Dual Sim
Fra : Martin Stevnhoved

Dato : 28-12-05 09:31

Hej gruppe...

Jeg har brug for at kunne sætte to sim-kort i min gamle Nokia 6310i
telefon.
Jeg har fundet to løsninger på nettet. Ét hvor man skal klippe i
sim-kortere og ét hvor man ikke skal.

De kan begge ses på denne side: http://duosim.com/

Er der nogen der ved hvor (og om) man kan købe dualsim-løsningen, der ikke
kræver at man klipper i kortene, i danmark?

mvh.

Martin Stevnhoved

Fra : Jake

Dato : 28-12-05 13:30

> Er der nogen der ved hvor (og om) man kan købe dualsim-løsningen, der ikke
> kræver at man klipper i kortene, i danmark?
>

> mvh.

Hvis dine SIM-kort er fra før 2002 så kan du klone dem og få dem lagt ned
på eet SIM-kort...

Fra : Jake

Dato : 28-12-05 13:33

Prøv evt. her: http://www.frontlinetechnology.onlinesalg.dk/

Fra : Martin Stevnhoved

Dato : 28-12-05 13:44

Jeg synes bare det er lidt dyrt med 600 kr.,
Hvis man bare kunne få nedenstående i danmark, ville det fuldt ud dække mit
behov:
http://www.2-phones-in-1.com/english/products/universal_digital_dual_sim_III.htm

Mvh.

Martin Stevnhoved.

Fra : peter6715

Dato : 28-12-05 15:58

Hej Martin. Du skal være opmærksom på at det kun er det ene kort som er
"på"
af gangen, den skifter mellem kortene med interval på 3 - 7 min.

Billedmaler
Peter Hansen
6715 Esbjerg N
www.billedmaler.dk

Fra : Martin Stevnhoved

Dato : 29-12-05 09:54

Jeg havde en ligende anordning til min (endnu ældre) Nokia 6210, hvor jeg
skiftede kort ved at slukke og tænde
Det er en helt fin ordning for mig. Den virker bare ikke i min Nokia 6310i -
her vælger den altid det samme kort når der slukkes og tændes.
Så jeg er bare på udkik efter en ligende ting til min nokia 6310i - og jeg
er ikke interesseret i at klippe i kortene.

Mvh. Martin

Fra : Per

Dato : 29-12-05 18:26

"Martin Stevnhoved" <mar.ste@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der ved hvor (og om) man kan købe dualsim-løsningen, der ikke
> kræver at man klipper i kortene, i danmark?

Man kunne købe et dualsim hos Thansen for nogle år siden, der skulle man
ikke klippe i kortene.Måske de har stadig har nogen gemt på et lager.

Mvh. Per

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 01-01-06 04:25

Martin Stevnhoved wrote:

> Er der nogen der ved hvor (og om) man kan købe dualsim-løsningen, der
> ikke kræver at man klipper i kortene, i danmark?

Prøv her:
http://www.aalborg-mobilservice.dk/

Han har flere produkter end nævnt på siden.

Mvh Thomas