard, du sender et par
sms'er om måneden og du har råd til at ringe nogle minutter om ugen. Ja, så
ville alle telefoner sgu opfylde dine behov, selv en som var 10 år gammel.
Og de havde sgu store tegn den gang.

> --
> Med venlig hilsen
> Kim Larsen

Og nu gider jeg ikke bruge mere tid på at forklare dig ting, som alle andre
forstod første gang. Hvis du vælger at opfatte hele tråden, som en hetz mod
dig og 6230i, så har du beklageligvis misforstået det hele. Vi alle har
forholdt os konkret til telefonerne og deres ydelse/fejl og der vinder SE's
konkurrenter til 6230i altså.

Nicolai

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-05 11:37

> "Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> wrote in message

> Så ved jeg da ikke hvad der har taget livet af dine hjerneceller.

Du ved vist i det hele taget ikke så meget, lille Nicolai, men tror du ikke
du har taget fejl af nyhedsgrupperne ? Denne her nyhedsgruppe handler om
mobiltelefoner og den gruppe du skulle have været ovre på i stedet for er
vist mudderkastningsgruppen.

> Jamen, se. Du kan ikke engang huske at indlæggene drejede sig om W800i
> kontra 6230i. Men ja, jeg vil da nyde min W800i.

Ha ha ha, den er endnu grimmere end k750i.

> [...]
> tomme argumenter som folk har kaldt dumme, ikke dit valg af telefon. Det
> vælger du igen at misforstå. Du opfører dig sgu ligesom en kvinde.

Bor du stadig hjemme i en alder af 33 år ? Kom dog videre.

> Når det er sagt, så er anvendeligheden af W800i kontra 6230i langt bedre,
> når man ser bort fra dine tekststørrelser. Det kan man da vel anerkende,
> selvom den ikke opfylder ens behov eller hvad?

Den er for mig alene af den grund uinteressant hvilket jeg har skrevet
efterhånden 1000 gange og hvilket du åbenbart stadig ikke har forstået.

> Skal folk der går efter en mp3 telefon, vælge 6230i, fordi at den har
> større tegn?

Du har heller ikke fattet at det rager mig langsomt hvad folk går efter, jeg
ved hvad jeg vil have og det har jeg fået

Så er man jo garanteret at den også kan bruges når man er gammel. Men
> når nu softwaren til kamera og mp3 afspiller er bedre på W800i, og tlf
> generelt ikke er dårligere end 6230i,

Store skrifttyper ? Gor it ?

snarere tværtimod, så er valget da
> åbenlyst.

Ja helt sikkert: Nokia forever.

> Man vælger det, som opfylder mest behov, altså W800i.

Man ? w800 ? Store skrifttyper ?

> [...]
> en konkret telefon og dens ydelse, og ikke hvilket mærke det er.

> Wow, sikke en opfindsomhed. Du kunne ikke dy dig for at anvende "min

I et forsøg på at få dig til at forstå hvor dum du tager dig ud når du
begynder på den slags.

> [...]
> Ja, så ville alle telefoner sgu opfylde dine behov, selv en som var 10 år
> gammel. Og de havde sgu store tegn den gang.

Ja men de havde hverken mp3-afspiller eller kamera.

> Og nu gider jeg ikke bruge mere tid på at forklare dig ting,

Det er jeg sørme glad for, jeg var ellers ved at mene at det begyndte at
ligne tvangstanker hos dig.

> [...]
> har forholdt os konkret til telefonerne og deres ydelse/fejl og der vinder

Nej jeg opfatter det ikke som en hetz men mere som desperate forsøg på at
overbevise dig selv om at du har ret. Jeg synes det hylende morsomt og jeg
vil da lede videre efter bare en lille bitte fejl på min Nokia 6230i.

