Produktinfo på opgraderinger
Fra : Ukendt

Dato : 20-12-05 21:48

Jeg har lidt i tankerne at opgradere softwaren på min Nokia 6230i og i den
anledning kunne jeg godt tænke mig at høre om der findes nogen
produktinformation på den slags - jeg mener - hvad er forskellen på den ene
version i forhold til den anden. Vil man kunne mærke det ? Hvad er risikoen
etc. etc. ?

Jeg har som sagt en Nokia 6230i og i den er der en software-version 03.40
(23-05-2005) (RM72 GSM P 1.1A). Er der nogen som ved om det ville kunne
betale sig at opgradere til en version 03.50 ?

Min 6230i kører perfekt og fejlfrit, så det er ikke derfor jeg stiller
spørgsmålet.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Mads

Dato : 20-12-05 21:58

> Min 6230i kører perfekt og fejlfrit, så det er ikke derfor jeg stiller
> spørgsmålet.

Der er følgende ændringer fra 3.40 til 3.50. Det er vist mindre bugfixes
det meste, så vidt jeg kan se, så hvis du ikke har haft nogle problemer
er der nok ikke nogen grund til at opgradere.

Call and network management:
- Improved negotiation between RM-MM-GMM
- Showing of Service Provider name improved when a specific network
configuration is used

MMS:
- Handling of pictures in MMS improved when receiving MMS from
Samsung D500

Email:
- Improved downloading of emails when using the IMAP settings for
email
- Menu item “Activate/Deactivate SSL" removed due to the functionality
included in the email client

XHTML:
- Page downloading functionality improved

SIM:
- SIM Locked phone can be unlocked without having a SIM Card in the
phone

Java:
- Improvement when downloading the Midlet N3Aloader
- Default shortcuts for 4-way navigator key is not removed from shortcut
list
after user changes a shortcut to another application
- Improvement for starting up the phone
- Improvement when trying to open picture which has 2-bit error
- Selection of play lists improved in the music player
- Games can not be set as a shortcut for right selection key
- Ukraine: Improvement when showing kB unit in the gallery folder
- Improvement when trying to view a small images (< 11kB) in the Gallery
- Improved compatibility with Cark kit CK-7W
- Rights are update d when a ringing tone with interval constraints is
activated
- Handling of operator logos improved when attempting to enter the operator
logo menu
- Improved handling of Gallery, Music player and Camera after randomly
pressing FFW and REW in music player
- Operator name list updated:
New operators
"T2" (228/08)
"Teletopia 3" (242/03)
"AIRCEL" (404/17)
"AIRCEL" (404/25)
"AIRCEL" (404/28)
"AIRCEL" (404/29)
"AIRCEL" (404/33)
"AIRCEL" (404/35)
"AIRCEL" (404/37)
"HUTCH" (405/67)
"GTM" (632/07)
"Som Golis" (637/30)
"ONATEL BDI" (642/03)
Name changed
"IDEA" "Orange PL" (260/03)
"CYTAGSM" "CYTAVODA" (280/01)
"MAC-CTMGSM" "MAC-CTM" (455/01)
"TWN GSM" "TW Mobile" (466/97)

Fra : Ukendt

Dato : 20-12-05 22:37

"Mads" <mail@> skrev i en meddelelse

> Der er følgende ændringer fra 3.40 til 3.50. Det er vist mindre bugfixes
> det meste, så vidt jeg kan se, så hvis du ikke har haft nogle problemer er
> der nok ikke nogen grund til at opgradere.

Tak for info.