K750i, et par spørgsmål.....
Fra : Peter

Dato : 28-12-05 22:03

Hej.

Jeg har et par spørgsmål om min nye K750i, jeg håber at i vil hjælpe mig med
et par svar....

1. Når jeg sætter USB-kablet i skriver den at den oplader, kan den virkelig
oplade via USB-kablet ??

2. Jeg kan ikke helt finde ud af filhåndteringen, kan det passe at der er to
"identiske" mappe-strukture i telefonen, en i selve telefonen og en på
udvidelseskortet ??
Det ser nemlig lidt sjovt ud når jeg kikker i den med min PC

3. Hvilket program er bedst til filhåndtering mv. på telefonen, hvis jeg vil
gøre det via min PC ??

4. Kan det passe at jeg ikke har adgang til telefonen´s hukommelse (eller
var det udvidelseskortet), via bluetooth ??

Jeg håber at i kan hjælpe mig med et par svar på disse ting......

Mvh.
Peter

Fra : Peter

Dato : 28-12-05 22:13

Hej.

Jeg har i øvrigt lige fundet og afprøvet det der Bluetooth fjernbetjening af
computeren, og det er da bare for smart, og at det er indbygget i telefonen
som standard er da fedt.......

Nu må jeg have en bluetooth dongle i min HTPC.....

Mvh.
Peter

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 29-12-05 18:11

"Peter" <UnKnOwN@Mail.qwerty> skrev i en meddelelse
> [...]
med
> et par svar....
>

> 1. Når jeg sætter USB-kablet i skriver den at den oplader, kan den

Det kan den godt.
Samsung e700 oplader også igennem USB-kablet.

> 3. Hvilket program er bedst til filhåndtering mv. på telefonen, hvis jeg
vil
> gøre det via min PC ??

Denne er rigtig god: http://fma.sourceforge.net/index2.htm

De andre spørgsmål kan jeg ikke svare på.

MvH
Mikael