Men summa summarum - ikke en eneste fejl på min Nokia 6230i, hvilket
åbenbart piner dig voldsomt, så jeg må lede videre om jeg ikke kan finde en
lillebitte fejl. Hov jeg modtog lige en SMS - er der en fejl ? - nej,
satans, den var sgu også fejlfri

Fra : Søren Nielsen

Dato : 31-12-05 14:00

Kim Larsen wrote:

> [...]
> finde en lillebitte fejl. Hov jeg modtog lige en SMS - er der en fejl
> ? - nej, satans, den var sgu også fejlfri

Jamen, kan du da virkelig ikke selv se hvor din argumentation fejler? For
min skyld ingen alarm, at du vil udråbe Nokia 6230i til verdens bedste
telefon, men at du vil udtale dig på sådan et ekstremt tyndt grundlag, det
fatter jeg så ikke.
Du har jo absolut intet sammenligningsgrundlag overhovedet. Ikke andet end
fra dengang Sony Ericsson hed Ericsson og det vil da være ekstremt naivt at
tro, at der ikke er sket en udvikling.
Selv Nokia har udviklet sig til at have mp3-afspiller og kamera (og store
skrifttyper - som åbenbart er et nøgleord for dig!), så mon ikke noget
tilsvarende er sket for Sony Ericsson.
Tillykke med at du har fået en fejlfri Nokia 6230i - det har jeg ikke - og
at dømme efter de mange indlæg i denne gruppe, som er der en forholdsvis
stor procentdel af Nokia 6230i-ejerne, der har problemer i den ene eller
anden retning. Til gengæld har jeg ikke set ét eneste indlæg om fejl på SE
K750i, men det kan du vel heller ikke bruge som argument.

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-05 15:29

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:43b680c4$0$148$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Selv Nokia har udviklet sig til at have mp3-afspiller og kamera (og store
> skrifttyper - som åbenbart er et nøgleord for dig!), så mon ikke noget
> tilsvarende er sket for Sony Ericsson.

De store skrifttyper har de da ikke opfundet endnu efter sigende...

Fra : Søren Nielsen

Dato : 31-12-05 15:43

Kim Larsen wrote:
> "Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
> meddelelse news:43b680c4$0$148$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> De store skrifttyper har de da ikke opfundet endnu efter sigende...

Hehe, vi bliver sgu nok ikke enige, men godt nytår alligevel ;)

Søren

Fra : Nicolai

Dato : 31-12-05 16:08

> [...]
> handler om mobiltelefoner og den gruppe du skulle have været ovre på i
> stedet for er vist mudderkastningsgruppen.

Nu var det jo dig som lagde ud med mudderkastningen i denne tråd. Men det
forlanger jeg ikke, at du skal kunne forstå.

> Ha ha ha, den er endnu grimmere end k750i.

Ja, det er vi på sin vis enige om. Men til forskel fra dig, så vælger jeg
telefon ud fra kvalitet.

> Bor du stadig hjemme i en alder af 33 år ? Kom dog videre.

Nogle af os, har da kontakt med vores mødre, selvom vi ikke bor hjemme mere.
Det er så ikke aktuelt i dit tilfælde kan jeg forstå, udfra din måde at
opfatte tingene på. Men jeg kan da godt forstå at din mor har været hurtig
til at droppe kontakten til dig. Hun kunne ikke bære skammen.

> Den er for mig alene af den grund uinteressant hvilket jeg har skrevet
> efterhånden 1000 gange og hvilket du åbenbart stadig ikke har forstået.

Jo, det har jeg forstået. Hvilket jeg har skrevet, men som du ikke forstår,
så er en Mercedes Vito ikke en elendig bil, bare fordi mine ben er for lange
til at køre den.

> Du har heller ikke fattet at det rager mig langsomt hvad folk går efter,
> jeg ved hvad jeg vil have og det har jeg fået

Ingen bad dig om at blande dig i diskussionen. En diskussion du ødelagde på
fortrinlig vis, med dine tåbelige meninger.

> Store skrifttyper ? Gor it ?

Når du nu skal spille smart, så tjek lige at du får tastet rigtigt.

> Ja helt sikkert: Nokia forever.

Fan?

> Man ? w800 ? Store skrifttyper ?

6230i ? mp3 afspiller ? kamera ? ekstern hukommelse ? (ingen af disse ting,
gør 6230i særlig godt)

> I et forsøg på at få dig til at forstå hvor dum du tager dig ud når du
> begynder på den slags.

Ja, det kan man jo altid påstå, når først man har spillet fallit.

> Ja men de havde hverken mp3-afspiller eller kamera.

Du bruger det jo heller ikke. Må jeg lige minde dig om, at det er dig som
kun er nået til det punkt, at det er "super" med genveje på navikey. Tingene
sker vist ikke så hurtigt for dig.

> Nej jeg opfatter det ikke som en hetz men mere som desperate forsøg på at
> overbevise dig selv om at du har ret. Jeg synes det hylende morsomt og jeg
> vil da lede videre efter bare en lille bitte fejl på min Nokia 6230i.

