Programmer til 6230i
Fra : Mig

Dato : 25-12-05 17:52

Hej gruppe...
Jeg har for ikke længe siden fået mig en Nokia 6230i.
Der er, som de fleste sikkert ved, mulighed for at have programmer og spil.

Spil, irriterende ringetoner, grimme billeder osv. er nemt at finde...
(om ikke andet kan man selv smide det ind via kabel, kortlæser - derudaf.)
....Men findes der en side med en masse programmer?
På Nokia.com er der ikke mange.. (overser jeg noget?)

Jeg går da næsten ud fra, at der findes en masse
(mere eller mindre ligegyldige) programmer, man kan få lov at betale lidt
for...
- bare for at have lidt mere sjov og ballade på sin telefon

Gør der ikke?
Kan nogen hjælpe mig?

Leo, der har brug for at spilde penge på unødvendigt mobil-gejl

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 28-12-05 17:41

http://www.getjar.com/software

--