Nu er jeg ikke den eneste i debatten. Og jeg skal ikke overbevise mig selv.
Jeg er lige så lykkelig for min tlf som du er for din. Forskellen på os 2,
er at jeg kan anerkende når andre har lavet noget godt. Den eneste som
forsøger at overbevise sig selv om noget, er da dig og din fantasi om at
6230i er en super telefon.

> [...]
> åbenbart piner dig voldsomt, så jeg må lede videre om jeg ikke kan finde
> en lillebitte fejl. Hov jeg modtog lige en SMS - er der en fejl ? - nej,

Som sagt, du leder det forkerte sted. De rigtige steder finder du først når
du begynder at bruge telefonen. Og selvom du opdagede en fejl, så er du
sikkert så blind og naiv, at du mener at det sikkert er normalt. Så du vil
ganske sikkert aldrig finde en "fejl". Og at du sidder og snakker om en
fejlfri sms, viser jo bare at du er helt afsporet.

Og det piner mig ikke, at du har en telefon der opfylder dine behov. Der er
mange med fejl på deres 6230i, og til forskel fra dig, så er det ikke noget
jeg har siddet og opdigtet i min egen lille verden.

> --
> Med venlig hilsen
> Kim Larsen

Og godt nytår, lige her på falderebet.

Nicolai

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-06 11:58

> "Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> wrote in message

> Nu var det jo dig som lagde ud med mudderkastningen i denne tråd. Men det
> forlanger jeg ikke, at du skal kunne forstå.

Det var da ikke mig som begyndte med hash og sprut. Det virker mest som det
er dine hjerneceller der ikke har det for godt når man skal forklare ting
1000 gange uden at du forstår dem.

> Ja, det er vi på sin vis enige om. Men til forskel fra dig, så vælger jeg
> telefon ud fra kvalitet.

Og så vælger du sådan een, he he.

> [...]
> at opfatte tingene på. Men jeg kan da godt forstå at din mor har været
> hurtig til at droppe kontakten til dig. Hun kunne ikke bære skammen.

Skammen over at jeg kan finde på at diskutere med et udskud som dig. Et
hint: Hun er lidt svær at tale med i dag (jeg forventer ikke at du regner ud
hvorfor). Men bortset fra det: render du stadig hjem med din vasketøjskurv ?

> Jo, det har jeg forstået. Hvilket jeg har skrevet, men som du ikke
> forstår, så er en Mercedes Vito ikke en elendig bil, bare fordi mine ben
> er for lange til at køre den.

Det må man da ellers nok sige.

> Ingen bad dig om at blande dig i diskussionen. En diskussion du ødelagde
> på fortrinlig vis, med dine tåbelige meninger.

Ditto.

> Når du nu skal spille smart, så tjek lige at du får tastet rigtigt.

Doooooooooo............

> Fan?

Helt sikkert: 5 fejlfrie Nokia samt Ericsson skodmobil.

> 6230i ? mp3 afspiller ? kamera ? ekstern hukommelse ? (ingen af disse
> ting, gør 6230i særlig godt)

Hvad har det med store skrifttyper at gøre ?

> Ja, det kan man jo altid påstå, når først man har spillet fallit.

Fallit ? Jeg bliver gladere og gladere for min Nokia 6230i.

> Du bruger det jo heller ikke.

Hvor ved det du fra ? Nej vel ?

Må jeg lige minde dig om, at det er dig som
> kun er nået til det punkt, at det er "super" med genveje på navikey.

Ork nej men den er nu smart på det område.

Tingene
> sker vist ikke så hurtigt for dig.

Jo da.

> Nu er jeg ikke den eneste i debatten. Og jeg skal ikke overbevise mig
> selv. Jeg er lige så lykkelig for min tlf som du er for din. Forskellen på
> os 2, er at jeg kan anerkende når andre har lavet noget godt.

Hvilken ?

Den eneste som
> forsøger at overbevise sig selv om noget, er da dig og din fantasi om at
> 6230i er en super telefon.

Næh nej, den kører så godt at det er en ren fryd.

> Som sagt, du leder det forkerte sted. De rigtige steder finder du først
> når du begynder at bruge telefonen.

Den ER skam i brug

> [...]
> er mange med fejl på deres 6230i, og til forskel fra dig, så er det ikke
> noget jeg har siddet og opdigtet i min egen lille verden.

Nej men *min* kører godt og det er skægt bok det vigtigdte for mig.

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-05 18:41

"RepsaC_" <cscs@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 14 DAGE...Hmmmm.
> Hvad kan jeg/vi med det problem gøre?
> Telefonen sælges jo med data på at den min. kan holde strøm i 150-300

Mange tak for info. Så køber jeg ikke dette "større" batteri men nøjes med
et billigt ekstra batteri til de lange ture. Jeg har ikke nøjagtig tal på
hvor længe min 6230i kan holde strømmen men det er i hvert fald meget
længere end de 30 timer hvis den kun har været standby. Jeg kunne eventuel
en dag prøve at lade den køre hel tom efter at have været fuldt opladt og se
hvad den kan klare.

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 30-12-05 19:48

> [...]
> Fatter det ikke. Jeg mener at Nokia har et mega problem.
> Kontaktede TDC som sagde at de skulle have telefonen i mindst 14 dage for

Svjv så er et batteri ikke fuldt funktionsdygtigt før at det har været
afladet/opladet et par gange, det er formentligt derfor TDC siger 14 dage.

/Steen

Fra : RepsaC_

Dato : 30-12-05 20:13

"Steen Holm Pedersen" <stonie@remove_this_nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Svjv så er et batteri ikke fuldt funktionsdygtigt før at det har været
> afladet/opladet et par gange, det er formentligt derfor TDC siger 14 dage.

Tak for alle de svar.
Batteriet har selvfølgelig været opladet en 5-6 gange og kørt dødt hver
gang, så tror problemet ligger i telefonen.
Prøvet at få skruet lidt ned for søgeren i den, der er enkelte modeller der
er sat for højt og derved skulle bruge mere strøm.
Dermed slutter denne tråd så vi ikke generer folk som Kim Larsen mere...
/Casper

Fra : Anders Pedersen

Dato : 30-12-05 21:46

Den 30.12.2005 kl. 17:19:14 skrev RepsaC_ <cscs@webspeed.dk>:

> [...]
> N6230i.
> Den er desværre ikke så god.
> Efter at have fået opdateret sofrwaren til ver. 3,50 prøvede jeg med det
Jeg har selv fået min nokia 6230i
opdateret til ver. 3,50 ved samme problemer
Det har hjulper i beregningerne jeg har lavet
skulle den stå i 8-9 dage.
den har nu været tændt i 55 timer nu, dog kun været slukket et par gange
Siden jeg hentede den i Onsdags

> [...]
> Fatter det ikke. Jeg mener at Nokia har et mega problem.
> Kontaktede TDC som sagde at de skulle have telefonen i mindst 14 dage
Aflevere den til raperation hos Telecare

har selv haft min 6230i inde hos telecare

> Hvad kan jeg/vi med det problem gøre?
> Telefonen sælges jo med data på at den min. kan holde strøm i 150-300
> timer(Godt dækket ind fra deres side)
I et test jeg har læst er det 189timer/ca. 7 dage
5 timers taletid

--
Med venlig Hilsen
Anders B Pedersen

Fra : Benjamin

Dato : 31-12-05 14:05

Hej
Tror alle modeller har deres sorte får,og det gælder vist alt lige fra
mobil-pc-biler osv.
Jeg har selv efterhånden haft alle mærker inden for mobiltelefoner,og nogle
modeller går der altid kuks i.....
Og ved indlevering til rep. så skal man altid regne med at de skal beholde
den 2-4 uger.Engang måtte jeg undvære en z1010 i tre måneder fordi de ikke
kunne finde ud af hvorfor jeg ikke kunne komme ind på memokortet.
Og sony ericsson er også en super mobil,min kone har en k608i som hun er
yderst tilfreds med.Nu har de nemlig lavet sådan at man kan indstille sin
egen sms tone(på tide)
Held og lykke med din nokia.
Godt nytår-benjamin

Fra : RepsaC_

Dato : 31-12-05 15:32

> [...]
> yderst tilfreds med.Nu har de nemlig lavet sådan at man kan indstille sin

Hej
Ja. Har selv haft en del, men mest Nokia og de har altid funket, men thats
life.
Tak for en god debat, der nok udviklede sig lidt mere end man kunne ønske.
Godt Nytår til alle.
Mvh.
Casper